Jeg synes det er fantastisk sådan noget kan lade sig gøre og mener helt bestemt at det danske system er lidt bagud hvad det angår 
Nu kan man sige at Esbens beslutning jo ikke lige er kommet over night og som vi også hører ham fortælle så har han inddraget Axel i det omfang han kunne kontra alder og samtidig har Esben taget nogle små skridt hen af vejen som at klippe håret kort 
Samtidig har jeg lagt mærke til at før Esben blev til den mand han er idag, gik han i tøj der skjulte de kvindelige former og tænker derved at Axel f.eks aldrig har set brysterne Esben havde da han var Line Sofie eller i hvert fald ikke husker det 
Flere nævner duft, og hvem siger egentlig at Esben duftede af kvinde før? Tænker lidt at de kvindelige dufte i form af parafume og evt. bodyshampoo ikke har stået i skabet og en neutral deo måske har været at foretrække?
Yderligere husker jeg et program fra da Esben var Line Sofie, hvor han udtaler sig om hvad han ønsker at blive kaldt/være, og der siger han selv noget i stil med at han er Axels forælder og altså ikke mor (husker det ikke ordret)
Anmeld