Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LinLin skriver: Tillykke
Tillykke
Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigHope13 skriver: Jeg husker så tydeligt dine kampe og har så mange gange siddet og krydset fingre for dig,denne tråd gør at jeg her som gravid i 34 uge sidder og må små tude af glæde, jeg bliver simpelthen så lykkelig inden i når jeg læser om andre kvinder herinde som er igennem diverse kampe og vinder demJeg håber så inderligt at den lille spire sætter sig godt og grundig fast, og tvivler ikke et sekund på at du bliver en fantastisk mor for dine børn
Jeg husker så tydeligt dine kampe og har så mange gange siddet og krydset fingre for dig,denne tråd gør at jeg her som gravid i 34 uge sidder og må små tude af glæde, jeg bliver simpelthen så lykkelig inden i når jeg læser om andre kvinder herinde som er igennem diverse kampe og vinder demJeg håber så inderligt at den lille spire sætter sig godt og grundig fast, og tvivler ikke et sekund på at du bliver en fantastisk mor for dine børn
1000 tak skal du have søde du
Det håber jeg også, endnu engang tak
l.kjoeller skriver: stort tillykke mit hcg var også for lavt men lige pludselig steg det med et brag- bum - et styks lækker datter til mig
stort tillykke mit hcg var også for lavt men lige pludselig steg det med et brag- bum - et styks lækker datter til mig
1000 tak
Ihhh det er noget jeg kan lide, at høre
Becks skriver: Tak søde
Tak søde
Er du ved at vænne dig til tanken?
TbCp skriver: Hold nu op! Det var da kæmpe!!!! tillykke!!!!
Hold nu op! Det var da kæmpe!!!!
tillykke!!!!
1000 tak søde du
mariamiss6 skriver: JAJAJAJAJJAJAJAJAJJAJA Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...... Åh jeg kan så meget mærke din glæde :D
JAJAJAJAJJAJAJAJAJJAJA Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...... Åh jeg kan så meget mærke din glæde :D
Taaaak
Jeg er SÅÅÅ glad og SÅ forvirret haha
serinasmor skriver: TILLYKKE Hvor er det vildt og stort..Jeg har fulgt med fra sidelinien. Det må da SÅ meget være din tur nu Spiren skal nok vokse sig stor og stærk. En svagt positiv test er jo stadig positiv. Igen tillykke
TILLYKKE Hvor er det vildt og stort..Jeg har fulgt med fra sidelinien. Det må da SÅ meget være din tur nu Spiren skal nok vokse sig stor og stærk. En svagt positiv test er jo stadig positiv. Igen tillykke
1000 tak, er så helt igennem glad, det er slet ikke til at beskrive
Muhmi skriver: Er du ved at vænne dig til tanken?
Overhovedet ikke
Det er SÅ uvirkeligt, som noget kan være.. Men lykkelig det er jeg
tarkoflen skriver: Jubiiii søde, hvor er det bare fantastisk, stort tillykke med ønskebarnet endelig lykkedes det, din krop har måske haft godt af pausen Det var da bare en skøn nyhed at opdage, nu jeg kom herind
Jubiiii søde, hvor er det bare fantastisk, stort tillykke med ønskebarnet endelig lykkedes det, din krop har måske haft godt af pausen Det var da bare en skøn nyhed at opdage, nu jeg kom herind
1000 tak søde
Det tror jeg også den har
Nu skal alt bare være godt på tirsdag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128