Jeres bedste slanketips

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2013

L&V

Carina:-) skriver:

Men selve sodavanden feder jo ikke i sig selv.

Min kæreste tabte 10 kg over 3 mdr ved bare at droppe sukkersodavand og drikke light i stedet.

Og diabetes fremmes ved sukkersodavand -det gør det ikke ved light

Har selv diabetes ,og jeg kan ikke drikke med sukker,men mit blodsukker rør sig ikke ud af stedet ved light så det er også en af "goderne" Hvis man kan snakke om goder ved cola 

Nej indtil videre er apartam da frikendt på den frondt men at tro at så længe der står light så ka man bare gi den gas er en fejl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

FrkZier

HopinWishin skriver:

Ja for 117. gang synes jeg at NU skal det være.... Jeg VIL tabe mig!!

Jeg ved jo godt at det er sund kost og motion der gør at man taber sig...

Men.. hvordan kommer man lige igang!!

Hvad er jeres bedste tips!??

Jeg har en dårlig vane med at hyggespise lidt om aftenen når jeg sidder alene.... Og ofte er det chokolade eller kage der kommer indenbords... Hvad er jeres alternativ==

Jeg er MEGA colaholicer OG jeg eeeeeelsker slik, chokolade og chips - så mit bedste råd: LAD VÆRE AT KØBE DET!

min rygrad er absolut ikke eksisterende hvis det ligger ude i skabet, det er trods alt lettere at tage beslutningen om ikke at putte det i kurven end det er at tage valget om at æde en gulerod mens man VED der er marabou i skabet

Anmeld

7. oktober 2013

skatja

uh den er meget enkel undgå alt stivelse og sukker

det gavner på ingen måde din krop så hvorfor indtage det ?

drop : sukker, pasta, kartofler, hvidt brød og ris så kommer du rigtig langt i løbet af ingen tid

held og lykke

Anmeld

7. oktober 2013

Julie F

HopinWishin skriver:

Jeg har en dårlig vane med at hyggespise lidt om aftenen når jeg sidder alene.... Og ofte er det chokolade eller kage der kommer indenbords... Hvad er jeres alternativ==

Mit bedste råd - just do it!! Det har hjulpet mig at lukke munden og lette bagdelen drømmevægten var sat til 57 kg. Nuværende vægt 57 kg

Anmeld

7. oktober 2013

Studerendemor

HopinWishin skriver:

Jeg er ikke ret glad for at dyrke motion, men jeg gør det fordi jeg ved, at jeg skal - og det er dejligt BAGEFTER, samt jeg får mere energi og sover bedre...

I mange år har jeg trænet i fitnesscenter, men er faktisk aldrig kommet i rigtig god form. Efter vi flyttede og det nye lokale fitnesscenter tilbyder "holdtræning" billigere end træning ved maskiner, er jeg så begyndt på forskellige hold, som stepfit, crossfit, hatha yoga, pilates, boksetræning osv. Det giver virkelig godt, jeg står ikke og hyggetræner og spilder tiden. Det kan i hvert fald anbefales.

Og så er jeg begyndt at spise skyr eller hytteost til morgenmad. Det mætter godt og længe. Jeg er ikke på nogen kur, men taber mig lige så stille og roligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.