opbevaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Her har han en kommode med 6 skuffer, det kniber lidt......... en skuffe ud i gangen til hue og handsker....

okay mange tak for hjælpen begynder at kunne fornemme på det at jeg skal bruge mere end et skab til alt det jeg gerne vil have opbevaret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Altså lige pt. har vi "kun" pladsen i puslebordet til Anthons tøj, og det synes jeg er for lidt, men vi har desværre ikke plads til at have et tøjskab til ham..
Han er 6 måneder, men ejer også ALT for meget tøj

okay hvor meget mere plads synes du så I mangler?

Anmeld

2. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Nårh ja, mht fodtøj, så står hans sko enten ovenpå kommoden eller ude i gangen sammen med vores. Men vi gør heller ikk så meget i pyntesko og den slags.

Han har 1 par overgangssko om foråret og efteråret, sandaler og lukkede sko om sommeren og vinterstøvler om vinteren.  Og han passer dem jo kun 1 sæson, så de bliver jo ikke gemt til næste år ligesom vores egne sko så max 2 par sko er der at "opbevare" 

Mange tak for alt din hjælp

det havde jeg slet ikke tænkt på hvordan et skab fyldte i forhold til skuffer hehe ej havde nu heller ikke selv planer om at hænge den lilles tøj op, men skabe findes jo også udelukkende med hylder i 

det har du da egentligt ret i det med skoene, så skal jeg måske ikke tænke så meget over det i forhold til opbevaring

Anmeld

2. oktober 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det kommer jo helt an på hvor stort skabet er. 

Men umiddelbart lyder det fint.

Vi har to hvidmalede bogkasser fra Trævarefabrikkernes Udsalg. Skoene står bare på gulvet under kasserne, som hænger på væggen.

det har du helt ret i, men et der ca er 60 bred x 60 dyb x 200 højt

okay det ved jeg ikke lige hvad er for nogle dem du omtaler, men googler lige lidt

Anmeld

2. oktober 2013

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Den samme har vi til vores dreng og pige, og det fungere fint. Dog hænger vores piges kjoler i mit skab, da de ikke kan være i skufferne ude, at blive krøllet

hvor meget fylder deres kjoler ca. i dit skab så? tænker om det er nødvendigt med en lille bøjlestang hvis man har en pige?

Anmeld

2. oktober 2013

Benjamins'mor

Begge har en kommode og et skab.

Anmeld

2. oktober 2013

lineog4

Mine børns tøj er klemt sammen på ingen ting og det er ikke fordi de ikke har tøj. Den store dreng har to bøjle skuffer i vores skab og en skuffe i puslebordet til strømper og undertøj. Den lille har de to andre skuffer i puslebordet og en hylde i en lille reol til strømper.  Sweatre hsr en plads i gangen men flyttes rundt fordi vi har så mabge møl *(tæppehandler nedenunder), sko er i gangen men de har jo "kun" et par hver plus gummistøvler. Sengetøj er i vores skab.

ikkeen hemmelighed jeg godt gad de havde hver deres skab eller bare et skab til delibbg og gerne også med en bøjlestang men både penge og plads er blevet prioriteret anderledes.

min store pige har sit eget skab - men hun har også eget stort værelse og det det er rigeligt til ALT, kunne sagtens klemmes ned på et halvt skab

Anmeld

2. oktober 2013

LilleSmølf

Anonym skriver:

tak for dit svar må man spørger hvad det opbevaring ved puslebordet ca. svare til? tænker hvis man nu ikke har et puslebord hvor der er opbevaring hvor meget ekstra obevaring svare det så til

Størrelse ligesom køkkenskabe ca. De har kun to hylder pr. skab men til gengæld er de meget dybe.

Hvis du søger på babysam puslekommode kan du se nogenlunde hvor store de er (:

Anmeld

2. oktober 2013

serinasmor

Mor11 skriver:

Vi har en IKEA malmkommode med 4 skuffer og to knager til overtøj. Vores dreng er næææsten 2år

har dekoreret kommoden med wallsticker for den er sgu lidt kedelig

Den har vi også til start var der alt for meget plads ... Nu er der snart for lidt ...

eller også har hun for meget tøj - dette er meget sandsynligt vi har en bedsteforælder der har det med at gå shop amok og vi bliver ved med at glemme det når vi skifter størrelse. Dvs vi tæller op på hvad vi har str næste .. vurderer det ikke er nok ... Køber selv og så går der en måned så lyder det - forresten har jeg liiige købt klager ikke det virker bare fjollet ud over det vil frøkenen skiftevis gerne have kjole på og bukser på ... Så det bliver også lidt dobbelt fordi hun ikke er til at regne med ...

Herudover har hun sko hvor vi andre har sko og overtøj på egne bøjler i skab ... Vi har for småt tøj i kælderen og for stort tøj i et lille indbygget overskab

Anmeld

2. oktober 2013

Anonym trådstarter

mange tak for alle jeres svar, jeg tror jeg er kommet frem til at jeg først køber opbevaring når vi får brug for det, for det lyder som om det er meget forskelligt hvad man har brug for af plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.