Pusletaske - hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2013

Chevro

FruJacobsen skriver:

Der er godt nok mange, der anbefaler ByStroom - jeg kiggede lidt på dem i går og de er ret kostbare og mest til den feminine side, synes jeg. Hvordan har I fået jeres mænd med på den?

Medmindre din kæreste skal have 3 måneders barsel, mens barnet et spæd - er det godt nok begrænset hvor meget en mand skal have den med :/

Og når du først er fri for flasker, 8 stofbleer og meget ekstra tøj, pga gylp! - kan du med fordel købe en lille taske, fjälräven eller lign. da du så kun skal have et ekstra sæt tøj med, et par bleer og vådservietter :-)

Ingen grund til at gøre det så kompliceret ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

FruJacobsen

Chevro skriver:

Medmindre din kæreste skal have 3 måneders barsel, mens barnet et spæd - er det godt nok begrænset hvor meget en mand skal have den med :/

Og når du først er fri for flasker, 8 stofbleer og meget ekstra tøj, pga gylp! - kan du med fordel købe en lille taske, fjälräven eller lign. da du så kun skal have et ekstra sæt tøj med, et par bleer og vådservietter :-)

Ingen grund til at gøre det så kompliceret ;-)

Vores søn er snart 17mdr., så er ikke fordi vi skal have det store med - men min mand skal f.eks. bruge tasken, når han har vores søn med til gymnastik, på tur eller lign. så den skal ikke kun være til mor

Anmeld

30. september 2013

Chevro

FruJacobsen skriver:

Vores søn er snart 17mdr., så er ikke fordi vi skal have det store med - men min mand skal f.eks. bruge tasken, når han har vores søn med til gymnastik, på tur eller lign. så den skal ikke kun være til mor

Vi har ikke brugt pusletaske i mange måneder :-) Og min søn er knap 16 mdr. Men nu har han også fået sin egen rygsæk og sports taske her Som vi tager med.

Anmeld

30. september 2013

Chevro

FruJacobsen skriver:

Så når han alligevel er så stor (hvilket jeg ikke havde opfattet) undskyld ;-)

Synes jeg bestemt også en lille sportstaske er mere optimal

Anmeld

30. september 2013

Clisolka

Jeg har denne:  http://www.mopu.dk/pusletaske-sort-fuzzies.html

Jeg har brugt den til storesøster, og nu til lillebror 

Anmeld

30. september 2013

modesty

FruJacobsen skriver:

Hej piger!

Ja, som overskriften indikerer: kan I anbefale en god pusletaske? Er SÅ træt af den vi har og vi har længe snakket om, at skifte den ud....har pt. en fra Gaia og Ko. Min mand har foreslået, at vi køber en lille sportstaske og det lyder egentlig meget fornuftigt. Hvad siger I?

Vi har altid bare brugt vores egne tasker og haft en lille stofpose med bleer, stofbleer og skumklude deri. Er glad for at jeg ikke brugte en masse penge på en taske som vi i bund og grund ikke behøvede.

Anmeld

2. oktober 2013

FruJacobsen

modesty skriver:

Vi har altid bare brugt vores egne tasker og haft en lille stofpose med bleer, stofbleer og skumklude deri. Er glad for at jeg ikke brugte en masse penge på en taske som vi i bund og grund ikke behøvede.

Hvordan fik I plads til skiftetøj, håndklæde osv.? jeg tror, at vi har brug for en taske til det hele

Anmeld

2. oktober 2013

modesty

FruJacobsen skriver:

Hvordan fik I plads til skiftetøj, håndklæde osv.? jeg tror, at vi har brug for en taske til det hele

Håndklæde? Hvad skal man bruge det til??

Anmeld

2. oktober 2013

FruJacobsen

Chevro skriver:

Så når han alligevel er så stor (hvilket jeg ikke havde opfattet) undskyld ;-)

Synes jeg bestemt også en lille sportstaske er mere optimal

Hvilke tasker har I så valgt til ham?

Anmeld

2. oktober 2013

FruJacobsen

Babymor2010 skriver:

Jeg har denne:  http://www.mopu.dk/pusletaske-sort-fuzzies.html

Jeg har brugt den til storesøster, og nu til lillebror 

Den ser også god og praktisk ud! Og så er den til at betale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.