Melder mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2009

Smukkert

Diana... skriver:

Hvorfor vil du overhoved tage den kur når du er gravid og det ikke sund og tabe sig så meget når man er gravid hvorfor ikke bare spise sund ind til du har født og så tage den der.

Ja selvfølgelig er det sunder end chokolade men det endnu sunder bare og spise sund hverdag staden for en lyn kur...

Knus Diana der godt forstå du vil tabe dig men ikke forstå du har så travlt nu hvor du er gravid...

Som nævnt så mener jeg ikke denne her "kur" er skadelig hverken for mig eller barnet.... Du skal jo ligesom spise andet end suppe..
Det er fair nok du ikke kan forstå det, men det er heller ikke dig der har taget 20 kg på på 4-5 måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Mormilla

Jeg skal os til at tabe mig!!! Jeg vejer 80kg men vil gerne ned på de 70 kg så er jeg glad.

Har købt en wii for at bevæge mig lidt mere her om aften... Bevæger mig nok på arbejde og når bette mand er vågen er der os gang i mig. Men tit om aften falder jeg bare helt til ro Så håber det kommer til at hjælpe med min wii...
Men vil os til at spise lidt sundere!

Anmeld

22. juli 2009

Miss BananaHammock

Diana... skriver:

Hvorfor vil du overhoved tage den kur når du er gravid og det ikke sund og tabe sig så meget når man er gravid hvorfor ikke bare spise sund ind til du har født og så tage den der.

Ja selvfølgelig er det sunder end chokolade men det endnu sunder bare og spise sund hverdag staden for en lyn kur...

Knus Diana der godt forstå du vil tabe dig men ikke forstå du har så travlt nu hvor du er gravid...

Alt er bedre end chokolade og hvidt brød. Det smager bare så godt sammen når det er nutella på brød 

Anmeld

22. juli 2009

ivfmarie

Som nævnt så mener jeg ikke denne her "kur" er skadelig hverken for mig eller barnet.... Du skal jo ligesom spise andet end suppe..
Det er fair nok du ikke kan forstå det, men det er heller ikke dig der har taget 20 kg på på 4-5 måneder.

Jeg kan godt forstå du gerne vil tabe dig.. Jeg ved hvordan det er at tage mange kilo på over kort tid, jeg ved hvordan det er at væmmes over min krop, og jeg kender det brændende ønske om at få en pæn krop..

MEN.. denne kur er ikke sund for dit lille ufødte barn.

Jeg har studeret den diæt du skal igennem på de 7 dage - og den indeholder ingen (eller kun ganske ganske lidt) fedt - klart nok, det er jo en kur..
Et færdigt udvokset menneske kan godt klare sig i en periode uden fedt  - vi har jo alle større eller mindre fedtdepoter at tære på.

Men et lille foster skal hver dag - hele dagen - bruge byggeklodser til at danne de celler der skal til for at kroppen kan vokse.

Fedt skal bruges til at danne membranen om hver eneste lille bitte celle der findes i kroppen, fedt skal bruges til hinder om de nervebaner der går fra hjerne ud til musker, scener, knogler osv osv, og ikke mindst er fedt den næringkilde der giver mest energi til hjernen.

Med den her kur, risikerer du faktisk at afskære dit lille barn fra livsnødvendige byggeklodser.. Det er kun 7 dage, skriver du.. Men tænk lige på hvor stor udviklingen er fra dag til dag for sådan et lille liv!

Jeg synes du skal overveje om det virkelig er det værd.. du kan kickstarte en kur på mange andre måder!
Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.