ang lego

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2013

Chevro

helle85 skriver:

Lime dem så de ikke kan skilles ad igen, alle delene.

Hvor skulle man have alt det stående? Jeg vil gerne have det fjernet igen når vi har leget med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

helle85

hesøth skriver:

Ville ikke lime.

Lego er jo til at samle og pille fra hinanden - og bygge nye ting på nye måder. Hvis du limer det sammen, så er det jo bare endnu en bil (eller hvad det nu er)....

Gem instruktionerne, så han kan samle tingene igen, når han er stor nok. Ellers bare lad ham udfolde sig kreativt med det nu (ved ikke hvor gammel han er pt)

Okay han er 7år men letter mental retaderet. Han brokker sig selv over at det gå i stykker sådan noget som vognen til toget og lastbilen osv

jeg kan godt se at man ikke kan skille det ad igen, det er også derfor jeg er i tvivl

Anmeld

2. oktober 2013

isabellasmor

helle85 skriver:

Min dreng har fået en del lego i fødselsdagsgave, men nå han leger med det så skiller det sig lidt ad og han kan ikke selv samle det, ville i lime det eller bare blive ved med at samle det?

Han har haft mere lego før jeg hvor det også stillede sig ad og nogen af delene blev væk

Skriver fra mobil

Jeg ville lime. Det har min mor også altid gjort med mine brødres LEGO . Ellers falder det fra hinanden og bliver væk, og til sidst mister interessen. Det jo meningen man skal bruge det i sin leg, som det det er, altså en bil, et skib, et fly osv.... ellers kunne man næsten ligeså godt spare lidt penge og bare købe løse klodser? 

Anmeld

2. oktober 2013

helle85

Benjamins'mor skriver:

Jeg ville ikke lime det sammen når han ikke er ældre.
En dag vil han måske bygge noget andet ud af det, og så er det surt det hænger sammen.

Det er også derfor jeg er i tvivl

Anmeld

2. oktober 2013

helle85

Chevro skriver:

Påall

Hvor skulle man have alt det stående? Jeg vil gerne have det fjernet igen når vi har leget med det.

På nogen hylder:-)

det skal det alligevel nå det bliver rydde op da han ellers ikke gide at lege med det, da han ikke gider bl samle det hele tiden

Anmeld

2. oktober 2013

Moma

De store ting kunne jeg godt finde på at lime. Vores søn har en flyvemaskine, og den har vi snakket om at lime. Men politibilerne og brandbilerne f.eks limer vi ikke, selv om de skiller. Dem kan han så småt selv hjælpe med st samle (han er 4 år). 

Hvis det giver ham en større legeglæde, så er det bare med at lime det.

Det er bare med at prøvesamle, inden I limer.

Anmeld

2. oktober 2013

helle85

isabellasmor skriver:

Jeg ville lime. Det har min mor også altid gjort med mine brødres LEGO . Ellers falder det fra hinanden og bliver væk, og til sidst mister interessen. Det jo meningen man skal bruge det i sin leg, som det det er, altså en bil, et skib, et fly osv.... ellers kunne man næsten ligeså godt spare lidt penge og bare købe løse klodser? 

Har dine brødre gået noget imod det var samlet så det ikke kunne skilles ad igen?

Anmeld

2. oktober 2013

MariaKyedDK

helle85 skriver:

Min dreng har fået en del lego i fødselsdagsgave, men nå han leger med det så skiller det sig lidt ad og han kan ikke selv samle det, ville i lime det eller bare blive ved med at samle det?

Han har haft mere lego før jeg hvor det også stillede sig ad og nogen af delene blev væk

Skriver fra mobil

Min søn bliver også 7 år her til november, og han leger stort set KUN med Lego.. 

men jeg vil aldrig lime det sammen, så går ideen af LEGO jo af ?? min søn skiller ALT ad igen efter det er blevet bygget , og det gør han 10000 gange om ugen, og manden må hjælpe engang imellem med at bygge '' det rigtigt'' men han elsker at bygge videre på en '' stand'' og elsker at lave det om, han bygger endda også LEGO spil vi spiller engang imellem . 

men nu skirver du godt nok at din dreng er lettere mental retaderet, og det er min dreng overhoved ikke, så der er måske nok en forskel, så hvordan din dreng leger med det ved jeg ikke rigtigt.... bliver han ked når han er fået skilt det ad igen, eller er det dig som ikke gider bygge det igen og igen? 

Anmeld

2. oktober 2013

helle85

Moma skriver:

De store ting kunne jeg godt finde på at lime. Vores søn har en flyvemaskine, og den har vi snakket om at lime. Men politibilerne og brandbilerne f.eks limer vi ikke, selv om de skiller. Dem kan han så småt selv hjælpe med st samle (han er 4 år). 

Hvis det giver ham en større legeglæde, så er det bare med at lime det.

Det er bare med at prøvesamle, inden I limer.

Jeg tror det vil gøre ham glad da han lige nu brokker sig over at det skiller sig ad. Men ved ikke nå han bliver større.

Han kan godt være med til at samle det med hjælp, man han gide ikke da han heller vil lege med det

Anmeld

2. oktober 2013

Miin'Baby'Mus

helle85 skriver:

Skriver fra mobil

Er det bare almindelig byggeklodser eller er det samlesæt såsom piratskib o.lign? 

Hvis det er samlesæt så kan man da godt lime det  Kan jeg ikke se et problem i, så kan man jo netop bruge det som det skal være med ALLE delene hehe. Og hvis det er det din søn ønsker så er det vel lige meget? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.