Spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.872 visninger
26 svar
0 synes godt om
24. september 2013

Anonym trådstarter

Hvordan ved man om man har haft en spontan abort og vil man overhovedet opdage det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

Anonym trådstarter

Ingen der kan hjælpe mig 

Anmeld

25. september 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hvordan ved man om man har haft en spontan abort og vil man overhovedet opdage det?

Jeg har ikke prøvet det selv, men man bløder meget og har smerter..

Tror du at du har haft en SA ?

Anmeld

25. september 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jeg har ikke prøvet det selv, men man bløder meget og har smerter..

Tror du at du har haft en SA ?

Jeg er lidt i tvivl.ud fra hvad jeg søger på nettet kunne jeg godt have haft det.

jeg oprettede en tråd den anden dag med at jeg en nat havde pludselig fået menstruations smerter og efterfølgende kom der nogle store klumper ud. Da det var sket to gange gik smerterne væk, ovi går forsvandt menstruation til trods for den skulle være blevet frem til i morgen eller fredag. Starter nemlig først ppiller i dag. Et eller andet siger mig det godt kunne være det.

men at jeg i såfald ikke har været ret langt henne. har måske bare brig for lidt vished. da jeg ringede til lægen den anden dag nævnte de ikke at det var en mulighed men kun at det kunne stamme fra slimhinden. Men læste at det kunne være begge dele. Så er lidt i vildrede. Ved godt jeg ikke får noget ud af at vide om det er det.

Anmeld

25. september 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg er lidt i tvivl.ud fra hvad jeg søger på nettet kunne jeg godt have haft det.

jeg oprettede en tråd den anden dag med at jeg en nat havde pludselig fået menstruations smerter og efterfølgende kom der nogle store klumper ud. Da det var sket to gange gik smerterne væk, ovi går forsvandt menstruation til trods for den skulle være blevet frem til i morgen eller fredag. Starter nemlig først ppiller i dag. Et eller andet siger mig det godt kunne være det.

men at jeg i såfald ikke har været ret langt henne. har måske bare brig for lidt vished. da jeg ringede til lægen den anden dag nævnte de ikke at det var en mulighed men kun at det kunne stamme fra slimhinden. Men læste at det kunne være begge dele. Så er lidt i vildrede. Ved godt jeg ikke får noget ud af at vide om det er det.

Det er vidst noget med at før 6+0 vil det stadig være en biokemisk graviditet.. Det kan sagtens være, du kan prøve at tage en test og se om den bliver positiv , og ellers hvis du ikke har smerter ville jeg ikke gøre mere..

Anmeld

25. september 2013

stjernehimmel

Da jeg havde fik jeg mens smerter, og begyndte at bløde..... Da jeg fortalte at der var kommet klumper med fik jeg besked på at det var et af kendetegner ved en bio, dog kan det os være en cyste du har haft der er skyld i det.... Det gør os pænt av's.... Og er grundene til jeg os bliver ved at teste positiv på min g-test 

Anmeld

25. september 2013

FrkZier

Anonym skriver:

det kommer an på hvornår i forløbet det er.

Jeg havde en Missed Abortion 12+6 - der er det liidt svært ikke at opdage det

MANGE har biokemiske aborter - dvs et æg der ikke har fået sat sig fast, de vil bare bløde som ved mens, det opdager man ofte ikke.

men de fleste begynder at bløde tidligt i graviditeten, efterfulgt af smerter - efter de har haft testet positiv..  (altså hvis de har en spontan abort)

Anmeld

25. september 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Det er vidst noget med at før 6+0 vil det stadig være en biokemisk graviditet.. Det kan sagtens være, du kan prøve at tage en test og se om den bliver positiv , og ellers hvis du ikke har smerter ville jeg ikke gøre mere..

Det er i hvert fald før 6+0. For havde menstruation sidste gang. Jeg er sådan set på ppiller men der har været noget kuk i det da jeg har været syg med opkast og diarre så i de dage har de sikkert kommet lige så hurtig ud som ind. 

Jeg har ikke nogen smerter og bløder heller ikke mere. Så tænker det er det. Men den her menstruation har slet ikke været som den plejer så dette r derfor jeg har mistanke om bio

Anmeld

25. september 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Da jeg havde fik jeg mens smerter, og begyndte at bløde..... Da jeg fortalte at der var kommet klumper med fik jeg besked på at det var et af kendetegner ved en bio, dog kan det os være en cyste du har haft der er skyld i det.... Det gør os pænt av's.... Og er grundene til jeg os bliver ved at teste positiv på min g-test 

Jeg har ikke taget nogen test da jeg ikke gik ud fra jeg var gravid. Er på ppiller men har været syg med diarre ig opkast så der er de kommet hurtig ud igen. havde så ikke tænkt mere over det indtil de her klumper for synes det var voldsomt i forhold til hvad burde være normalt. og så gik jeg lidt og tænkte over det, og da mens pludselig stoppede i går, flere dage for tidligt, tænkte jeg det nok kunne være en bio

Anmeld

25. september 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Det er i hvert fald før 6+0. For havde menstruation sidste gang. Jeg er sådan set på ppiller men der har været noget kuk i det da jeg har været syg med opkast og diarre så i de dage har de sikkert kommet lige så hurtig ud som ind. 

Jeg har ikke nogen smerter og bløder heller ikke mere. Så tænker det er det. Men den her menstruation har slet ikke været som den plejer så dette r derfor jeg har mistanke om bio

Jeg tror alligevel jeg havde taget en test , bare sådan for en sikkerheds skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.