Hvad får jeres børn i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2013

Dot D

Jeg har ffor en gangs skyld været meget tidligt ude...

Købte ungernes gaver i sidste uge - der var tilbud på alt legetøj i Føtex - også på det, der var sat ned.

Så jeg købte LEGO - det blev det store LEGO Friends hus og LEGO Friends hestestald til Sophie, den ene til hendes fødselsdag i november og til Sophus købte jeg noget LEGO City og LEGO Chima, han ønsker sig.

Så kom jeg forbi Metro, og dér havde de et dvd-sæt til bilen på tilbud til 248 kr, så det bliver til en fællesgave til dem begge

Det er tilmed allerede pakket ind, så nu skal jeg så bare lige huske det, når jeg falder over noget andet, de liiiiiiiiiiiiiiiiige skal have, hi hi.

Det kan gå hen at blive dyrt i gaver, hvis jeg "glemmer" at have købt allerede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

smølfine

Ludvig på to skal have noget med Postman Per, det er simpelthen totalt yndlingslegetøj.

Johan på 8 år ønsker sig brændende en telefon og da storesøster fik en da hun var 8 år, så skal han da også have en

Ida på knap 10 er jeg mere blank hensyn til, måske skal hun have en billet til Rasmus Seebach koncert, men det er ikke helt besluttet endnu.

Anmeld

24. september 2013

CaWi

Lunae skriver:

Julen nærmer sig med hastige skridt - kun 3 mdr tilbage!
Ved i allerede hvad jeres børn skal have? Og hvor gamle er jeres børn?

Camille på 3 år får et le toy Van dukkehus med tilhørende dukker.
August på 6 mdr kan jeg ikke finde på noget til!

Nogle ideer?

Vores dreng er 20 mdr til jul.
I sommers var der en Brio togbane på udsalg, så den får han.
Ved endnu ikke endnu om han får mere.

Anmeld

24. september 2013

Pigent

Lunae skriver:

Julen nærmer sig med hastige skridt - kun 3 mdr tilbage!
Ved i allerede hvad jeres børn skal have? Og hvor gamle er jeres børn?

Camille på 3 år får et le toy Van dukkehus med tilhørende dukker.
August på 6 mdr kan jeg ikke finde på noget til!

Nogle ideer?

Her er der nogle forslag til August

Sansegynge

Fisher Price Laugh and learn puppy (lære bamse) 

Tøj

Bobles 

Anmeld

24. september 2013

B&J

jeg ved det virkelig ikke han er næsten 4 til den tid og ak ja jeg ved det virkelig ikke

Anmeld

24. september 2013

Isabella_mor

jeg synes slet ikke at vores søn mangler noget som helst.. 

men jeg tænker at det måske er på tide at vi kan begynde at sidde og lege med lego.. noget både orten og jeg har glædet os til.. lego rocks...

men ja... ellers så tænker jeg (måske bare til hans ønskeliste) nogle af de klassiske disney film... kunne godt tænke mig at samle på dem til ham, jeg har selv kun gode minder med disneyfilm og dem han har set so far, har også været nogle han har kunne lide. så det tænker jeg at den værdi som de har, ikke bare forsvinder igen..

og så måske nogle bøger med historier i.. så det ikke bare er sådan nogle kedelige pegebøger osv.

og måske noget play mobil... 

der trænger til at blive ryddet op i alle hans legesager så han kun har det legetøj han rent faktisk leger med..

før jeg fik villads troede jeg ikke at legetøj til børn var noget man blev træt af. men jeg er godtnok træt af hans legetøj..

jeg ville helst kunne give ham et helt nyt værelse.. og en have. 

Anmeld

24. september 2013

Aabye

Jeg er også helt blank.. 
Jeg skal finde gavert til mine to der på daværende tidspunkt vil være 14 mdr og knap 3.. 

Og ud over det så skal jeg finde 1 års fødselsdagsgave til den lille som bliver 1 år den 29 oktober.. og en 3 års gave til den store der har fødselsdag i april.. 

Anmeld

24. september 2013

Henriette1708

Vi har en dreng på 3,5 til december. Så jeg har tænkt han får nogle af disse ting:

Planes (Flyvemaskiner) Legetøj

Jake og Piraterne (Legetøj eller Lego)

Årkort til Knuthenborg, Tivoli, Zoo.

Playmobil

Chuggington Togbane.

Småfolk Sengesæt.

Tøj (Pomp Deluxe)

Anmeld

24. september 2013

Bshizzle

Nu har mine børn jo fødselsdag lige rundt om hjørnet... 

Men jeg er SÅ blank!! 

Min ide til den store er at han skal ha en Mobil telefon i fødselsdagsgave som han KUN må bruge hjemme/Hos Bedste (når han er på ferie hos hende/hos hans Far! 

Samt et gavekort på TØJ han selv vil med ud og shoppe (nu begynder han at blive kræsen ang tøj) 

... Julegaven ved jeg endnu ikke hvad han skal ha! 

Nicolai blir 2 år her 5 Okt, og han skal ha en legetøjs Tablet som spiller musik, siger ord og bogstaver mm.. 

Og nok osse en Flyverdragt 

.. Julegaven aner jeg heller ik hva blir! 

Anmeld

24. september 2013

TbCp

Vi giver vores søn et klædeskab. Han er 2 år til den tid og han mangler det virkelig!
Det er en lidt kedelig gave, men jeg er sikker på at han nok skal få andre spændende gaver juleaften - og hvis han får lov at hjælpe med at samle skabet så er han i himlen!

Vores datter på 6 år aner jeg ikke hvad vi skal give. Hun har SÅ meget legetøj der aldrig bliver leget med, men måske nogle nye Skylanders eller et spil til hendes nintendo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.