Badekåbe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.893 visninger
26 svar
3 synes godt om
26. september 2013

Masig

Nogen der vil dele ud af erfaringer med badekåber til børn? Jeg skal finde en badekåbe til min søn, men er lidt i tvivl om, hvilket materiale (og evt mærke), jeg skal vælge... har fundet en rigtig sød en i polyester, men er det godt til sådan et formål? Eller skal man holde sig til bomuld? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

B&J

jeg må indrømme ved faktisk ikke hvad vores er lavet af bumle er bag på og den er super flød og dejlig varm og han elsker at få den på når han har været i bad så han render rundt i undertøj under

Anmeld

26. september 2013

Masig

B&J skriver:

jeg må indrømme ved faktisk ikke hvad vores er lavet af bumle er bag på og den er super flød og dejlig varm og han elsker at få den på når han har været i bad så han render rundt i undertøj under

Ok, tror egentlig de alle sammen er dejligt bløde at have på... Det er mere hvor godt de holder dem tørre... Vi skal primært bruge den til svømmehal, Lalandia og strand, og der skulle den gerne kunne holde ham varm og nogenlunde tør selvom han stadig har en våd badeble på (hvis det er til at forstå )...

Anmeld

26. september 2013

B&J

Masig skriver:

Ok, tror egentlig de alle sammen er dejligt bløde at have på... Det er mere hvor godt de holder dem tørre... Vi skal primært bruge den til svømmehal, Lalandia og strand, og der skulle den gerne kunne holde ham varm og nogenlunde tør selvom han stadig har en våd badeble på (hvis det er til at forstå )...

jaaa det ved jeg ikke

men mon ikke du kan høre dig omkring

Anmeld

26. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis du finder en du selv ville synes var rar at have på, mon så ikk den er fin nok? 

Vi har fået en af farmoren. Det var en hun faldt over i fakta på et tidspunkt. Den er vildt blød og vamset (også efter flere vaske). Den er blå med grønne detaljer og har kaj på ryggen

Anmeld

26. september 2013

Mettefpigen

Jeg har en hummel til bassen
Den får han på når han har været i bad, tørre bare lige hurtigt hans hår også render han rundt, 10 min efter er han tør....

Anmeld

26. september 2013

Mumto3

bomuld suger vandet, mens 'fleece' badekåber, føles tørre netop fordi de ikke kan suge vand. Men de er super bløde.

Vi har valgt kun at have bomulds-badekåber til vores børn og er glade for det valg, men der findes helt sikkert også mange der vælger modsat og er glade for det.

Anmeld

26. september 2013

Masig

B&J skriver:

jaaa det ved jeg ikke

men mon ikke du kan høre dig omkring

Tja der er jo ikke ligefrem mange svar at hente herinde, men smutter en tur ned i babysam og høre dem af dernede hvad de ved og anbefaler 

Men tak for dit svar 

Anmeld

26. september 2013

Masig

Mumto3 skriver:

bomuld suger vandet, mens 'fleece' badekåber, føles tørre netop fordi de ikke kan suge vand. Men de er super bløde.

Vi har valgt kun at have bomulds-badekåber til vores børn og er glade for det valg, men der findes helt sikkert også mange der vælger modsat og er glade for det.

Ja det er jo lige det... Kan godt se ideen i fleece, hvis man er blevet tørret godt og grundigt inden, men nok ikke så godt hvis man stadig er lidt våd... Bomulden suger det våde til sig, men så kan man vel risikere at kåben er våd længe og bliver kold at have på? Så skal man igen være rimelig tør for at kunne bruge den... Og så er vi vel fremme til at det kan være godt det samme uanset hvilket materiale man vælger??

Anmeld

26. september 2013

Masig

Mettefpigen skriver:

Jeg har en hummel til bassen
Den får han på når han har været i bad, tørre bare lige hurtigt hans hår også render han rundt, 10 min efter er han tør....

Og det er bomuld, ikk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.