opbevaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2013

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Min søn har alt sit tøj i en skuffeting der ligner denne:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S89903473/

En skuffe til undertøj, nattøj og strømper, en skuffe til bluser og t-shirts, en til bukser og en til det der ikke har fundet plads i de andre skuffer.

Derudover har han en knagerække med 8 knager i vores garderobeskab. Og så har han normalt 2 par sko (vinter => et af dem vinterstøvler) og et par gummstøvler til at stå nedenunder.

Når det kommer til tøj, så fylder han ærlig talt ikke særlig meget.

det lyder ikke af særligt meget, men synes I det er tilpas? det jeg overvejer er om 1 enkelt skab er nok til alt opbevaring af tøj + sko

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Da han var lille var det rigeligt. Nu kunne vi nok godt bruge en med 6skuffer, men det er absolut ikke et stort problem der er fint plads til det han bruger, men det kniber med dét tøj han ikk kan passe endnu

pt har vi sådan nogen opdelerrum i den øverste skuffe, så er der strømper i et rum, hagesmække i et andet, huer og vanter i en tredie og underbukser i en fjerde

næste skuffe er der undertrøjer, nattøj, langærmede bluser og kortærmede.

3. Skuffe er der bukser, tykke trøjer  og lidt  forskelligt i de næste størrelser.

nederste skuffe indeholder sengetøj og håndklæder.

okay er der en grund til I valgte kommode istedet for et skab?

Anmeld

2. oktober 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

det lyder ikke af særligt meget, men synes I det er tilpas? det jeg overvejer er om 1 enkelt skab er nok til alt opbevaring af tøj + sko

Pladsen bliver også udnyttet, men det er jo fordelen ved skuffer

Det er svært for mig at sige om et skab er nok. Det afhænger vel også af hvor stort skabet er, men umiddelbart lyder du måske til at ende med at skulle bruge mere plads end vi bruger. Det begrunder jeg i at du fx vil opbevare sko. Hjemme ved os, bliver sko ikke opbevaret - de bliver brugt Og hvis de ikke lige er på, står de klar i garderobeskabet eller på gulvet foran hoveddøren ...

Jeg kunne se der var en der nævnte sengelinned og håndklæder. Det har vi sammen med vores, så det er ikke med i "regnskabet". Og vintertøjet har været pakket i kælderen, så det er heller ikke medregnet hele året. Vi har kun det tilgængeligt som bliver brugt.

Anmeld

2. oktober 2013

Mettefpigen

Her har han en kommode med 6 skuffer, det kniber lidt......... en skuffe ud i gangen til hue og handsker....

Anmeld

2. oktober 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

er anonym da vi ikke forsøger på at blive gravide endnu, så ønsker ikke jeg skal kunne googles på det endnu.

Nu har jeg googlet lidt med børneværelser men synes ikke rigtig jeg kan finde ud af det jeg søger, så nu spørger jeg her inde. Hvor meget opbevaring til tøj/sko skal man have til et barn som er i alderen 0-4  år? hvis I ikke helt kan svare på det, hvor meget har I så selv til jeres guldklump og er det for lidt eller for meget plads?

Altså lige pt. har vi "kun" pladsen i puslebordet til Anthons tøj, og det synes jeg er for lidt, men vi har desværre ikke plads til at have et tøjskab til ham..
Han er 6 måneder, men ejer også ALT for meget tøj

Anmeld

2. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

okay er der en grund til I valgte kommode istedet for et skab?

Et skab fylder for meget i rummet. og jeg har ikk det store behov for at hænge hans tøj på bøjler  

Anmeld

2. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nårh ja, mht fodtøj, så står hans sko enten ovenpå kommoden eller ude i gangen sammen med vores. Men vi gør heller ikk så meget i pyntesko og den slags.

Han har 1 par overgangssko om foråret og efteråret, sandaler og lukkede sko om sommeren og vinterstøvler om vinteren.  Og han passer dem jo kun 1 sæson, så de bliver jo ikke gemt til næste år ligesom vores egne sko så max 2 par sko er der at "opbevare" 

Anmeld

2. oktober 2013

modesty

Anonym skriver:

Det kommer jo helt an på hvor stort skabet er. 

Men umiddelbart lyder det fint.

Vi har to hvidmalede bogkasser fra Trævarefabrikkernes Udsalg. Skoene står bare på gulvet under kasserne, som hænger på væggen.

Anmeld

2. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mor11 skriver:

Vi har en IKEA malmkommode med 4 skuffer og to knager til overtøj. Vores dreng er næææsten 2år

har dekoreret kommoden med wallsticker for den er sgu lidt kedelig

Den samme har vi til vores dreng og pige, og det fungere fint. Dog hænger vores piges kjoler i mit skab, da de ikke kan være i skufferne ude, at blive krøllet

Anmeld

2. oktober 2013

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Pladsen bliver også udnyttet, men det er jo fordelen ved skuffer

Det er svært for mig at sige om et skab er nok. Det afhænger vel også af hvor stort skabet er, men umiddelbart lyder du måske til at ende med at skulle bruge mere plads end vi bruger. Det begrunder jeg i at du fx vil opbevare sko. Hjemme ved os, bliver sko ikke opbevaret - de bliver brugt Og hvis de ikke lige er på, står de klar i garderobeskabet eller på gulvet foran hoveddøren ...

Jeg kunne se der var en der nævnte sengelinned og håndklæder. Det har vi sammen med vores, så det er ikke med i "regnskabet". Og vintertøjet har været pakket i kælderen, så det er heller ikke medregnet hele året. Vi har kun det tilgængeligt som bliver brugt.

okay mange tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.