Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Becks skriver: Havde testdag i går, som viste svagt postitiv... Men jeg begyndte, at bløde i torsdags og testede så før tid, hvor den viste en meget svag positiv test.. Valgte at teste igen lørdag, hvor den viste negativt og testede så i går hvor den var positiv og tydligere end i torsdags.. Valgte at snakke med klinikken om det, og de ville gerne have mig ind til en bp i dag, og den viste positiv med det samme, men ikke nok synes de.. Dog er den tydligere end i går De har sendt den ind, for at få tjekket hcg tallet og jeg skal så have taget en ny bp på tirsdag for, at se om HCG stiger - Hvilket det selvfølgelig gør, for jeg skal være MOR Ingeting på facebook, da familien ikke ved det endnu
Havde testdag i går, som viste svagt postitiv...
Men jeg begyndte, at bløde i torsdags og testede så før tid, hvor den viste en meget svag positiv test..
Valgte at teste igen lørdag, hvor den viste negativt og testede så i går hvor den var positiv og tydligere end i torsdags..
Valgte at snakke med klinikken om det, og de ville gerne have mig ind til en bp i dag, og den viste positiv med det samme, men ikke nok synes de.. Dog er den tydligere end i går De har sendt den ind, for at få tjekket hcg tallet og jeg skal så have taget en ny bp på tirsdag for, at se om HCG stiger - Hvilket det selvfølgelig gør, for jeg skal være MOR
Ingeting på facebook, da familien ikke ved det endnu
Fantastisk For at alt er som det skal være
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JAJAJAJAJJAJAJAJAJJAJA Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...... Åh jeg kan så meget mærke din glæde :D
Krussedulle skriver: Årh hvor er det bare fantastisk Har som flere af de andre fulgt med på sidelinjen Sikke en dejlig update!! for at hcg stiger som det skal! At der er en lille spire under intensiv udvikling
Årh hvor er det bare fantastisk Har som flere af de andre fulgt med på sidelinjen Sikke en dejlig update!! for at hcg stiger som det skal! At der er en lille spire under intensiv udvikling
Tak skal du have Jeg er så glad, og tog en test mere i dag, og den var mere positiv end de andre dage
Happiness skriver: Du skal da oagså have et tillykke her Det er bare SÅÅÅÅ fedt! Og vi bliver nød til at barsle lidt sammen på en café eller lignende
Du skal da oagså have et tillykke her
Det er bare SÅÅÅÅ fedt! Og vi bliver nød til at barsle lidt sammen på en café eller lignende
Tak smukke, det er så vildt altså
Det bliver vi nødt til ja, bliver skide hyggeligt
Dorthe1986 skriver: Ej, hvor har jeg glædet mig til sådan en opdatering fra dig af :-) har fulgt lidt med fra siden ;-)Held og lykke
Ej, hvor har jeg glædet mig til sådan en opdatering fra dig af :-) har fulgt lidt med fra siden ;-)Held og lykke
Tak skal du have
Becks skriver: Tak skal du have Jeg er så glad, og tog en test mere i dag, og den var mere positiv end de andre dage
Nessie skriver: Hvor fantastisk Tillykke tillykke tillykke Håber du kan holde ventetiden til næste BP ud
Hvor fantastisk
Tillykke tillykke tillykke
Håber du kan holde ventetiden til næste BP ud
Tak søde
Det var slemt nok med de 2 uger, så synes godt nok den uge er lang
Rosa skriver: FANTASTISK, søde du!!!! HIP freaking HURRAAAAAAA!!!!
FANTASTISK, søde du!!!! HIP freaking HURRAAAAAAA!!!!
Det er nemlig fantastisk
Tak skønne
Muhmi skriver: JUHUUUUUUUUUUUUUU!! Tillykke!!!
JUHUUUUUUUUUUUUUU!! Tillykke!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128