Pusletaske - hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2013

FruJacobsen

modesty skriver:

Håndklæde? Hvad skal man bruge det til??

Jeg bruger det til at ligge på den puslepude, der er i puslerummet i eks. supermarkedet, cafeen osv., hvis man får brug for at skifte, imens man er der...det har jeg altid haft med hvad gør du da?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

modesty

FruJacobsen skriver:

Jeg bruger det til at ligge på den puslepude, der er i puslerummet i eks. supermarkedet, cafeen osv., hvis man får brug for at skifte, imens man er der...det har jeg altid haft med hvad gør du da?

Bruger en stofble.

Anmeld

2. oktober 2013

FruJacobsen

modesty skriver:

Bruger en stofble.

Ja, det har jeg også gjort nogle gange...men vi har nogle små håndklæder, som er gode at have med - men de fylder self mere end en stofble. Men jeg kan bedst lide, at holde tingene adskilt, da vi også bruger stofbleer som hagesmæk, til fedtede fingre osv., så er nødt til at have håndklæde med

Anmeld

2. oktober 2013

modesty

FruJacobsen skriver:

Ja, det har jeg også gjort nogle gange...men vi har nogle små håndklæder, som er gode at have med - men de fylder self mere end en stofble. Men jeg kan bedst lide, at holde tingene adskilt, da vi også bruger stofbleer som hagesmæk, til fedtede fingre osv., så er nødt til at have håndklæde med

OK.  Jeg har altid nydt at have en lille, handy pakke.

Anmeld

2. oktober 2013

l.kjoeller

FruJacobsen skriver:

Hej piger!

Ja, som overskriften indikerer: kan I anbefale en god pusletaske? Er SÅ træt af den vi har og vi har længe snakket om, at skifte den ud....har pt. en fra Gaia og Ko. Min mand har foreslået, at vi køber en lille sportstaske og det lyder egentlig meget fornuftigt. Hvad siger I?

jeg købte en bystroom , men en sportstaske kan også gøre det. bare den ikke bliver træls at slæbe rundt på 

Anmeld

2. oktober 2013

Købmagerkonen

FruJacobsen skriver:

Hej piger!

Ja, som overskriften indikerer: kan I anbefale en god pusletaske? Er SÅ træt af den vi har og vi har længe snakket om, at skifte den ud....har pt. en fra Gaia og Ko. Min mand har foreslået, at vi køber en lille sportstaske og det lyder egentlig meget fornuftigt. Hvad siger I?

Når jeg bliver gravid håber jeg at få råd til Elm fra Ida Ising! Jeg synes hun laver de fedeste pusletasker!

Anmeld

3. oktober 2013

elluL

FruOlsen skriver:

Når jeg bliver gravid håber jeg at få råd til Elm fra Ida Ising! Jeg synes hun laver de fedeste pusletasker!

De er så lækre
Jeg har fået sådan en til lillesøster, og glæder mig helt vildt til at få den i brug.

Anmeld

3. oktober 2013

StineL

FruJacobsen skriver:

Hej piger!

Jeg elsker min Ganly By Stroom pusletaske. Den kan også sagtens bruges til andet end pusletaske

http://bystroom.dk/babystroom-pusletasker-39/ganly -110/ganly-black-896.html

Anmeld

3. oktober 2013

Clisolka

FruJacobsen skriver:

Den ser også god og praktisk ud! Og så er den til at betale

Jeg har også været meget glad for den - og er det stadig, nu hvor jeg skal bruge den igen 

Anmeld

3. oktober 2013

(august)

Kate Spade pusletaske....den mest fantastiske taske i verden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.