Ung mor bliver til ung mand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2013

A&F

BigHope13 skriver:

kl 21 på kanal 4

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

A&F

Elgaard73 skriver:

Kl 21....

Tak

Anmeld

24. september 2013

Mettefpigen

Jeg synes det er helt fint Jeg er helt sikker på at han/hun ikk ville gøre noget der bevidst ville såre barnet, og har sikkert gjort alt for at barnet forstår det der skal ske...

Anmeld

24. september 2013

l.kjoeller

Elgaard73 skriver:

På Kanal 4 i aften. Skal I se det? 

Jeg har absolut ikke noget imod folk som skifter køn, men jeg er lidt nysgerrig efter hvilke tanker hun/han har gjort sig i forbindelse med hendes/hans søn (Er det ikke en søn hun/han har?)

Jeg kan ikke lade være med at tænke at drengen jo faktisk mister sin mor. Altså hun/han vil jo stadig være der, men hvad med alt det kvindelige som en mor nu engang repræsentere. De bløde former, barmen, den bløde stemme, duften OSV. Alt det han har kendt indtil nu. Alt det forsvinder jo, efterhånden som operationerne skrider fremad og hormonerne begynder at virke.

Jeg syntes at det er lidt sørgelig på en eller anden måde. I hvertefald indtil vidre. Det kan jo være at programmet giver mig en helt anden indsigt.

Hvad tænker I? Og hvordan tror I at jeres børn ville reagere hvis Mor besluttede sig for at blive til Far?

jeg synes det er så godt for ham og i udstrækning også hans søn da han får en gladere forælder. ser ud til han har taklet det rigtig godt og axel har taget det fint heldigvis. men kan selvfølgelig være lidt en omvæltning så håber han bliver ved at have det fint med det 

Anmeld

24. september 2013

Isabella_mor

Jeg synes det er super fint for ham at han gør hvad han føler er rigtigt for ham selv. Så kan det heldigvis være lige eget hvad vi tænker. 

Jeg tænkte godtnok lige WOW da hans stemmen havde ændret sig så markant lige pludselig. Men det er fedt at det virker for ham og at han er på vej til at blive den mand han føler sig...

Anmeld

24. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Isabella_mor skriver:

Jeg synes det er super fint for ham at han gør hvad han føler er rigtigt for ham selv. Så kan det heldigvis være lige eget hvad vi tænker. 

Jeg tænkte godtnok lige WOW da hans stemmen havde ændret sig så markant lige pludselig. Men det er fedt at det virker for ham og at han er på vej til at blive den mand han føler sig...

Hehe, jeg tænkte også lige  Da han begyndte at tale, hehe. Men det gjorde meget for maskuliniteten at tøsestemmen forsvandt vildt at "lidt" hormon kan gøre så meget! 

Anmeld

24. september 2013

AnthonsMor

Louise <3 Isabella skriver:

Nu har jeg læst lidt af Esbens blog og der fortæller han at Aksel faktisk har taget det rigtig pænt Han bestemmer selv og han vil kalde sin mor for mor eller for Esben. Det gør ingen forskel for Esben

Jeg synes også selv at det er en meget "uvirkelig" verden for mig, eller i hvert fald en verden jeg ikke kender særlig godt. Så jeg glæder mig til at se programmet i aften og håber da på at få lidt mere indsigt i Esbens tanker

Hvor kan den læses? Jeg er mega interesseret i hans forvandling!

Anmeld

24. september 2013

Louise H.

AnthonsMor skriver:

Hvor kan den læses? Jeg er mega interesseret i hans forvandling!

Den er desværre gået offline

Anmeld

24. september 2013

Hønsemor

Jeg synes det er fantastisk sådan noget kan lade sig gøre og mener helt bestemt at det danske system er lidt bagud hvad det angår

Nu kan man sige at Esbens beslutning jo ikke lige er kommet over night og som vi også hører ham fortælle så har han inddraget Axel i det omfang han kunne kontra alder og samtidig har Esben taget nogle små skridt hen af vejen som at klippe håret kort

Samtidig har jeg lagt mærke til at før Esben blev til den mand han er idag, gik han i tøj der skjulte de kvindelige former og tænker derved at Axel f.eks aldrig har set brysterne Esben havde da han var Line Sofie eller i hvert fald ikke husker det

Flere nævner duft, og hvem siger egentlig at Esben duftede af kvinde før? Tænker lidt at de kvindelige dufte i form af parafume og evt. bodyshampoo ikke har stået i skabet og en neutral deo måske har været at foretrække?

Yderligere husker jeg et program fra da Esben var Line Sofie, hvor han udtaler sig om hvad han ønsker at blive kaldt/være, og der siger han selv noget i stil med at han er Axels forælder og altså ikke mor (husker det ikke ordret)

Anmeld

25. september 2013

Patriark

Hvor gammelt er barnet?

Umiddelbart tænker jeg, at barnet får nogle meget svære eksistentielle opvækst vilkår, altså kognitivt. Men det handler reelt meget om barnets alder, i forhold til hvordan barnet reagerer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.