Pusletaske - hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

Sophia fra Storksak

Wow, den der til 2400???  Er du millionær? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Wow, den der til 2400???  Er du millionær? 

hah ja jeg er da

eeeejj.. jeg har vundet den

Anmeld

30. september 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

hah ja jeg er da

eeeejj.. jeg har vundet den

Hvor NICE! Hvorfor sker sådan noget aldrig for mig??? 

Anmeld

30. september 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Hvor NICE! Hvorfor sker sådan noget aldrig for mig??? 

det er også det ENESTE jeg NOGENSINDE har vundet

Anmeld

30. september 2013

Chevro

Udelukkende ByStroom, hun laver så fede tasker! Og de holder bare! 900,- kr koster de fleste af dem - men det fede er jo at den er super fin EFTER man ikke skal bruge pusletasker mere ;-)

Anmeld

30. september 2013

Chevro

Chevro skriver:

Udelukkende ByStroom, hun laver så fede tasker! Og de holder bare! 900,- kr koster de fleste af dem - men det fede er jo at den er super fin EFTER man ikke skal bruge pusletasker mere ;-)

Hvor bor du henne af? Hvis du bor i Østjylland, kan det bedst svare sig at køre på kontoret ;-) Der har de dem allesammen, inkl showroom.

Anmeld

30. september 2013

FruJacobsen

Der er godt nok mange, der anbefaler ByStroom - jeg kiggede lidt på dem i går og de er ret kostbare og mest til den feminine side, synes jeg. Hvordan har I fået jeres mænd med på den?

Anmeld

30. september 2013

FruJacobsen

Lykke:) skriver:

Vi har købt en ret stor skuldertaske med navn på
Dejlig stor og ikke så feminin så min kæreste også vil gå rundt med den

Smart - og super fint med navnet !

Anmeld

30. september 2013

FruJacobsen

Malene76 skriver:

Vi har en lille H2O taske, da min mand insisterede på at han ikke kunne færdes med en damepusletaske.  Der fungere fremragende. 

Kh Malene

Ja, vi har nemlig også snakket om at finde en lille sportstaske. Godt at høre, at nogle har gode erfaringer med det!

Anmeld

30. september 2013

Chevro

FruJacobsen skriver:

Der er godt nok mange, der anbefaler ByStroom - jeg kiggede lidt på dem i går og de er ret kostbare og mest til den feminine side, synes jeg. Hvordan har I fået jeres mænd med på den?

Min kæreste har jo bare haft den stående under barnevognen :-) Og de få gange han selv havde ham med, går de jo ikke rundt med tasken på skulderen! Så står den i et hjørne, indtil man skal bruge den.

Egentlig tænker de mænd sku ikke særlig meget over det - fordi det er en taske med en ble i! Ikke andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.