Hvor længe ad gangen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

Maja88

Min datter er 11 dage og jeg ammer hver 4 time.. jeg ammer ca 7min.. nogen gabge mere andre gange lidt mindre..

Men under 5 min accepterer jeg ikke.gør det når hun slipper jeg bøvser af og yilbyder igen.. siger hun nej skifter vi ble og så på den igen.. 

Sørger for hun ikke ligger for varmt og holder hende igang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

AnthonsMor

Trinebaby skriver:

Hej piger vi vores dreng er nu 9 dage gammel jeg ammer men han spiser fra 5-10 min også gider han ikk mere , men sys bare det virker a meget lidt :/ andre der ammer ligeså kort tid ?

Gud hvor er han lækker!
Nå, men da jeg ammede min søn de første 15 dage af hans liv brugte han 1-1,5 TIMER på EN amning!! Og spiste hver 3 time, så 1-1,5 times amning og 1,5-2 timers pause også igang igen.. Min mælk løb også UTROOOOOOLIG LANGSOMT, men gud hvor jeg hadede det!
Så pris dig lykkelig for at du kan lave andet end amme!

Anmeld

26. september 2013

modesty

Trinebaby skriver:

Hej piger vi vores dreng er nu 9 dage gammel jeg ammer men han spiser fra 5-10 min også gider han ikk mere , men sys bare det virker a meget lidt :/ andre der ammer ligeså kort tid ?

Det var det samme med min søn. Jeg var også konstant bange for om han fik nok de første par måneder. Men han tog fint på. Det viste sig bare at min mælk var meget næringsrig og hurtigt blev fed, så han havde ikke brug for så meget.

Anmeld

26. september 2013

Trinebaby

Albertsen92 skriver:

Hvis du har meget mælk, behøver han ikke spise så længe altså hvis det kommer let ud.
Det fik jeg at vide på vores ammemodul til fødselsforberedelse

Jeg har en del mælk inden han får fat løber det allerede

Anmeld

26. september 2013

Trinebaby

M_V skriver:

Tillykke med din lille søn

Jeg ammer ca. 10. min pr. måltid, og jeg ammer hver anden time.

Mange tak så skal jeg nok ikk bekymre mig man tænker bare noget over det

Anmeld

26. september 2013

Trinebaby

Maja88 skriver:

Min datter er 11 dage og jeg ammer hver 4 time.. jeg ammer ca 7min.. nogen gabge mere andre gange lidt mindre..

Men under 5 min accepterer jeg ikke.gør det når hun slipper jeg bøvser af og yilbyder igen.. siger hun nej skifter vi ble og så på den igen.. 

Sørger for hun ikke ligger for varmt og holder hende igang

Han spiser ikk under 5 min har prøvet og vække ham hvis han falder i søvn og skifte ble osv men han er ikk til og vække

Anmeld

26. september 2013

Trinebaby

AnthonsMor skriver:

Gud hvor er han lækker!
Nå, men da jeg ammede min søn de første 15 dage af hans liv brugte han 1-1,5 TIMER på EN amning!! Og spiste hver 3 time, så 1-1,5 times amning og 1,5-2 timers pause også igang igen.. Min mælk løb også UTROOOOOOLIG LANGSOMT, men gud hvor jeg hadede det!

Mange tak så vil jeg da bestemt glæde mig over det

Anmeld

26. september 2013

miig1989

Trinebaby skriver:

Det er meget forskelligt hvor længe de spiser, så længe han tager på og virker tilpas, så er det ikke noget problem ..
Men det kan godt være, at han om et par dage eller om en uge pludselig vil æde hele tiden, det betyder ikke at du ikke har nok mælk, men at han er ved at øge mælke produktionen, bare så du ved det

Anmeld

26. september 2013

Clisolka

AnthonsMor skriver:

Gud hvor er han lækker!

Sådan har jeg det nu med Oliver på 14 dage  Vi kan snilt tage 1,5 time i sofaen hver 3. time - mælken løber hurtigt, så nogle gange kan han ikke følge med... Skal vi ikke bare sige, at jeg efterhånden kender tiderne på serier i tv'et 

Til TS, så længe han tager på og spiser som han skal, så er det ok - for så får han det han skal 

Anmeld

26. september 2013

AnthonsMor

Babymor2010 skriver:

Sådan har jeg det nu med Oliver på 14 dage  Vi kan snilt tage 1,5 time i sofaen hver 3. time - mælken løber hurtigt, så nogle gange kan han ikke følge med... Skal vi ikke bare sige, at jeg efterhånden kender tiderne på serier i tv'et 

Til TS, så længe han tager på og spiser som han skal, så er det ok - for så får han det han skal 

Spiser han samtlige 1,5 timer? Det gjorde Anthon, og det kunne jeg bare ikke holde til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.