Hvad får jeres børn i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.712 visninger
49 svar
11 synes godt om
24. september 2013

Lunae

Julen nærmer sig med hastige skridt - kun 3 mdr tilbage!
Ved i allerede hvad jeres børn skal have? Og hvor gamle er jeres børn?

Camille på 3 år får et le toy Van dukkehus med tilhørende dukker.
August på 6 mdr kan jeg ikke finde på noget til!

Nogle ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Muhmi

I have absolutely NO idea...

Ved virkelig ikke hvad jeg skal finde på... Så jeg kigger bare med

Men hvis der kommer nogle gode idéer til en dreng på 2,9 år og en dreng på 10 mdr. så er det bare superduper 

Anmeld

24. september 2013

Loa

Jeg er også blank på nuværende tidspunkt....

Isabella er 3,5 til jul..... Og synes hun har ALT!

Anmeld

24. september 2013

Muhmi

Loa skriver:

Kender følelsen, Rune kommer jo til at overtage alt det Silas ikke gider lege med mere og Silas synes jeg også bare har alle de ting han kan lide at lege med..

Men han gider jo alligevel ikke lege på sit værelse, han vil meget hellere være inde hos os og der er det Rune's gåvogn han er helt vild med.... Hmm... 

Anmeld

24. september 2013

Loa

Muhmi skriver:

Kender følelsen, Rune kommer jo til at overtage alt det Silas ikke gider lege med mere og Silas synes jeg også bare har alle de ting han kan lide at lege med..

Men han gider jo alligevel ikke lege på sit værelse, han vil meget hellere være inde hos os og der er det Rune's gåvogn han er helt vild med.... Hmm... 

Hehe

Det er altid de mest overraskende og spøjse ting der hitter hos dem

Anmeld

24. september 2013

bøllen

Er helt blank, og ved ikke engang hvad jeg skal købe til hans fødseldag som er lige rundt hjørnet.

følger med og ser om der kommer nogle gode bud

Anmeld

24. september 2013

Lunae

Loa skriver:

Præcis! Det er også mit problem! Nu har vi så køb dukkehuset til Camille og håber at det blir et hit!

Anmeld

24. september 2013

Leneur

Silje er meget kreativt anlagt. Hun er 4 år, så tror hun skal have sådan en malerkuffert med alskens ting i, hvis jeg kan finde det. Så elsker hun de små pixibøger og kan de fleste af dem vi har næsten ordret, så ønsker pixialfabetet til hende også og ellers er jeg også blank.

Anmeld

24. september 2013

anynom

Isabel bliver 2 år til november og regner med at hun får en flyverdragt (så hun har to)  og til jul får hun en wheely bug (som vi købte på bud for laaaaaaaaaaaang tid siden)

Anmeld

24. september 2013

serinasmor

Jeg tror serina får en cdafspiller så hun kan høre musik på værelset ... hun bliver 4 til januar

Tidligere har hun fået (mest af os)(hvis nu det kunne give inspiration til andre)

1. jul /1 års fødselsdag kaj og andrea hånddukke

2. jul /2 års fødselsdag tromme/ puslespil /stof-legemad

3. jul/smid sut/3 års fødselsdag prinsessekjole (løbehjul- et hit fra bedstemor og bedstefar)/skateboard + beskyttelsesudstyr/(3 års fødselsdag har jeg glemt hvad vi selv gav hende, men hun fik bla. my little pony ting og en rigtig cykel)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.