opbevaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.324 visninger
32 svar
2 synes godt om
2. oktober 2013

Anonym trådstarter

er anonym da vi ikke forsøger på at blive gravide endnu, så ønsker ikke jeg skal kunne googles på det endnu.

Nu har jeg googlet lidt med børneværelser men synes ikke rigtig jeg kan finde ud af det jeg søger, så nu spørger jeg her inde. Hvor meget opbevaring til tøj/sko skal man have til et barn som er i alderen 0-4  år? hvis I ikke helt kan svare på det, hvor meget har I så selv til jeres guldklump og er det for lidt eller for meget plads?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

er anonym da vi ikke forsøger på at blive gravide endnu, så ønsker ikke jeg skal kunne googles på det endnu.

Nu har jeg googlet lidt med børneværelser men synes ikke rigtig jeg kan finde ud af det jeg søger, så nu spørger jeg her inde. Hvor meget opbevaring til tøj/sko skal man have til et barn som er i alderen 0-4  år? hvis I ikke helt kan svare på det, hvor meget har I så selv til jeres guldklump og er det for lidt eller for meget plads?

min datter har bare alt for meget...fnis....

Hun har altid haft hvad der svare til et skab, stort skab... med 2 låger..... og sin egne 3 knager i gangen og en H..... masse fodtøj

Anmeld

2. oktober 2013

stjernehimmel

stjernehimmel skriver:

Hun har altid haft hvad der svare til et skab, stort skab... med 2 låger..... og sin egne 3 knager i gangen og en H..... masse fodtøj

Nå ja og oveni har hun 3 "sko skuffer" til væggen fra ikea, 1 med strømper, en med strømpebukser, og en med trusser

Anmeld

2. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi har en IKEA malmkommode med 4 skuffer og to knager til overtøj. Vores dreng er næææsten 2år

har dekoreret kommoden med wallsticker for den er sgu lidt kedelig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. oktober 2013

LilleSmølf

Vi har en Ikea Kullen kommode med 6 skuffer til det tøj han pt. bruger.

Og 3 skabe i puslebordet til det, der stadig er for stort

Han er 4 måneder (:

Anmeld

2. oktober 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

mange tak for dit svar det lyder af meget, men hvis man har pladsen er det jo meget dejligt

Anmeld

2. oktober 2013

Pikku Myy

Min søn har alt sit tøj i en skuffeting der ligner denne:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S89903473/

En skuffe til undertøj, nattøj og strømper, en skuffe til bluser og t-shirts, en til bukser og en til det der ikke har fundet plads i de andre skuffer.

Derudover har han en knagerække med 8 knager i vores garderobeskab. Og så har han normalt 2 par sko (vinter => et af dem vinterstøvler) og et par gummstøvler til at stå nedenunder.

Når det kommer til tøj, så fylder han ærlig talt ikke særlig meget.

Anmeld

2. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Vi har en IKEA malmkommode med 4 skuffer og to knager til overtøj. Vores dreng er næææsten 2år

har dekoreret kommoden med wallsticker for den er sgu lidt kedelig

tak for dit svar er det nok plads med kun 4 skuffer eller hvad tænker du?

Anmeld

2. oktober 2013

Anonym trådstarter

LilleSmølf skriver:

Vi har en Ikea Kullen kommode med 6 skuffer til det tøj han pt. bruger.

Og 3 skabe i puslebordet til det, der stadig er for stort

Han er 4 måneder (:

tak for dit svar må man spørger hvad det opbevaring ved puslebordet ca. svare til? tænker hvis man nu ikke har et puslebord hvor der er opbevaring hvor meget ekstra obevaring svare det så til

Anmeld

2. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

tak for dit svar er det nok plads med kun 4 skuffer eller hvad tænker du?

Da han var lille var det rigeligt. Nu kunne vi nok godt bruge en med 6skuffer, men det er absolut ikke et stort problem der er fint plads til det han bruger, men det kniber med dét tøj han ikk kan passe endnu

pt har vi sådan nogen opdelerrum i den øverste skuffe, så er der strømper i et rum, hagesmække i et andet, huer og vanter i en tredie og underbukser i en fjerde

næste skuffe er der undertrøjer, nattøj, langærmede bluser og kortærmede.

3. Skuffe er der bukser, tykke trøjer  og lidt  forskelligt i de næste størrelser.

nederste skuffe indeholder sengetøj og håndklæder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.