Spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det kommer an på hvornår i forløbet det er.

Jeg havde en Missed Abortion 12+6 - der er det liidt svært ikke at opdage det

MANGE har biokemiske aborter - dvs et æg der ikke har fået sat sig fast, de vil bare bløde som ved mens, det opdager man ofte ikke.

men de fleste begynder at bløde tidligt i graviditeten, efterfulgt af smerter - efter de har haft testet positiv..  (altså hvis de har en spontan abort)

Jeg ville ikke være mere end få uger henne. Mellem 3 og 4 uger. For havde alm mens sidste måned. Men den her var så noget mere voldsom. Og havde kun kraftige smerter da der kom klumper. Jeg vågnede nemlig ved et gjorde meget ondt og da jeg rejste mig kunne jeg mærke der kom noget ud. Og synes også denne menstruation har jeg blødt noget mere end normalt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jeg tror alligevel jeg havde taget en test , bare sådan for en sikkerheds skyld

Den vil vel bare være negativ? 

Anmeld

25. september 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Den vil vel bare være negativ? 

Hvis du er gravid - nej, hvis du har haft en bio - måske og hvis du ikke er gravid så ja..

Hvis testen er negativ ja så ville jeg ikke tænke videre over det, og så har du nok bare haft tyk slimhinde..

Anmeld

25. september 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Hvis du er gravid - nej, hvis du har haft en bio - måske og hvis du ikke er gravid så ja..

Hvis testen er negativ ja så ville jeg ikke tænke videre over det, og så har du nok bare haft tyk slimhinde..

Jeg skulle helst ikke være gravid. Derfor jeg tager ppiller  Må se om jeg kan lokke manden til at købe en en af dagene. Skal i hvert fald ikke gøre det her i byen så skal der nok snakkes. Bor i en meget lille by

Anmeld

25. september 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg ville ikke være mere end få uger henne. Mellem 3 og 4 uger. For havde alm mens sidste måned. Men den her var så noget mere voldsom. Og havde kun kraftige smerter da der kom klumper. Jeg vågnede nemlig ved et gjorde meget ondt og da jeg rejste mig kunne jeg mærke der kom noget ud. Og synes også denne menstruation har jeg blødt noget mere end normalt. 

så det enten bare din mens. eller måske en biokemisk - det er MEGET normalt med bio, som regel opdager folk kun de har haft en bio fordi de har testet før tid og ægget så alligevel ikke har sat sig fast så de får deres mens.

Anmeld

25. september 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg skulle helst ikke være gravid. Derfor jeg tager ppiller  Må se om jeg kan lokke manden til at købe en en af dagene. Skal i hvert fald ikke gøre det her i byen så skal der nok snakkes. Bor i en meget lille by

men hvis du er på p-piller, hvorfor mistænker du så en graviditet? det er jo meget normalt at man  ikke bløder 100% ens ved hver eneste mens.

Anmeld

25. september 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

men hvis du er på p-piller, hvorfor mistænker du så en graviditet? det er jo meget normalt at man  ikke bløder 100% ens ved hver eneste mens.

Egentlig kun fordi der har været kuk med ppiller  pga diarre og opkast. Så de er jo nærmest kommet ud lige når de er kommet ind. Så de har ikke nået at virke, og harefterfølgende læst på pakken at har man feks diarre virker de ikke 100%. Og da så der kom de her klumper mistænkte jeg at de ikke havde virket. 

Mine menstruationer har altid været ens. Og de er aldrig før stoppet et par dage før ppille start. Plus den også kom to dage senere end normalt. Men jeg ser lige tiden an. For tror ikke der er mere eller hvad man skal sige. 

Anmeld

25. september 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hvordan ved man om man har haft en spontan abort og vil man overhovedet opdage det?

Jeg havde selv en bio for 2 uger siden. I ca 5+ 5, der blødte meget i 2 dage meget klumpet og blev så mere mens agtigt, og jeg siger dig det gjorde ondt, det gjorde meget mere ondt end da jeg havde veer.

Jeg blev sendt til akut scanning, fordi jeg var så dårlig og de troede det måske sad uden for livmoderen, det gjorde det heldigvis ikke

Så nu venter jeg i spænding på hvornår det bliver min tur igen

Anmeld

25. september 2013

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Jeg havde selv en bio for 2 uger siden. I ca 5+ 5, der blødte meget i 2 dage meget klumpet og blev så mere mens agtigt, og jeg siger dig det gjorde ondt, det gjorde meget mere ondt end da jeg havde veer.

Jeg blev sendt til akut scanning, fordi jeg var så dårlig og de troede det måske sad uden for livmoderen, det gjorde det heldigvis ikke

Så nu venter jeg i spænding på hvornår det bliver min tur igen

Åh dette r jeg godt nok ked af at høre. Men er sikker på det nok skal blive din tur.  

Jeg havde ikke så ondt som ved veer men var tæt på. Jeg har altid døjet med meget stærke menstruations smerter men de gik væk efter jeg havde født. Og jeg havde dem kun den nat.

Anmeld

25. september 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hvordan ved man om man har haft en spontan abort og vil man overhovedet opdage det?

Jeg blødte sindssygt meget, altså det var jo helt vildt. Dog ingen smerter, og det var en lille smule klumpet når jeg var i bad..

Vidste slet ikke at jeg var gravid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.