Navlepiercing?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2013

Witt

Jeg tog ikke min ud, havde den i hele graviditeten!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Sijac

Michelle21 skriver:

Hej Piger.

Jeg tænker på hvornår det vil være en god ide at tage min navlepiercing ud?? altså min navle er ikke kommet frem endnu, men hvornår gjorde i andre (som altså havde en) ??

Håber nogle vil hjælpe

Du må ikke have den i til scanningerne da den ødelægger maskinerne. Jeg tog min ud omkring uge 16. Jo før man tager den ud, jo pænere bliver hullet også efterfølgende.
Og det er intet problem at få den i bagefter.

Anmeld

24. september 2013

Michelle21

lucas<3 skriver:

jeg og min ud i omkring uge 23 . og ca en gang om ugen tog jeg den i, så jeg kunne sætte den i igen da jeg havde født

Det lyder veldig smart

Anmeld

24. september 2013

Michelle21

Benjamins'mor skriver:

Min navle kom ikke frem ved min søn, men den kan stadig blive ødelagt.
Jeg lod min side i til 22+ og det var alt for sent. Den er bare grim idag, kan umuligt sætte en i uden det ser dumt ud.

Men måske det er meget forskelligt??

Anmeld

24. september 2013

Michelle21

Havanagila skriver:

Jeg tog min ud meget tidligt omkring uge 10 tror jeg.
Jeg satte den i engang imellem igennem min graviditet. Og kom den også i efter jeg havde født. Men synes ikke den sad særlig pænt mere så tog den ud igen. Og har et par gange sat den i, men synes stadig ikke den sidder pænt så har ikke prøvet den i i lang tid nu. Jeg tror heller ikke jeg skal have den i igen.

okay, jeg vil bare ikke rigtig undvære min

Anmeld

24. september 2013

Michelle21

Witt skriver:

Jeg tog ikke min ud, havde den i hele graviditeten!

Kom din navle ikke ud?

Anmeld

24. september 2013

Michelle21

Sijac skriver:

Du må ikke have den i til scanningerne da den ødelægger maskinerne. Jeg tog min ud omkring uge 16. Jo før man tager den ud, jo pænere bliver hullet også efterfølgende.
Og det er intet problem at få den i bagefter.

det havde jeg heller ikke, og okay, hvorfor tror du ikke det er det??

Anmeld

24. september 2013

Sijac

Michelle21 skriver:

det havde jeg heller ikke, og okay, hvorfor tror du ikke det er det??

De af mine veninder der pillede den sent ud, har fået hullet udvidet hvilket gør at staven sidder grimt i. Hvorimod dem der pillede den ud i god tid, inklusiv mig selv, har er fint hul.

Og lige så det er helt på plads, så er det hullet i navlen vi snakker om, hullet længere nede bliver ikke påvirker af din piercing

Anmeld

24. september 2013

Michelle21

Sijac skriver:

De af mine veninder der pillede den sent ud, har fået hullet udvidet hvilket gør at staven sidder grimt i. Hvorimod dem der pillede den ud i god tid, inklusiv mig selv, har er fint hul.

Og lige så det er helt på plads, så er det hullet i navlen vi snakker om, hullet længere nede bliver ikke påvirker af din piercing

haha det var nu også hullet i navlen så du vil mene jeg snart skal tage den ud??

Anmeld

24. september 2013

Witt

Michelle21 skriver:

Kom din navle ikke ud?

Nope, gjorde den ikke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.