Hvor længe ad gangen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

Clisolka

AnthonsMor skriver:

Spiser han samtlige 1,5 timer? Det gjorde Anthon, og det kunne jeg bare ikke holde til

Yes! Han er en rigtig hyggespiser der hænger i mine babser  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

AnthonsMor

Babymor2010 skriver:

Yes! Han er en rigtig hyggespiser der hænger i mine babser  

Fy for satan da!

Anmeld

26. september 2013

Victoria2013

Hej piger vi vores dreng er nu 9 dage gammel jeg ammer men han spiser fra 5-10 min også gider han ikk mere , men sys bare det virker a meget lidt :/ andre der ammer ligeså kort tid ?

Tillykke med din fine lille dreng

Her har vi aldrig ammet længe. Min pige er nu 3½ måned gammel og hvis hun bruger lang tid på at spise, så bruger hun 10 minutter. Tror en enkelt gang eller to det er sket at hun har ligget i ½ time, men så er det fordi hun småblunder imens. Som regel er hun færdig med at spise efter 5 minutter eller på 5-10 minutter, hvis hun halvsover eller skal have fra begge bryster...

Der er ret godt nedløb og tryk på i mine bryster (dog især højre bryst), så kan være der også er det ved dig

Anmeld

26. september 2013

Trinebaby

Victoria2013 skriver:

Tillykke med din fine lille dreng

Her har vi aldrig ammet længe. Min pige er nu 3½ måned gammel og hvis hun bruger lang tid på at spise, så bruger hun 10 minutter. Tror en enkelt gang eller to det er sket at hun har ligget i ½ time, men så er det fordi hun småblunder imens. Som regel er hun færdig med at spise efter 5 minutter eller på 5-10 minutter, hvis hun halvsover eller skal have fra begge bryster...

Der er ret godt nedløb og tryk på i mine bryster (dog især højre bryst), så kan være der også er det ved dig

Mange tak ja det kan godt være , jeg lægger ham også bare til ligeså snart han giver tegn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.