Jeg er blevet indlagt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2013

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Stort Til dig og din familie. Jeg håber at ser snart komme en lang, god og stabil periode

Har egentlig haft en nogenlunde stabil periode i lang tid. Begyndte så at blive hypoman (lettere manisk). Min psykolog tag al min antidepressive fra mig fordi det kan være med til at skubbe en over i mani. Men så gik det i modsatte grøft. Svær balancegang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

hvor jeg dog føler med dig

Tak

Anmeld

4. oktober 2013

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Pyh hvor jeg føler med dig. Stort kram til dig.

Tak

Anmeld

4. oktober 2013

wamse

Anonym skriver:

Jo men de har svært ved at finde en balancegang.

Får Seroquel, Lamictal, Sertralin og Melatonin. Har lige haft en manisk periode hvor de tog al min antidepressive fra mig. Det vippede mig over i depression. Nu er de så i gang med at regulere igen.

Jeg får lamotrigin og jeg skal også til at have topiramat fordi jeg har mange impulshandlinger blandt spisning, og så sover jeg sindsyg dårligt, så det ku de måske hjælpe med. Jeg ved at de også ved min veninde har rigtig svært ved, at finde den rette medicinering, så hun har lige været indlagt en periode også

jeg får seroquel pn når jeg i flere dage ikke har fået min søvn, men er ikke glad for dem.

Håber de finde den rette medicinering til dig

Anmeld

4. oktober 2013

ESV

wamse skriver:

Jeg får lamotrigin og jeg skal også til at have topiramat fordi jeg har mange impulshandlinger blandt spisning, og så sover jeg sindsyg dårligt, så det ku de måske hjælpe med. Jeg ved at de også ved min veninde har rigtig svært ved, at finde den rette medicinering, så hun har lige været indlagt en periode også

jeg får seroquel pn når jeg i flere dage ikke har fået min søvn, men er ikke glad for dem.

Håber de finde den rette medicinering til dig

Hvad er det ved seroquel du ikke kan lide?

Anmeld

4. oktober 2013

wamse

ESV skriver:

Hvad er det ved seroquel du ikke kan lide?

jeg er påvirket næste dag og jeg er meget mere kortluntet + jeg tager seriøst meget på

Anmeld

4. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

For at du snart har det godt nok til at komme hjem! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.