Navlepiercing?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2013

Sijac

Michelle21 skriver:

haha det var nu også hullet i navlen så du vil mene jeg snart skal tage den ud??

Ja jeg ville selv tage den ud, men det er jo helt op til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

DianaRJS

Michelle21 skriver:

Hej Piger.

Jeg tænker på hvornår det vil være en god ide at tage min navlepiercing ud?? altså min navle er ikke kommet frem endnu, men hvornår gjorde i andre (som altså havde en) ??

Håber nogle vil hjælpe

jeg tog først min ud sent og har jeg fortrudt noget så grusomt, har fået et rigtig grimt ar + hullet er bevet helt vandskabt......

tror ikke du skal være bange for at det gror sammen hvis du har haft den i 4 år nu, jeg havde "kun" haft min i 3 år lige knap og har ikke haft noget i siden jeg ventede min den ældste som er 5, og det er ikke groet sammen endnu....

Anmeld

25. september 2013

Sisse Vinther

Michelle21 skriver:

Hej Piger.

Jeg tænker på hvornår det vil være en god ide at tage min navlepiercing ud?? altså min navle er ikke kommet frem endnu, men hvornår gjorde i andre (som altså havde en) ??

Håber nogle vil hjælpe

Jeg gjorde det faktisk lige med det samme
Men jeg har så i forvejen også elevatorvægt, som heller ikke er superfedt når man har sådan en.

Men i uge 6, da jeg fandt ud af det, røg den ud med det samme. Min stedsøster tog sin ud i 7. måned (hun er spinkel af bygning) og hun har den i igen nu hvor man intet kan se. :-)

Anmeld

25. september 2013

Benjamins'mor

Michelle21 skriver:

Men måske det er meget forskelligt??

Det er det helt sikkert.
Men jeg ville ikke tage chancen og lade den sidde i i hele graviditeten og risikere den så grim ud bagefter.

Anmeld

25. september 2013

Snevejr84

Min sidder stadig i og jeg er 14+4. Men jeg er heller ikke vokset særligt meget. Havde min i til NF, det sagde hun ingenting til. Du kan få en længere plastik stav hvis du ikke kan bruge den du har i nu.

Anmeld

25. september 2013

asff

Michelle21 skriver:

Hej Piger.

Håber nogle vil hjælpe

Jeg har en graviditets navlepiercing i Havde ikke i sinde, at tage den ud.

Anmeld

25. september 2013

FrkZier

Michelle21 skriver:

Hej Piger.

Håber nogle vil hjælpe

jeg tog min ud inden jeg blev gravid - den er stadig blevet MEGA grim..

Anmeld

25. september 2013

LSM

Jeg var ligesom dig bange for jeg ikke ville kunne få den i igen bagefter. Tog min ud ret sent men skiftede til den stang jeg fik piercet i da den jo er en del længere end dem man købet efterfølgende . Tror jeg tog den helt ud omkring uge 28 kan ikke rigtig huske det måske først uge 30 efter jeg havde taget den ud stak jeg den igennem hullet ca 1 gang dagligt. Og min navle er altså stadig rigtig pæn der er intet af se . Tror dog også det kommer an på hvor stor ens mave bliver ??

Anmeld

25. september 2013

Michelle21

asff skriver:

Jeg har en graviditets navlepiercing i Havde ikke i sinde, at tage den ud.

Hvad er en graviditets navlepiercing??

Anmeld

25. september 2013

Michelle21

LSM skriver:

Jeg var ligesom dig bange for jeg ikke ville kunne få den i igen bagefter. Tog min ud ret sent men skiftede til den stang jeg fik piercet i da den jo er en del længere end dem man købet efterfølgende . Tror jeg tog den helt ud omkring uge 28 kan ikke rigtig huske det måske først uge 30 efter jeg havde taget den ud stak jeg den igennem hullet ca 1 gang dagligt. Og min navle er altså stadig rigtig pæn der er intet af se . Tror dog også det kommer an på hvor stor ens mave bliver ??

OKay. så kan det godt være jeg snart skal tage den ud, og så bare stikke den igennem en gang i ugen,, mon ikke det hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.