Badekåbe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

B&J

Masig skriver:

Tja der er jo ikke ligefrem mange svar at hente herinde, men smutter en tur ned i babysam og høre dem af dernede hvad de ved og anbefaler 

Men tak for dit svar 

nej har ikke lige prøvet det på den måde så langt er vi ikke kommet her hjemme men håber du finder en god badekåbe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Masig

B&J skriver:

nej har ikke lige prøvet det på den måde så langt er vi ikke kommet her hjemme men håber du finder en god badekåbe

Ja mon ikke alle badekåber til børn er lavet for netop at varme og holde dem nogenlunde tørre, men tænker bare at noget måske er bedre end andet, igen også hvad man primært skal bruge dem til... Men ja må se hvad jeg kan finde...  

Anmeld

26. september 2013

B&J

Masig skriver:

Ja mon ikke alle badekåber til børn er lavet for netop at varme og holde dem nogenlunde tørre, men tænker bare at noget måske er bedre end andet, igen også hvad man primært skal bruge dem til... Men ja må se hvad jeg kan finde...  

ja nemlig for den vi har dog købt i kvickley men den er super god og tyk er den også

Anmeld

26. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Masig skriver:

Ja det er jo lige det... Kan godt se ideen i fleece, hvis man er blevet tørret godt og grundigt inden, men nok ikke så godt hvis man stadig er lidt våd... Bomulden suger det våde til sig, men så kan man vel risikere at kåben er våd længe og bliver kold at have på? Så skal man igen være rimelig tør for at kunne bruge den... Og så er vi vel fremme til at det kan være godt det samme uanset hvilket materiale man vælger??

Altså, vi tørrer altid vores dreng med et håndklæde først (bare lige det værste, og håret) og så får han kåben på bagefter og vimser rundt i. 

Anmeld

26. september 2013

Masig

B&J skriver:

ja nemlig for den vi har dog købt i kvickley men den er super god og tyk er den også

OK, må på jagt i morgen og se hvad jeg kan finde... De har vist også nogle ret billige i Jysk, men ved ikke om kvaliteten så også er derefter...

Anmeld

26. september 2013

Masig

Mor11 skriver:

Altså, vi tørrer altid vores dreng med et håndklæde først (bare lige det værste, og håret) og så får han kåben på bagefter og vimser rundt i. 

Det havde jeg nu også tænkt mig, men i badeland vil han jo stadig have den våde ble på hvis han lige hurtigt skal op og have lidt at spise drikke, tænker jeg, og så er det måske ikke så fedt med en badekåbe der suger al vandet, men så til gengæld er slask våd flere timer efter... Men ved ikke om man overhovedet kan undgå det uanset materiale? Ellers må vi jo ned og give en tør ble på med jævne mellemrum..

Anmeld

26. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Masig skriver:

Det havde jeg nu også tænkt mig, men i badeland vil han jo stadig have den våde ble på hvis han lige hurtigt skal op og have lidt at spise drikke, tænker jeg, og så er det måske ikke så fedt med en badekåbe der suger al vandet, men så til gengæld er slask våd flere timer efter... Men ved ikke om man overhovedet kan undgå det uanset materiale? Ellers må vi jo ned og give en tør ble på med jævne mellemrum..

Vi bruger badeblebukser med badeble under og de kan sagtens tørres fint af så de ik er drivende våde  

Anmeld

26. september 2013

B&J

Masig skriver:

OK, må på jagt i morgen og se hvad jeg kan finde... De har vist også nogle ret billige i Jysk, men ved ikke om kvaliteten så også er derefter...

nej ved jeg heller ikke vi gav 350for vores

Anmeld

26. september 2013

Masig

Mor11 skriver:

Vi bruger badeblebukser med badeble under og de kan sagtens tørres fint af så de ik er drivende våde  

Ok, så det er faktisk ret ligemeget hvilket materiale jeg vælger til badekåben?

Anmeld

26. september 2013

Masig

B&J skriver:

nej ved jeg heller ikke vi gav 350for vores

Ok, har fundet nogle på nettet til mellem 225-300 kr, men igen i tvivl om det skal være fleece eller bomuld... Ja jeg er altså mega dårlig til at beslutte sådan noget hehe... Bruger flere dage på at finde ud af hvilket stykke tøj knægten skal have...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.