Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: Sophia fra Storksak
Sophia fra Storksak
Wow, den der til 2400??? Er du millionær?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
emmagirl skriver: Wow, den der til 2400??? Er du millionær?
hah ja jeg er da
eeeejj.. jeg har vundet den
FrkZier skriver: hah ja jeg er da eeeejj.. jeg har vundet den
Hvor NICE! Hvorfor sker sådan noget aldrig for mig???
emmagirl skriver: Hvor NICE! Hvorfor sker sådan noget aldrig for mig???
det er også det ENESTE jeg NOGENSINDE har vundet
Chevro skriver: Udelukkende ByStroom, hun laver så fede tasker! Og de holder bare! 900,- kr koster de fleste af dem - men det fede er jo at den er super fin EFTER man ikke skal bruge pusletasker mere ;-)
Udelukkende ByStroom, hun laver så fede tasker! Og de holder bare! 900,- kr koster de fleste af dem - men det fede er jo at den er super fin EFTER man ikke skal bruge pusletasker mere ;-)
Lykke:) skriver: Vi har købt en ret stor skuldertaske med navn på Dejlig stor og ikke så feminin så min kæreste også vil gå rundt med den
Vi har købt en ret stor skuldertaske med navn på Dejlig stor og ikke så feminin så min kæreste også vil gå rundt med den
Malene76 skriver: Vi har en lille H2O taske, da min mand insisterede på at han ikke kunne færdes med en damepusletaske. Der fungere fremragende. Kh Malene
Vi har en lille H2O taske, da min mand insisterede på at han ikke kunne færdes med en damepusletaske. Der fungere fremragende.
Kh Malene
FruJacobsen skriver: Der er godt nok mange, der anbefaler ByStroom - jeg kiggede lidt på dem i går og de er ret kostbare og mest til den feminine side, synes jeg. Hvordan har I fået jeres mænd med på den?
Der er godt nok mange, der anbefaler ByStroom - jeg kiggede lidt på dem i går og de er ret kostbare og mest til den feminine side, synes jeg. Hvordan har I fået jeres mænd med på den?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128