Navlepiercing?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2013

Miss Church

Michelle21 skriver:

Hej Piger.

Jeg tænker på hvornår det vil være en god ide at tage min navlepiercing ud?? altså min navle er ikke kommet frem endnu, men hvornår gjorde i andre (som altså havde en) ??

Håber nogle vil hjælpe

Jeg tog min ud rigtig tidligt, omkring uge 8 tror jeg. Kunne simpelthen ikke holde ud at have den i. 

Har ikke prøvet at sætte den i endnu, så ved ikke om jeg kan, men tror det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Michelle21

Karla skriver:

Jeg tog min ud omkring uge 9 tror jeg.
Jeg tror ikke du skal være bekymret for, om det gror sammen.
Jeg tog min ud for en del år tilbage, og knap 3 år efter tror jeg det var, ville jeg gerne have den i igen. Troede den var groet sammen, for havde prøvet med piercingen et par gange.
Men jeg tog så en lang ørestik og kom godt med klorhexidin på, og den røg lige igennem og fjernede sådan noget snavs der sad derinde (ligesom det der kommer i huller i ørerne). Og derefter kunne jeg let få piercingen igennem igen
Har også prøvet et par gange i graviditeten, og den ryger stadig lige igennem. Nu er maven og navlen dog så udspilet, at jeg ikke kan få den igennem

OKay tak, det er nemlig det jeg er så bange for, fordi jeg elsker min piercing, men vil jo heller ikke ødelægge min navle ved at lade den sidde i, men hvor længe "kan" man uden der sker så meget ved det?? jeg er 21+5 idag

Anmeld

24. september 2013

Michelle21

Miss Church skriver:

Jeg tog min ud rigtig tidligt, omkring uge 8 tror jeg. Kunne simpelthen ikke holde ud at have den i. 

Har ikke prøvet at sætte den i endnu, så ved ikke om jeg kan, men tror det  

Jeg er ikke generet af min endnu, men vil gerne beholde den i så længe så muligt,,

Anmeld

24. september 2013

Michelle21

CAWI skriver:

Et par mdr efter fødslen så jeg der var lidt snavs i hullet. Tog derfor en alm ørestik og stak igennem. Der var stadig hul.
Så tog jeg en stav med lidt gel på, og den gled lige så nemt igennem. Selvfølgelig var det lidt ømt.
I dag har jeg for første gang haft en stav i i en hel uge (fødte for 18 mdr siden.)
Navlen er meget "ødelagt" efter graviditeten, så jeg kan kun have en lille og meget let stav i, da den ellers vil trække huden ned over .

Ja okay, men jeg har haft min piercing i 4 år nu, så håber jeg kan få den i igen i marts deromkring

Anmeld

24. september 2013

Michelle21

Storms-Mor skriver:

Der kom nogen grimme ar/ stræk mærker derfra

Ja okay..

Anmeld

24. september 2013

Karla

Michelle21 skriver:

OKay tak, det er nemlig det jeg er så bange for, fordi jeg elsker min piercing, men vil jo heller ikke ødelægge min navle ved at lade den sidde i, men hvor længe "kan" man uden der sker så meget ved det?? jeg er 21+5 idag

Jeg ved faktisk ikke hvor længe du kan gå med den. Nogle oplever den bliver vildt grim, mens andre kan have den i helt til fødslen.
Jeg kunne slet ikke holde ud at have min i. Den kløede og strammede og synes bare det var ubehageligt
Min navle gik meget indad før, men nu (30+4) er den begyndt at bule lidt ud i toppen. Samtidig er maveskindet jo blevet strukket så meget, at jeg tror det ville gøre vildt ondt at have noget i

Anmeld

24. september 2013

Michelle21

Karla skriver:

Jeg ved faktisk ikke hvor længe du kan gå med den. Nogle oplever den bliver vildt grim, mens andre kan have den i helt til fødslen.
Jeg kunne slet ikke holde ud at have min i. Den kløede og strammede og synes bare det var ubehageligt
Min navle gik meget indad før, men nu (30+4) er den begyndt at bule lidt ud i toppen. Samtidig er maveskindet jo blevet strukket så meget, at jeg tror det ville gøre vildt ondt at have noget i

Min navle går også rigtig meget ind, men den er slet ikke så dyb mere, så det skal jo også lige være så det stadig er pænt bagefter

Anmeld

24. september 2013

lucas<3

jeg og min ud i omkring uge 23 . og ca en gang om ugen tog jeg den i, så jeg kunne sætte den i igen da jeg havde født

Anmeld

24. september 2013

Benjamins'mor

Min navle kom ikke frem ved min søn, men den kan stadig blive ødelagt.
Jeg lod min side i til 22+ og det var alt for sent. Den er bare grim idag, kan umuligt sætte en i uden det ser dumt ud.

Anmeld

24. september 2013

Mother-love

Jeg tog min ud meget tidligt omkring uge 10 tror jeg.
Jeg satte den i engang imellem igennem min graviditet. Og kom den også i efter jeg havde født. Men synes ikke den sad særlig pænt mere så tog den ud igen. Og har et par gange sat den i, men synes stadig ikke den sidder pænt så har ikke prøvet den i i lang tid nu. Jeg tror heller ikke jeg skal have den i igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.