Hvor stor skal besparelsen være før...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor stor skal besparelsen være før du vil købe autostolen i udlandet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.889 visninger
27 svar
6 synes godt om
27. september 2013

Autostol.dk

du vil købe autostolen i udlandet?

Rigtig mange spørger efter billige steder, at købe autostol i udlandet, da de har hørt der er penge at spare.

Men jeg kunne godt tænke mig, at høre, hvor stor besparelsen skal være før du faktisk vil købe den i udlandet?

Vi købte selv, men vi sparet også over 1.000 kr. pr. stol og da vi skulle bruge 5, var det en god besparelse.

Svar meget gerne på mit lille spørgeskema.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

Chris86

For vores vedkommende skulle den være "enorm".. Det er trods alt lettere at reklamere over noget, ved at køre direkte i butikken, end at gøre det via nettet og skal sende retur osv...

Anmeld

27. september 2013

Muffinmus

Vi har købt i Tyskland og har kun oplevet god service trods afstanden gode priser og hurtig levering

Anmeld

27. september 2013

De3Guldklumper

Vi har købt i Tyskland sparede 500 pr stol og fri levering lige til døren.

Anmeld

27. september 2013

Autostol.dk

Chris86 skriver:

For vores vedkommende skulle den være "enorm".. Det er trods alt lettere at reklamere over noget, ved at køre direkte i butikken, end at gøre det via nettet og skal sende retur osv...

Mange tak for dit svar.

køber du så aldrig noget på nettet? Eller er der nogle vare, som du godt vil købe online?

Anmeld

27. september 2013

Chris86

Autostol.dk skriver:

Mange tak for dit svar.

køber du så aldrig noget på nettet? Eller er der nogle vare, som du godt vil købe online?

ork jo, køber masser på nettet MEN ikke så store/dyre ting....

Anmeld

27. september 2013

Autostol.dk

Chris86 skriver:

ork jo, køber masser på nettet MEN ikke så store/dyre ting....

Ok.. Tak for Info

Anmeld

27. september 2013

AdamsMor

Vi bestilte vores på amazon.de og de blev sendt herop for 70kr, så hvis man er sikker på hvad man vil ha og kan spare lidt, er det da vejen frem. 

Anmeld

28. september 2013

Kløver

Chris86 skriver:

Det samme her, havde vi boet i hovedstaden så vi nemt kunne køre til Sverige havde Det været en mulighed men det samme gælder de større ting over nettet

Anmeld

28. september 2013

Carina:-)

Jeg shopper masser i udlandet-primær England og Tyskland.

Har købt autostole,legetøj ,og tøj .

Fri levering og der har aldrig været nogen problemer.

Ved stolene sparede jeg over 1000 pr stol og det synes jeg er meget når jeg skulle bruge 3 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.