Jeg er blevet indlagt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.670 visninger
16 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. oktober 2013

Anonym trådstarter

Så gik den ikke længere

Jeg er kendt med bipolar lidelse (det man i gamle dage kaldte maniodepressiv lidelse). Fik sygdommen konstateret for lidt over 3 år siden. Har haft 5 maniske perioder og et utal af depressive perioder.

Denne gang er det depression. Og en slem en af slagsen. De doper mig med medicin hviket betyder at jeg sover en stor del af tiden.

Jeg har lige haft besøg af min mand og mine børn. Vi var en tur i kiosken hvor vi fik en is. I guder hvor jeg savner mine guldklumper!. Føler jeg svigter dem. Den ældste på 3 græd da vi sagde farvel. Det kan mit moderhjerte sku næsten ikke klare.

Jeg har simpelthen så dårlig samvittighed over at overlade det hele til min mand. Han siger at det skal jeg ikke spekulere over, han skal nok klare det. Jeg skal bare koncentrere mig om at komme på fode igen.

Vil egentlig ingenting med den her tråd, andet end at få mine tanker ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

Carina:-)

Hvor er det synd for jer allesammen

Koncentrer du dig om at få det godt igen,istedet for dårlig samvittighed over noget du slet ikke kan gøre for .

Anmeld

4. oktober 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Hvor er det synd for jer allesammen

Koncentrer du dig om at få det godt igen,istedet for dårlig samvittighed over noget du slet ikke kan gøre for .

Tusind tak

Anmeld

4. oktober 2013

ESV

Anonym skriver:

Så gik den ikke længere

Jeg er kendt med bipolar lidelse (det man i gamle dage kaldte maniodepressiv lidelse). Fik sygdommen konstateret for lidt over 3 år siden. Har haft 5 maniske perioder og et utal af depressive perioder.

Denne gang er det depression. Og en slem en af slagsen. De doper mig med medicin hviket betyder at jeg sover en stor del af tiden.

Jeg har lige haft besøg af min mand og mine børn. Vi var en tur i kiosken hvor vi fik en is. I guder hvor jeg savner mine guldklumper!. Føler jeg svigter dem. Den ældste på 3 græd da vi sagde farvel. Det kan mit moderhjerte sku næsten ikke klare.

Jeg har simpelthen så dårlig samvittighed over at overlade det hele til min mand. Han siger at det skal jeg ikke spekulere over, han skal nok klare det. Jeg skal bare koncentrere mig om at komme på fode igen.

Du får lige en
Det er en hård omgang men lyt til din mand for hvis du ikke asser lidt på dig selv så går der jo endnu længere før du kan komme hjem til dine børn igen.

Anmeld

4. oktober 2013

Lone Jakobsen

hvor jeg dog føler med dig

Anmeld

4. oktober 2013

Lilje82

Pyh hvor jeg føler med dig. Stort kram til dig.

Anmeld

4. oktober 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Så gik den ikke længere

Stort Til dig og din familie. Jeg håber at ser snart komme en lang, god og stabil periode

Anmeld

4. oktober 2013

wamse

Giver dig lige et kæmpe kram herfra

Får du ikke medicin til hverdag, som skal normalisere dine udsving så godt som muligt? Spørger fordi jeg nemlig selv har samme diagnose.

Håber din indlæggelse giver dig den hjælp du har brug for

Anmeld

4. oktober 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Giver dig lige et kæmpe kram herfra

Får du ikke medicin til hverdag, som skal normalisere dine udsving så godt som muligt? Spørger fordi jeg nemlig selv har samme diagnose.

Håber din indlæggelse giver dig den hjælp du har brug for

Jo men de har svært ved at finde en balancegang.

Får Seroquel, Lamictal, Sertralin og Melatonin. Har lige haft en manisk periode hvor de tog al min antidepressive fra mig. Det vippede mig over i depression. Nu er de så i gang med at regulere igen.

Anmeld

4. oktober 2013

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Du får lige en
Det er en hård omgang men lyt til din mand for hvis du ikke asser lidt på dig selv så går der jo endnu længere før du kan komme hjem til dine børn igen.

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.