Hvor længe ad gangen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.290 visninger
23 svar
3 synes godt om
26. september 2013

Trinebaby

Hej piger vi vores dreng er nu 9 dage gammel jeg ammer men han spiser fra 5-10 min også gider han ikk mere , men sys bare det virker a meget lidt :/ andre der ammer ligeså kort tid ?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

serinasmor

Trinebaby skriver:

Hej piger vi vores dreng er nu 9 dage gammel jeg ammer men han spiser fra 5-10 min også gider han ikk mere , men sys bare det virker a meget lidt :/ andre der ammer ligeså kort tid ?

Er der tryk på ?

Det er meget forskelligt hvor længe folk ammer pr måltid (er mit indtryk)

Hvor tit spiser han ? ca

Har han taget på så han nu er over sin fødselsvægt ?

og virker han ellers tilfreds?

Hvis han spiser alt for tit (en gang i timen / hver anden døgnet rundt) og falder i søvn ved brystet kan du prøve at holde ham vågen ...

Anmeld

26. september 2013

Trinebaby

serinasmor skriver:

Er der tryk på ?

Det er meget forskelligt hvor længe folk ammer pr måltid (er mit indtryk)

Hvor tit spiser han ? ca

Har han taget på så han nu er over sin fødselsvægt ?

og virker han ellers tilfreds?

Hvis han spiser alt for tit (en gang i timen / hver anden døgnet rundt) og falder i søvn ved brystet kan du prøve at holde ham vågen ...

Jeg har meget mælk når jeg ligger ham til løber det virkelig ud , han spiser ca hver 3-4 time og nogen gange efter 2 timer men det sket ikk tit han tabte jeg i starten men fra i søndag til i går var han gået fra 2736 til 2960 , han virker glad og tilfreds han sover meget vågner selv efter mad osv

Anmeld

26. september 2013

serinasmor

Trinebaby skriver:

Jeg har meget mælk når jeg ligger ham til løber det virkelig ud , han spiser ca hver 3-4 time og nogen gange efter 2 timer men det sket ikk tit han tabte jeg i starten men fra i søndag til i går var han gået fra 2736 til 2960 , han virker glad og tilfreds han sover meget vågner selv efter mad osv

Så er du bare en af de heldige der (for tiden - for det kan ændre sig) ikke skal bo i din sofa

Anmeld

26. september 2013

Trinebaby

serinasmor skriver:

Så er du bare en af de heldige der (for tiden - for det kan ændre sig) ikke skal bo i din sofa

Det virker bare a lidt

Anmeld

26. september 2013

serinasmor

Trinebaby skriver:

Det virker bare a lidt

men han tager på og er mæt og glad og spiser med de mellemrum/tidsinterval der anbefales ...så er korte amninger helt fint

Anmeld

26. september 2013

Trinebaby

serinasmor skriver:

men han tager på og er mæt og glad og spiser med de mellemrum/tidsinterval der anbefales ...så er korte amninger helt fint

Så vil jeg tage den med ro man kan også høre når han spiser hvor meget mælk han får han kan næsten ikk følge med

Anmeld

26. september 2013

Lukas&Liam<3

Trinebaby skriver:

Så vil jeg tage den med ro man kan også høre når han spiser hvor meget mælk han får han kan næsten ikk følge med

Så får han jo også massere ville ønske det var mig, Lukas spiste også i kort tid. Men han kunne tilgengæld spise hver halve til hele time /: det var hårdt!

Anmeld

26. september 2013

Albertsen92

Hvis du har meget mælk, behøver han ikke spise så længe altså hvis det kommer let ud.
Det fik jeg at vide på vores ammemodul til fødselsforberedelse

Anmeld

26. september 2013

Trekløver(:

Trinebaby skriver:

Tillykke med din lille søn

Jeg ammer ca. 10. min pr. måltid, og jeg ammer hver anden time.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.