Hvad får jeres børn i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2013

TbCp

TbCp skriver:

Vi giver vores søn et klædeskab. Han er 2 år til den tid og han mangler det virkelig!
Det er en lidt kedelig gave, men jeg er sikker på at han nok skal få andre spændende gaver juleaften - og hvis han får lov at hjælpe med at samle skabet så er han i himlen!

Vores datter på 6 år aner jeg ikke hvad vi skal give. Hun har SÅ meget legetøj der aldrig bliver leget med, men måske nogle nye Skylanders eller et spil til hendes nintendo.

Nårh ja og så en gave vi selv synes er rigtig fed! Min søn bliver 2 år d. 5. dec. og der laver vi sådan et bræt her til ham.
Han vil synes det er SÅ fedt!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Koen.

Lunae skriver:

Julen nærmer sig med hastige skridt - kun 3 mdr tilbage!
Ved i allerede hvad jeres børn skal have? Og hvor gamle er jeres børn?

Camille på 3 år får et le toy Van dukkehus med tilhørende dukker.
August på 6 mdr kan jeg ikke finde på noget til!

Nogle ideer?

Lærke 3,5 år får en tur i en helikopter ifølge med far og så nogle flere sleich(staves) dyr(hun samler på dem), hun elsker helikopter og flyvere og drømmer ikke om andet så selvfølgelig skal hun det

Liam 1,4 år ved jeg endnu ikke hvad får

Anmeld

24. september 2013

Koen.

Tanja. skriver:

Lærke 3,5 år får en tur i en helikopter ifølge med far og så nogle flere sleich(staves) dyr(hun samler på dem), hun elsker helikopter og flyvere og drømmer ikke om andet så selvfølgelig skal hun det

Liam 1,4 år ved jeg endnu ikke hvad får

Helikopter TUR skulle der stå

Anmeld

24. september 2013

twinny

Her får drengene en tablet hver. og noget LEGO dublo til deling. Det er ikke købt, men det er det jeg regner med de får.

Anmeld

24. september 2013

stjernehimmel

uh er både færdig med truntens føsdagsgaver og julegaver...

hun bliver 8 år i næste måned, var var så heldig at dreje til 50 % i fætter br, samtidig med at der var medlems rabat på lego.

Så i føsdagshave får hun:

ledo frinds

bog til samlekort, skriveunderlag og plakatbog med one direction, til hendes nye værelse(vi flytter til november i hus)

I julegave får hun controller til hendes wii da hun kun har en og derfor ik bruger den meget og en alm lego.

Og SÅ har hun vist os fået rigelig af hendes mor og papfar ;-)

Anmeld

24. september 2013

K&S

TbCp skriver:

Nårh ja og så en gave vi selv synes er rigtig fed! Min søn bliver 2 år d. 5. dec. og der laver vi sådan et bræt her til ham.
Han vil synes det er SÅ fedt!!!

DEN ER FOR FEEEED....! Sådan en skal Anton have

Anmeld

24. september 2013

TbCp

K&S skriver:

DEN ER FOR FEEEED....! Sådan en skal Anton have

Ja er den ikke!
Min mand har lavet en lille prototype til Mikkel og den var et hit, så når det bliver en stor en er jeg sikker på det virkelig hitter!

Anmeld

20. oktober 2013

Benjamins'mor

Vi ved endnu ikke hvad vi giver dem, men deres ønskelister ser sådanne ud (skal lige siges At vi ikke rigtigt synes de mangler noget,
Men Celina kan vi ønske fremad):

Benjamin 3 år i starten af januar:

Tinge Linge Later - cd collection.
Dora the Explorer dvd - mød Diego.

Celina knap 3 mdr til jul:

Idat sengetøj i baby str.
Junior dyne.
bObles vandrende pinde.
Gavekort til ønskebørn (højstol).
Uld bodystockings.
Strømpebukser (jeg kan ikke selv finde nogle ordentlige så nu ønsker vi nogen i håb om at andre kan).
Lyserød scooter - de trehjulede.
Barnevognspude.

Anmeld

20. oktober 2013

Lullaby

Izabella er den eneste der er dækket ind. Hun får en læderjakke med nitter, en onepiece og nogle dødningehoveder som øreringe. Hun er 8.

Anmeld

20. oktober 2013

De3Guldklumper

Her får begge unger en Nintendo 3DS med et spil til. Det har de ønsket de sidste par år til jul så i år må det være at de skal have det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.