Termin november?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
18 svar
3 synes godt om
24. september 2013

Jeanette Randrup

Hej 

Tænkte om her var andre som har termin i november, eller deromkring, og som også bare går og er nervøse og vildt spændte på at møde den lille? Kunne være man kunne følges det sidste stykke vej, og dele tanker og bekymringer 

Jeg hedder Jeanette og venter første barn (en lille pige) den 12. nov. sammen med min forlovede Peter. Indtil videre har alt i graviliteten gået efter planen, bortset fra bækkenløsning  men prinsessen følger alle kurver - så man næsten skulle tro det er nogt de siger til alle 

Hvordan er jeres gravilitet gået indtil nu?

Håber nogen gider at være med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Albertsen92

Jeanette Randrup skriver:

Hej 

Tænkte om her var andre som har termin i november, eller deromkring, og som også bare går og er nervøse og vildt spændte på at møde den lille? Kunne være man kunne følges det sidste stykke vej, og dele tanker og bekymringer 

Jeg hedder Jeanette og venter første barn (en lille pige) den 12. nov. sammen med min forlovede Peter. Indtil videre har alt i graviliteten gået efter planen, bortset fra bækkenløsning  men prinsessen følger alle kurver - så man næsten skulle tro det er nogt de siger til alle 

Jeg har termin den 2. november.
Det er vores første barn, også en lille pige

Graviditeten går som den skal, glæder mig dog snart til at se hende, men der er heldigvis kun 39 dage til termin

Anmeld

24. september 2013

BigHope13

Hej 

Hej med dig

Vi venter vores første barn, en lille dreng med termin 2 november

graviditeten her er også gået stort set efter bogen, har dog siden uge 30+ kunnet skrive nogle flere gener på i form af væskeophobninger, ekstrem halsbrand, flere fysiske smerter osv. blev sygemeldt med bækkenløsning meget tidligt, 13+ og har også en del rygsmerter som belaster mig i dagligdagen.

Men ja ellers har jeg det ligesom dig, er nervøs, faktisk nogengange lidt skræmt over at jeg lige om lidt skal være mor, og så glæder mig også utroligt meget til at få vores søn ud så vi kan lære ham rigtig at kende

har ikke haft de store bekymringer i min graviditet, har haft en rigtig god mavefornemmelse og pga vi har været i fertilitetsbehandling fik vi også et par ekstra scanninger i starten af graviditeten som har gjort mig meget tryg.

nu står den på JM i morgen , og ihh hvor jeg dog glæder mig til at høre hvad hun skønner ham til, har selv på fornemmelsen at det er en stor bassemand jeg bære rundt på.

Hvis du vil følge flere som har termin i november kan du gå ind i terminsgruppen, dog er der ikke rigtig så meget aktivitet derinde

Anmeld

24. september 2013

Jeanette Randrup

BigHope13 skriver:

Hej med dig

Vi venter vores første barn, en lille dreng med termin 2 november

graviditeten her er også gået stort set efter bogen, har dog siden uge 30+ kunnet skrive nogle flere gener på i form af væskeophobninger, ekstrem halsbrand, flere fysiske smerter osv. blev sygemeldt med bækkenløsning meget tidligt, 13+ og har også en del rygsmerter som belaster mig i dagligdagen.

Men ja ellers har jeg det ligesom dig, er nervøs, faktisk nogengange lidt skræmt over at jeg lige om lidt skal være mor, og så glæder mig også utroligt meget til at få vores søn ud så vi kan lære ham rigtig at kende

har ikke haft de store bekymringer i min graviditet, har haft en rigtig god mavefornemmelse og pga vi har været i fertilitetsbehandling fik vi også et par ekstra scanninger i starten af graviditeten som har gjort mig meget tryg.

nu står den på JM i morgen , og ihh hvor jeg dog glæder mig til at høre hvad hun skønner ham til, har selv på fornemmelsen at det er en stor bassemand jeg bære rundt på.

Hvis du vil følge flere som har termin i november kan du gå ind i terminsgruppen, dog er der ikke rigtig så meget aktivitet derinde

Lyder da rigtig træls med smerter, men det er jo desværre noget man må tage med. Vi var med i et trafikuheld i starten af min gravilitet, hvor jeg fik piskesmæld, så har faktisk været sygemeldt hele graviliteten, og også døjet med en del smerter fra ryg, nakke og hoved. Men nu glæder jeg mig bare til hun kommer ud, så jeg kan få trænet min krop lidt op igen

Ihh, bliver spændende og så hvad JM siger i morgen, jeg har desværre lige et par uger inden vi skal afsted igen. Synes tiden går helt vildt langsomt nu, og jeg har godt nok svært ved at vente 

Synes ikke jeg kan finde termingruppen? 

Anmeld

24. september 2013

BigHope13

Lyder da rigtig træls med smerter, men det er jo desværre noget man må tage med. Vi var med i et trafikuheld i starten af min gravilitet, hvor jeg fik piskesmæld, så har faktisk været sygemeldt hele graviliteten, og også døjet med en del smerter fra ryg, nakke og hoved. Men nu glæder jeg mig bare til hun kommer ud, så jeg kan få trænet min krop lidt op igen

Ihh, bliver spændende og så hvad JM siger i morgen, jeg har desværre lige et par uger inden vi skal afsted igen. Synes tiden går helt vildt langsomt nu, og jeg har godt nok svært ved at vente 

Synes ikke jeg kan finde termingruppen? 

smerterne er noget man tager med, og du kender jo desværre også til dem selv kan jeg høre, og ja det bliver så rart at kunne få trænet kroppen op igen efter fødslen, så vi forhåbentligt kan komme af med de trælse smerter

bliver rigtig spændende med JM besøg, jeg glæder mig altid, og synes det endnu sjovere nu hvor der bliver lavet et skøn på bebsen derinde. Har også selv en fornemmelse af at han ligger med hovedet mod udgangen så det jo også spændende om jeg mon har ret

Hvornår skal du afsted igen??

terminsgruppen finder du faktisk øverst på siden, den er lige ved siden af Baby.dk logo, hvor der står Termins- og mødregrupper så kan du gå ind og finde november 2013 og der er der en stak inde, men som sagt er den ikke specielt aktiv desværre

Anmeld

24. september 2013

Møn-Mor

Jeg er 84'er og venter mit 2. barn her d. 16. november - kønnet kender vi ikke (1. barn er en dreng - Viktor).

Jeg er lige gået på barsel oven på 3 ugers ferie, men det er også tiltrængt nu, da jeg døjer med bækkenet og baby tynger rigtige meget nedad, sover ikke særlig godt mere og er meget træt, men i det store hele går graviditeten planmæssigt. Baby er lidt over gennemsnittet i forhold til størrelse, men mon ikke den lander nogenlunde på samme vægt som storebror (3840 g/49 cm).

/Winnie

Anmeld

24. september 2013

MelanieH

Jeg har termin den 5' november.
Det er vores første barn, en lille dreng/en rigtigt krudt ugle 

Min Graviditeten går som den skal næsten, har dog ondt i rykken og smarter i bækkende.

Men glæder mig helt utrolig meget til at skulle se vores lille søn

så kan godt mærke tiden er ved at blive lannng!!

Anmeld

24. september 2013

sulo

Hej

Jeg har termin d.26/11, det er vores første barn og en dreng.

Vi har haft en lidt hård start, jeg havde en SA i november, så vi fik en trykhedsscanning, da jeg var 7+0, hvor alt var fint, men 1 ½ uge senere fik jeg i al hast fjernet min galdeblære, 6 timer efter lå jeg igen på operationsbordet med indre blødninger og efterfølgende på intensiv, det tog to mdr før jeg var smertefri og "raskmeldt" igen, ikke ligefrem en start på graviditeten der er ønskværdig.

Jeg fik to ekstra scanninger efter operationen, men alt ser fint ud indtil vidre, lægerne holder skarp øje med mig og hiver mig ind til undersøgelser ved den mindste tvivl, jeg har stadig lidt bøvl med min blodprocent og for mange hvide blodlegmer, så skal på sygehuset igen i morgen og muligvis scannes igen

Ved NF fik jeg af vide at navlestrengen går skævt ind i livmoderen og at jeg derfor skulle scannes ekstra efter MD og frem til fødslen, blev så scannet d. 4/9 men scanningen viste at det kun var meget lidt han var for lille, 1162 gram og han burde veje 1240 gram den dag, så lægen synes ikke at flere scanninger var en nødvendighed

Ud over det synes jeg selv at min graviditet forløber problemfrit, halsbrand, humørsvingninger lidt vand i fingre og fødder ind imellem, svedeture, forpustet og turboløb til toilettet, det sidste er det der genere mig mest, har inkontinens i forvejen, men alt i alt går jeg ikke så højt op i det, for det følger jo med en graviditet.

Jeg bare fingre for at lillemanden har det godt og ikke har taget nogen skade af den hårde start eller at der kommer flere komplikatinoner inden termin.

Bliver tit spurgt om jeg ikke er nervøs for at skulle føde og der svare jeg, nej bestemt ikke, jo jeg forventer at det gør ondt, men kvinder har gjordt det i tusinder af år så hvad er der at være nervøs over, heller ikke selvom det er første gang, vi lever jo i en moderne tid og har den luksus at der står en hospitalsseng klar med en jordemoder der fortæller en hvad man skal gøre.

Min eneste bekymring går igen på den lille at han ikke kommer noget til og er lidt bekymret for om man kan finde ud af hele det koncept med at være forældre, men det kommer sikkert helt af sig selv

Anmeld

24. september 2013

Jeanette Randrup

BigHope13 skriver:

smerterne er noget man tager med, og du kender jo desværre også til dem selv kan jeg høre, og ja det bliver så rart at kunne få trænet kroppen op igen efter fødslen, så vi forhåbentligt kan komme af med de trælse smerter

bliver rigtig spændende med JM besøg, jeg glæder mig altid, og synes det endnu sjovere nu hvor der bliver lavet et skøn på bebsen derinde. Har også selv en fornemmelse af at han ligger med hovedet mod udgangen så det jo også spændende om jeg mon har ret

Hvornår skal du afsted igen??

terminsgruppen finder du faktisk øverst på siden, den er lige ved siden af Baby.dk logo, hvor der står Termins- og mødregrupper så kan du gå ind og finde november 2013 og der er der en stak inde, men som sagt er den ikke specielt aktiv desværre

Ja, det bliver fantastisk at komme i gang igen 

Kan godt forstå du glæder dig, jeg synes også det er vildt spændende, især jo tættere på termin man kommer. Jeg var ved sidste læge besøg i sidste uge, hun mente at hun havde vendt sig med hovedet ned  Jeg skal først til JM igen den 8. okt, når jeg er 35+0.

Har du fået afvide tidligere hvor stor han ca. er? Jeg blev scannet i uge 28+5 og der vejede hun ca. 1200 g. 

Arrrgh, tak Jeg kunne jo også bare lige lære at læse - men det er jo øjnene man først bliver blind på 

Anmeld

24. september 2013

Jeanette Randrup

Møn-Mor skriver:

Jeg er 84'er og venter mit 2. barn her d. 16. november - kønnet kender vi ikke (1. barn er en dreng - Viktor).

Jeg er lige gået på barsel oven på 3 ugers ferie, men det er også tiltrængt nu, da jeg døjer med bækkenet og baby tynger rigtige meget nedad, sover ikke særlig godt mere og er meget træt, men i det store hele går graviditeten planmæssigt. Baby er lidt over gennemsnittet i forhold til størrelse, men mon ikke den lander nogenlunde på samme vægt som storebror (3840 g/49 cm).

/Winnie

Dejligt med ferie og så barsel  Kan du så få tiden til at gå?

Det er lidt surt at det går sådan ud over kroppen, men vi må jo bare glæde os over det der kommer ud af det 

Skøn størrelse storebror havde, krydser fingre for du er lige så heldig anden gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.