Det ser ud til jeg skal være MOR!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2013

Muhmi

Becks skriver:

Overhovedet ikke

Det er SÅ uvirkeligt, som noget kan være.. Men lykkelig det er jeg

Ååårh jamen det bliver bare så dejligt og den lykkerus du er i nu er bare SÅ vidunderlig, nyd den i fulde drag! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

*Toffee*

Weeeee hvor er det bare en fantastisk nyhed!! Kæmpe stort tillykke

Anmeld

25. september 2013

tarkoflen

Becks skriver:

1000 tak søde

Det tror jeg også den har

Nu skal alt bare være godt på tirsdag

Jeg krydser arme, ben og fletter mit hår for at alt er godt på tirsdag jeg er ikke så tit herinde mere, så heldigt, at jeg fik set din tråd men jeg må blive bedre til at holde øje, når miniputten sover, det gør hun bare ikke så meget i om dagen... Nu de sidste par aftner, er hun dog gået kold ved 20-tiden, så nu begynder vi lige så stille at have lidt aften igen, og jeg kan få lidt tid til at være på baby så jeg håber lidt, at det holder ved

Anmeld

25. september 2013

Becks

*Toffee* skriver:

Weeeee hvor er det bare en fantastisk nyhed!! Kæmpe stort tillykke

1000 tak søde

Anmeld

25. september 2013

Becks

tarkoflen skriver:

Jeg krydser arme, ben og fletter mit hår for at alt er godt på tirsdag jeg er ikke så tit herinde mere, så heldigt, at jeg fik set din tråd men jeg må blive bedre til at holde øje, når miniputten sover, det gør hun bare ikke så meget i om dagen... Nu de sidste par aftner, er hun dog gået kold ved 20-tiden, så nu begynder vi lige så stille at have lidt aften igen, og jeg kan få lidt tid til at være på baby så jeg håber lidt, at det holder ved

Håber hun fortsætter med den rytme, så I har lidt aftentid

Anmeld

25. september 2013

tarkoflen

Becks skriver:

Håber hun fortsætter med den rytme, så I har lidt aftentid

Det håber vi også

Og så håber jeg meget, at du får den samme fornøjelse om sådan ca 8 måneder, med en lækker baby, der holder sin mor vågen og bare er glad og lækker, det er det bedste i verden, så pyt med, at man ikke har så meget aften for sig selv, det skal nok komme igen.

Anmeld

25. september 2013

Becks

tarkoflen skriver:

Det håber vi også

Og så håber jeg meget, at du får den samme fornøjelse om sådan ca 8 måneder, med en lækker baby, der holder sin mor vågen og bare er glad og lækker, det er det bedste i verden, så pyt med, at man ikke har så meget aften for sig selv, det skal nok komme igen.

Det håber jeg også, skide være med søvnen så! Bare jeg bliver mor til en lille lækkerhed

Anmeld

25. september 2013

tarkoflen

Becks skriver:

Det håber jeg også, skide være med søvnen så! Bare jeg bliver mor til en lille lækkerhed

Det bliver du, det skal du bare

Anmeld

25. september 2013

jydeinden

krydser fingre og fødder

Anmeld

26. september 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg vil da også meget gerne ønske stort tillykke....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.