helle85 skriver:
Min dreng har fået en del lego i fødselsdagsgave, men nå han leger med det så skiller det sig lidt ad og han kan ikke selv samle det, ville i lime det eller bare blive ved med at samle det?
Han har haft mere lego før jeg hvor det også stillede sig ad og nogen af delene blev væk
Skriver fra mobil
Min søn bliver også 7 år her til november, og han leger stort set KUN med Lego..
men jeg vil aldrig lime det sammen, så går ideen af LEGO jo af ?? min søn skiller ALT ad igen efter det er blevet bygget , og det gør han 10000 gange om ugen, og manden må hjælpe engang imellem med at bygge '' det rigtigt'' men han elsker at bygge videre på en '' stand'' og elsker at lave det om, han bygger endda også LEGO spil vi spiller engang imellem .
men nu skirver du godt nok at din dreng er lettere mental retaderet, og det er min dreng overhoved ikke, så der er måske nok en forskel, så hvordan din dreng leger med det ved jeg ikke rigtigt.... bliver han ked når han er fået skilt det ad igen, eller er det dig som ikke gider bygge det igen og igen?
Anmeld