vægttabs gruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2013

Kay

EnGodMor skriver:

Ej herre øv, hvis man skal være +medlem, så kan jeg ikke være med ihvertfald. Øv øv.

Som jeg ser det er der 2 muligheder for at lave dette og ikke udelukke den der ikke har +

1 at jeg laver tråde her inde hvor man kan være anonym

2 at vi laver en gruppe og at alle reportere over pb til mig og jeg skriver det ind i gruppen... For dem der ikke er + kan godt være med iigruppen bare ikke skrive der inde...

Er ikke haft igang med at lave gruppen da jeg ik har fundet frem til hvilken af mulighederne der er bedst at bruge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

C-Dog

Jeg vil gerne være med, har simpelthen hygget mig lidt for meget sommeren over og taget 15 kg på :O not cool! Er dog ikke plus medlem..

Anmeld

1. oktober 2013

Anonym

Jeg melder mig også gerne på banen og håber at kunne både få og give opbakning!

Jeg har over det sidste års tid tabt 10,4 kg. Det går lidt stille for sig, men det går den rigtige vej. Lige pt har vægten dog stået stille i et par uger.

Min startvægt var 73 kg og min nuværende er 62,6 kg

Delmål 1: 60 kg

Delmål 2: 58 kg

Mål: 55 kg

Jeg mangler derfor at tabe 7,6 kg og vil, såfremt det lykkes, have tabt 18 kg i alt!

Anmeld

1. oktober 2013

Dinsen

vil også gerne være medlem :-)

Anmeld

1. oktober 2013

Anonym

Kay skriver:

Som jeg ser det er der 2 muligheder for at lave dette og ikke udelukke den der ikke har +

1 at jeg laver tråde her inde hvor man kan være anonym

2 at vi laver en gruppe og at alle reportere over pb til mig og jeg skriver det ind i gruppen... For dem der ikke er + kan godt være med iigruppen bare ikke skrive der inde...

Er ikke haft igang med at lave gruppen da jeg ik har fundet frem til hvilken af mulighederne der er bedst at bruge

Jeg synes bedst om forslag 1.

Ved forslag 2, er der jo ikke mulighed for at være anonym.

Anmeld

1. oktober 2013

Momo

Altså. Jeg er selv ligeglad med hvilken en af dem det bliver. Men tænker at det måske er meget rart med en gruppe hvor man også kan støtte og "tude" ude i uden at alle ser det  Jeg ved det ikke bare en tanke, men man kan jo lave tabelen her ude også lave en gruppe til dem der vil ind og have lidt mere privat kontakt? 

Jeg selv har en anonym profil så for mit vedkomme er det jo underordnet. 

Der meget stor forskel på at hjælpe hinanden hvor der 300 og hvor man måske bare er 15 Lige som mødregrupperne, man får et lidt andet forhold til at hjælpe hinanden og muligheden for at blive lidt mere tryk ved det hele 

Anmeld

7. oktober 2013

Moma

Jeg behøver ikke væreanonym. Men min profil herinde er jo også anonym.

Anmeld

12. oktober 2013

Anonym

Er der taget en beslutning?  

Anmeld

13. oktober 2013

Kay

Anonym skriver:

Er der taget en beslutning?  

https://www.baby.dk/debat/228889pi1/foer-rund-nu-sund/update-paa--vaegttabs-gruppe.aspx 

jeps har ik haft tid før nu da jeg har en veninde der har haft brug for hjælp og støtte, hun har fået graviditets sukkersyge og en mild grad af svangerskabs forgiftning, så hun bliver sat igang en af de nærmeste dage... 

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym

Kay skriver:

https://www.baby.dk/debat/228889pi1/foer-rund-nu-sund/update-paa--vaegttabs-gruppe.aspx 

jeps har ik haft tid før nu da jeg har en veninde der har haft brug for hjælp og støtte, hun har fået graviditets sukkersyge og en mild grad af svangerskabs forgiftning, så hun bliver sat igang en af de nærmeste dage... 

Puha håber hun har det godt trods omstændighederne. 

Det var nu heller ikke for at presse på  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.