Spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2013

Anonym trådstarter

Miin'Baby'Mus skriver:

Jeg blødte sindssygt meget, altså det var jo helt vildt. Dog ingen smerter, og det var en lille smule klumpet når jeg var i bad..

Vidste slet ikke at jeg var gravid 

Puha det lyder altså heller ikke rart. 

Jeg har det sådan at jeg ville føle det var værre hvis jeg havde vidst jeg gar gravid, men det gør jeg ikke og det Er naturens gang. Men det er bestemt ikke sjovt for nogen. For hvis man brændende ønsker sig det så gør det jo også ondt at opleve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Hvordan ved man om man har haft en spontan abort og vil man overhovedet opdage det?

Hvis det ikke var en ønsket graviditet er det jo ingen grund til at begynde at teste, det gør dig måske bare ked af det hvis du finder ud af der var noget?

Der er jo alligevel ikke noget at gøre ved det

Der er super mange der er gravide uden at vide det, fordi fosteret ikke sætter sig fast eller går til inden man når til man skulle have sin menstruation.

Du kan købe test over nettet med få dages leveringstid hvis du gerne vil ordne det uden at folk opdager det

Anmeld

25. september 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

Hvis det ikke var en ønsket graviditet er det jo ingen grund til at begynde at teste, det gør dig måske bare ked af det hvis du finder ud af der var noget?

Der er jo alligevel ikke noget at gøre ved det

Der er super mange der er gravide uden at vide det, fordi fosteret ikke sætter sig fast eller går til inden man når til man skulle have sin menstruation.

Du kan købe test over nettet med få dages leveringstid hvis du gerne vil ordne det uden at folk opdager det

Det ville da være dejligt med en lille en igen, men der er på nuværende tidspunkt ikke råd til det. Og jeg har det fint med hvis naturen har gået sin gang. Man kan jo ikke miste noget man ikke vidste man havde

jeg køber lige nu ikke nogen test men venter og ser om ikke næste menstruation skulle være normal. kunne nemlig godt da jeg søgte på nettet læse at det skete at mange ikke vidste de var gravide. Et eller andet sted så er det jo en fin måde det sker på så. Men er selvfølgelig synd for dem som bare prøvet ig prøver. 

Men vil da når det er købe på nettet, så slipper man for folks snakken

Anmeld

25. september 2013

Ciss

Jeg var ca ved uge 10, da det skete.

En del stikkende og specifikke smerter som gradvis tog til over flere dage, før der kom en kraftig blødning og noget mere. Jeg vil helst ikke være for specifik lige på det punkt, men der var ikke tvivl om, hvad som var sket.

Anmeld

25. september 2013

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Jeg var ca ved uge 10, da det skete.

En del stikkende og specifikke smerter som gradvis tog til over flere dage, før der kom en kraftig blødning og noget mere. Jeg vil helst ikke være for specifik lige på det punkt, men der var ikke tvivl om, hvad som var sket.

Er jeg ked af at høre så har man nok heller ikke været i tvivl når man var sp langt henne 

Anmeld

26. september 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Puha det lyder altså heller ikke rart. 

Jeg har det sådan at jeg ville føle det var værre hvis jeg havde vidst jeg gar gravid, men det gør jeg ikke og det Er naturens gang. Men det er bestemt ikke sjovt for nogen. For hvis man brændende ønsker sig det så gør det jo også ondt at opleve

Nej, var så bange at jeg tog til lægen og hun sagde så at jeg var ved at aborterer.

Vi prøvede at få et barn på det tidspunkt, men det er virkelig ikke noget jeg har tænkt over - jeg vidste jo ikke at jeg var gravid, så jeg havde ikke haft nogen glæde for det på daværende tidspunkt og det gjorde det en del nemmere. Var meget mere bekymret da jeg så endelig var gravid hehe..

Anmeld

26. september 2013

Anonym trådstarter

Miin'Baby'Mus skriver:

Nej, var så bange at jeg tog til lægen og hun sagde så at jeg var ved at aborterer.

Vi prøvede at få et barn på det tidspunkt, men det er virkelig ikke noget jeg har tænkt over - jeg vidste jo ikke at jeg var gravid, så jeg havde ikke haft nogen glæde for det på daværende tidspunkt og det gjorde det en del nemmere. Var meget mere bekymret da jeg så endelig var gravid hehe..

Ja det kunne jeg godt forestille mig. Så har man jo også oplevet hvordan det kan gå. og den der frygt kan altså være svær at lægge fra sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.