ang lego

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: ville i lime leget sammen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.253 visninger
41 svar
26 synes godt om
2. oktober 2013

helle85

Min dreng har fået en del lego i fødselsdagsgave, men nå han leger med det så skiller det sig lidt ad og han kan ikke selv samle det, ville i lime det eller bare blive ved med at samle det?

Han har haft mere lego før jeg hvor det også stillede sig ad og nogen af delene blev væk

Skriver fra mobil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

FrkRaarup

helle85 skriver:

Min dreng har fået en del lego i fødselsdagsgave, men nå han leger med det så skiller det sig lidt ad og han kan ikke selv samle det, ville i lime det eller bare blive ved med at samle det?

Han har haft mere lego før jeg hvor det også stillede sig ad og nogen af delene blev væk

Skriver fra mobil

Hvor gammel er han?

Anmeld

2. oktober 2013

PernilleogLouis

helle85 skriver:

Skriver fra mobil

Samme sker her - vi samler det bare - havde jeg været bedre til at samle uden at lave fejl så havde jeg limet det. Men nok ik så smart at lime også finde ud af man har lavet fejl

Anmeld

2. oktober 2013

Chevro

helle85 skriver:

Skriver fra mobil

Når du siger Lime det? Hvad mener du så?

Anmeld

2. oktober 2013

helle85

FrkRaarup skriver:

Hvor gammel er han?

Han er 7år men letter mental retaderet så kan er ikke helt alders mæssig med på alle områder

Anmeld

2. oktober 2013

hesøth

helle85 skriver:

Skriver fra mobil

Ville ikke lime.

Lego er jo til at samle og pille fra hinanden - og bygge nye ting på nye måder. Hvis du limer det sammen, så er det jo bare endnu en bil (eller hvad det nu er)....

Gem instruktionerne, så han kan samle tingene igen, når han er stor nok. Ellers bare lad ham udfolde sig kreativt med det nu (ved ikke hvor gammel han er pt)

Anmeld

2. oktober 2013

helle85

PernilleogLouis skriver:

Samme sker her - vi samler det bare - havde jeg været bedre til at samle uden at lave fejl så havde jeg limet det. Men nok ik så smart at lime også finde ud af man har lavet fejl

Jeg laver ikke fejl nå jeg samler det

Anmeld

2. oktober 2013

Benjamins'mor

Jeg ville ikke lime det sammen når han ikke er ældre.
En dag vil han måske bygge noget andet ud af det, og så er det surt det hænger sammen.

Anmeld

2. oktober 2013

helle85

Chevro skriver:

Når du siger Lime det? Hvad mener du så?

Lime dem så de ikke kan skilles ad igen, alle delene.

Anmeld

2. oktober 2013

Chevro

helle85 skriver:

Lime dem så de ikke kan skilles ad igen, alle delene.

Ville aldrig have fået den tanke selv!
Det ville jeg personligt aldrig gøre? LEGO er jo til at lave alt muligt af og smadre det igen

Min søn elsker at skille det hele ad! Hver gang jeg laver et tårn, eller et hus, elsker han at pille det fra hinanden igen.

Jeg kunne aldrig finde på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.