Melder mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.705 visninger
33 svar
0 synes godt om
21. juli 2009

MetteT

Så vil jeg godt melde mig under fanen herinde....
Min mand er startet til diætist og jeg følger trop...
Så nu ska der ske noget...
Håber vi kan hjælpe og støtte hinanden herinde.. (er jeg helt sikker på )

Jeg vil meget gerne tabe 10 kg og så holde den derefter... (mangler en smiley med sved på panden)

Knus Mette....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

ønskebørn74

Også jeg, jeg madloger på livet løs. Det funker for mig. Taber 2-5kg om md.

Knus

Anmeld

21. juli 2009

ønskebørn74

ønskebarn74 skriver:

Også jeg, jeg madloger på livet løs. Det funker for mig. Taber 2-5kg om md.

Knus

Skal stadig tabe 20-25kg

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

Held og lykke til jer....
5 kg om måneden er realistisk, så det går jo stærkt når først man har besluttet at det skal være...
Jeg kæmper altid med to kilo, men det er også for at holde fokus og ikke miste motivationen og bare tage på igen...smiler
God fornøjelse I jeres nye sunde og lette liv..
Knus Eva.

Anmeld

21. juli 2009

Anja

Jeg melder mig også under fanerne. To graviditeter + de ekstra kg der var der i forvejen har sat sine spor men nu skal der gøres noget ved det !!

Jeg vil gerne smide 15 kg. Har smidt 7 kg de sidste 2 mdr, så er godt i gang

Anmeld

21. juli 2009

Smukkert

Jeg melder mig også..
Jeg har taget 20kg på siden januar.. Det er jo helt grotesk.. Godt nok er jeg gravid, men jeg er altså kun i 23. uge nu.

Jeg vil prøve fedtforbrændingskuren i 7 dage (en suppe), for lige at rense ud i kroppen og smide det værste.. Derefter vil jeg leve 100% fedtfattigt.. Vil kun indtage sunde fedtstoffer fra fx. advocado og bananer..

Jeg glæder mig til jeg kan se mig selv nøgen uden at væmmes.. Og til jeg kan gå blandt andre mennesker med et smil på læben igen..

Sammen skal vi sq nok klare den .. Vi må bare støtte hinanden, komme med gode fif og opskrifter og hele tiden følge hinanden i vores udvikling.

Kh. Maiken, 100 kg

Anmeld

21. juli 2009

Anja

Mælkebøttebarn skriver:

Jeg melder mig også..
Jeg har taget 20kg på siden januar.. Det er jo helt grotesk.. Godt nok er jeg gravid, men jeg er altså kun i 23. uge nu.

Jeg vil prøve fedtforbrændingskuren i 7 dage (en suppe), for lige at rense ud i kroppen og smide det værste.. Derefter vil jeg leve 100% fedtfattigt.. Vil kun indtage sunde fedtstoffer fra fx. advocado og bananer..

Jeg glæder mig til jeg kan se mig selv nøgen uden at væmmes.. Og til jeg kan gå blandt andre mennesker med et smil på læben igen..

Sammen skal vi sq nok klare den .. Vi må bare støtte hinanden, komme med gode fif og opskrifter og hele tiden følge hinanden i vores udvikling.

Kh. Maiken, 100 kg

Altså, den der suppekur er jo ikke i sig selv sund, og hvis man er gravid, så tror jeg da SLET ikke det er nogen god ide ???

Jeg har også selv fornyligt været der, hvor jeg troede suppen kunne redde mig nogle kgs vægttab, men efter 1½ dag med supper kunne jeg bare ikke tvinge den suppe i mig mere

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

Mælkebøttebarn skriver:

Jeg melder mig også..

Kh. Maiken, 100 kg

Hvis bare du lever sundt, så tager du præcis det på du skall..lad være med at tænke i kure, det er slet ikke sundt og slet ikke med en lille en i maven-smiler
Nyd du at du en gang i dit liv bare kan lade maven hænge ud og lad være med at se på den dumme vægt...misunder dig lidt...
Knus Eva..

Anmeld

21. juli 2009

Smukkert

Anja skriver:

Altså, den der suppekur er jo ikke i sig selv sund, og hvis man er gravid, så tror jeg da SLET ikke det er nogen god ide ???

Jeg har også selv fornyligt været der, hvor jeg troede suppen kunne redde mig nogle kgs vægttab, men efter 1½ dag med supper kunne jeg bare ikke tvinge den suppe i mig mere

Ifølge eksperter får du jo alle vitaminer og mineraler ved den suppekur.. Du spiser jo også andet end suppe .. Så hvorfor skulle barnet tage skade på nogen måde????

Det er kun 7 dage det handler om og jeg har hørt den virker, så vil rigtig gerne prøve den af .. Også fordi jeg så får lidt rutine i at spise varieret..

Anmeld

21. juli 2009

Smukkert

Eva skriver:

Hvis bare du lever sundt, så tager du præcis det på du skall..lad være med at tænke i kure, det er slet ikke sundt og slet ikke med en lille en i maven-smiler
Nyd du at du en gang i dit liv bare kan lade maven hænge ud og lad være med at se på den dumme vægt...misunder dig lidt...
Knus Eva..

Jeg vil rigtig gerne ændre livsstil, men kan ikke se hvordan den der suppekur kan tage skade?? Du skal jo spise andet end suppe .
Desuden er det KUN 7 dage.. Og jeg tror bare den er med til at sætte forbrændingen lidt op og rense ud i kroppen, så jeg ser det som en god ting lige at starte ud med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.