Melder mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2009

MetteT

Diana... skriver:

Ihh det skal du nok klare søde. hvordan går det med manden så? 

Knus Diana som glæder sig til at se jer igen

Det går så'n lidt op og ned... Har ikk været nemt her i ferien..  Der har vi sgu desværre for vane at der ska spises ude (ikk de sunde steder) og en go stor is er heller ikk af vejen... Men på'n igen...

Jamen i lige måde da..
Hva siger du til shoppetur torsdag??

Knus Mette..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Diana...

MetteT skriver:

Det går så'n lidt op og ned... Har ikk været nemt her i ferien..  Der har vi sgu desværre for vane at der ska spises ude (ikk de sunde steder) og en go stor is er heller ikk af vejen... Men på'n igen...

Jamen i lige måde da..
Hva siger du til shoppetur torsdag??

Knus Mette..

Man skal altså os have lov til synde lidt en gang i mellem især når man har ferie  og is mmm GUF GUF.

Jamen torsdag passer fint  Men Lucas kommer med da Claus jo Knokler på huset.

Anmeld

21. juli 2009

Becks

Maise skriver:

Jeg skulle tabe mig for at blive gravid, pga at jeg har PCO, på to måneder tabte jeg 9 kilo ved at spise pco kost og powerwalke 6-9 km dagl, trods fuldtidsjob. og blev gravid efter de 2 måneder efter at have forsøgt i 21 måneder. PCO kost er også meget sund at spise selvom man ikke har pco, men gerne vil have styr på vægten og sit blodsukkerniveau igennem hele dagen. Det gav den vilde energi kombineret med motion. Havde pludselig kun brug for 6-7 timers søvn og var udvilet hver morgen. Bare et tip til jer der gerne vil tabe jer.
Læs evt. bogen : PCO fra barnløs til frugtbarhed af Tine Grandjean. Meget anerkendt vægttabshæfte, som er overskuelig at leve efter og læse.
mvh Maise

Hejsa...
Fedt du er blevet gravid, trods pco'en...

Den bog du snakker om, kan man koebe den i bog og ide? Jeg lider nemlig selv af pco og vil gerne tabe mig..

knus

Anmeld

21. juli 2009

Sujan

Jeg vil også igang med at tabe mig. Mindst 7 kg. Jeg er begyndt til Spinning og MBL. Det er rigtig godt, men der sker ikke rigtig noget med vægten. Har været lidt for glad for is her i varmen. Men nu skal jeg til at leve sundere, for ca. 1 md siden droppede jeg alt hvad der hedder sodavand. så er på rette vej. Mangler bare lige at skære det sidste væk.

(skal siges jeg stoppede med at ryge for 3 mdr. siden, så har kæmpet med det og ville derfor ikke også kæmpe med vægten)

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

Sujan skriver:

Jeg vil også igang med at tabe mig. Mindst 7 kg. Jeg er begyndt til Spinning og MBL. Det er rigtig godt, men der sker ikke rigtig noget med vægten. Har været lidt for glad for is her i varmen. Men nu skal jeg til at leve sundere, for ca. 1 md siden droppede jeg alt hvad der hedder sodavand. så er på rette vej. Mangler bare lige at skære det sidste væk.

(skal siges jeg stoppede med at ryge for 3 mdr. siden, så har kæmpet med det og ville derfor ikke også kæmpe med vægten)

KÆFT, hvor er du bare sej....ny livsstil på alle områder, du må da virkelig have en viljestyrke der vil noget....hatten af for dig og held og lykke med det..
KNus Eva..

Anmeld

21. juli 2009

Sujan

Eva skriver:

KÆFT, hvor er du bare sej....ny livsstil på alle områder, du må da virkelig have en viljestyrke der vil noget....hatten af for dig og held og lykke med det..
KNus Eva..

Tak tak...

Ved ikke hvor denne viljestyrke kommer fra. har prøvet at holde op med at ryge rigtig mange gange før. men denne gang er bare anderledes. Nu ved jeg det holder og jeg har slet ikke lyst til at skulle ryge nogensinde igen. Så håber lidt det bliver på samme måde med vægten da jeg har prøvet at tabe mig før, men det har ikke lykkes. Men nu har jeg kampejst og når jeg kan holde med at ryge kan jeg vel også tabe mig.

Men er intet i forhold til det du har været igennem Eva.

Anmeld

21. juli 2009

Miss BananaHammock

Mælkebøttebarn skriver:

Ja, det havde også været noget andet hvis man KUN skulle spise suppe eller lign, men her skal man altså også spise andre ting de forskellige dage .
Den ene dag masse af grøntsager, den anden dag kød osv...
Og så indeholder suppen jo intet giftigt ..

Fandt lige min bog fra ernæringsundervisningen frem og der står:
Gravide anbefales, som den øvrige befolkning, at spise svarende til de 7 kostråd. Kulhydrater fra fuldkornsprodukter, vælge kød og mælkeprodukter med lavt fedtindhold og at spise en fiberrig kost, frugt, grønt og fisk. Dog ikke fisk med meget kviksølv.

Efter hvad jeg lige kan læse i den beskrivelse du lagde ind så får du det meste, men den slags vægt tab som der står den skulle gi er ikke sundt når du er gravid. Efter min mening er den ikke sund i det heletaget. Hvis man taber så mange kilo på 7 dage, så er det for det første meget væske og for det andet ikke et varig vægttab!
Det ville være meget bedre at starte dagen med en god portion havregryn, noget frugt i løbet af formiddagen, groftbrød med magert pålæg eller salat med kylling etc. til frokost, en snack med frugt, grønt, fiber og nødder til eftermiddagen også en fedtfattig aftensmåltid så er du langt bedre stillet i fremtiden. Du får en sund og varieret kost, plus det bliver mere integreret i din hverdag end en suppekur hist og her også din normale kost i mellem.

Kram

Anmeld

21. juli 2009

Smukkert

Nena skriver:

Fandt lige min bog fra ernæringsundervisningen frem og der står:
Gravide anbefales, som den øvrige befolkning, at spise svarende til de 7 kostråd. Kulhydrater fra fuldkornsprodukter, vælge kød og mælkeprodukter med lavt fedtindhold og at spise en fiberrig kost, frugt, grønt og fisk. Dog ikke fisk med meget kviksølv.

Efter hvad jeg lige kan læse i den beskrivelse du lagde ind så får du det meste, men den slags vægt tab som der står den skulle gi er ikke sundt når du er gravid. Efter min mening er den ikke sund i det heletaget. Hvis man taber så mange kilo på 7 dage, så er det for det første meget væske og for det andet ikke et varig vægttab!
Det ville være meget bedre at starte dagen med en god portion havregryn, noget frugt i løbet af formiddagen, groftbrød med magert pålæg eller salat med kylling etc. til frokost, en snack med frugt, grønt, fiber og nødder til eftermiddagen også en fedtfattig aftensmåltid så er du langt bedre stillet i fremtiden. Du får en sund og varieret kost, plus det bliver mere integreret i din hverdag end en suppekur hist og her også din normale kost i mellem.

Kram

Ja, selvfølgelig er det du skriver det bedste - og det er også det jeg vil leve efter generelt... Men tænkte bare den kur kunne hjælpe mig til lige at rense ud i kroppen og kickstarte vægttabet .
Suppekuren er da sundere end hvis jeg lever af chokolade og hvidt brød

Anmeld

21. juli 2009

Maise

Beck skriver:

Hejsa...
Fedt du er blevet gravid, trods pco'en...

Den bog du snakker om, kan man koebe den i bog og ide? Jeg lider nemlig selv af pco og vil gerne tabe mig..

knus

hejsa.
Jeg købte den over nettet, men den kan ihvertfald bestilles hjem fra en almindelig boghandel også. Jeg fik anbefalet bogen fra fertillitetsklinikken jeg var tilknyttet og de sagde at hvis jeg levede efter den bog og dyrkede masser af motion hver dag var der stor sansynlighed for at jeg kunne blive gravid af mig selv og det blev jeg hurtigt må man sige. Fik metformin ved siden af, men nåede kun at få det en måned og blev så gravid og måtte stoppe med at tage det.
Held og lykke og skriv endelig hvis der er noget du er i tvivl om når du har læst bogen. Har læst den nok 10 gange, kan den ind og ud. den er ikke så lang, nærmere et hæfte.
mvh Maqi

Anmeld

21. juli 2009

Diana...

Mælkebøttebarn skriver:

Ja, selvfølgelig er det du skriver det bedste - og det er også det jeg vil leve efter generelt... Men tænkte bare den kur kunne hjælpe mig til lige at rense ud i kroppen og kickstarte vægttabet .
Suppekuren er da sundere end hvis jeg lever af chokolade og hvidt brød

Hvorfor vil du overhoved tage den kur når du er gravid og det ikke sund og tabe sig så meget når man er gravid hvorfor ikke bare spise sund ind til du har født og så tage den der.

Ja selvfølgelig er det sunder end chokolade men det endnu sunder bare og spise sund hverdag staden for en lyn kur...

Knus Diana der godt forstå du vil tabe dig men ikke forstå du har så travlt nu hvor du er gravid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.