Badekåbe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

B&J

Masig skriver:

Ok, har fundet nogle på nettet til mellem 225-300 kr, men igen i tvivl om det skal være fleece eller bomuld... Ja jeg er altså mega dårlig til at beslutte sådan noget hehe... Bruger flere dage på at finde ud af hvilket stykke tøj knægten skal have...

hihihihihhi det er også svært jeg ved ikke hvad der er bedst desværre det er jeg ikke god til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

foto på lærred

Jeg havde købt et da hun var lille (to år) Men hun fik aldrig gået med den. Da hun var ca 3-4 år købte jeg en frote én i H og M med lynlås. Den har været super god. Dem men bælte har aldrig fungeret her, så går de op, så falder de af osv. Den med lynlås var rigtig god. Nu hvor hun er ældre (5 år) har hun fået en ny. Denne var igen med bælte og det er lidt samme problem. Den sidder ikke tæt nok. Så her har der været lidt blandet fornøjelse med morgenkåber.

Anmeld

26. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Masig skriver:

Ok, så det er faktisk ret ligemeget hvilket materiale jeg vælger til badekåben?

ja, det vil jeg mene. Jeg ville vælge den varmeste, altså fleecen. 

Anmeld

26. september 2013

Masig

Mor11 skriver:

ja, det vil jeg mene. Jeg ville vælge den varmeste, altså fleecen. 

Ja det er jo det... Vi er slet ikke enige herhjemme hehe.... Må nok lige sove på det...

Anmeld

26. september 2013

Mettefpigen

Masig skriver:

Og det er bomuld, ikk?

Jo 85% :-)

Anmeld

26. september 2013

Masig

foto på lærred skriver:

Jeg havde købt et da hun var lille (to år) Men hun fik aldrig gået med den. Da hun var ca 3-4 år købte jeg en frote én i H og M med lynlås. Den har været super god. Dem men bælte har aldrig fungeret her, så går de op, så falder de af osv. Den med lynlås var rigtig god. Nu hvor hun er ældre (5 år) har hun fået en ny. Denne var igen med bælte og det er lidt samme problem. Den sidder ikke tæt nok. Så her har der været lidt blandet fornøjelse med morgenkåber.

Ok, faktisk meget rart at vide, for det er også en af overvejelserne... Den ene jeg har kigget på er med bælte, men ellers åben bortset fra en enkelt lille knap foroven, den anden er også med bælte, men med trykknapper hele vejen ned... Det er nok mest praktisk med den sidste så, men den er bare i bomuld og måske knap så varm som den i fleece... Godt nok svært at vælge...

Anmeld

26. september 2013

Masig

Mettefpigen skriver:

Jo 85% :-)

ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.