vægttabs gruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2013

Kay

Man må godt være med og ikke nødvendigvis tabe sig hver gang :-) stille og rolig 

Janne T. skriver:

Jeg vil gerne Selvom jeg ikke ved om jeg kan, er ikke motiveret. Har så meget op om ørerne med studiestart, frivilligt arbejde, læsning, går til psykolog.. Men er virkelig træt af at være fed!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Kay

xoxotasha skriver:

Jeg vil gerne være med. Er allerede i gang. Startede på 78 for 3 uger siden, vejer i dag 74 ligeud  Mit første mål er 65kg.

Jeg er også startet for noget tid siden :-) det er der også plads til 

Anmeld

24. september 2013

EnGodMor

Jeg er på

er allerede godt igang, da jeg har et væddemål med en veninde om et vægttab inden nytår

Så jeg deltager os gennem her, rigtig godt ide. 

Anmeld

24. september 2013

Kay

Godt så... Der er vist set god opbakning... Så en af de nærmeste dage laver jeg en tråd som jeg vil linke til her i tråden så i kan finde den og så starter vi op der fra 

Anmeld

24. september 2013

Kløver

Jeg er også med

Anmeld

26. september 2013

Pcokate

Kay skriver:

Godt så... Der er vist set god opbakning... Så en af de nærmeste dage laver jeg en tråd som jeg vil linke til her i tråden så i kan finde den og så starter vi op der fra 

Lyder dejligt

Anmeld

26. september 2013

A&F

Jeg er også med, selvom jeg ikke er "tyk". Skal tabe omkring 3 kg , men mangler motivation .

Anmeld

26. september 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
Kay skriver:

Nogen der er med på sådan en?

Jeg tænker på en gruppe hvor vi der stadig er runde og kæmper for at blive sunde?

En gruppe hvor vi kan motivere hinanden og veje os sammen, vi kan fx sige at alle i gruppen indreporter vægt senest søndag kl 10 og så laver jeg et fint skema med hvor meget hver i Sær har tabt og hvor meget vi har tabt til sammen :-) 

Så kan vi alle gøre på vores egen måde og måske inspirere hinanden... Med vores ideer og hvad der motivere os i hverdagen?

Nogle der vil være med på Det?

Jeg vil gerne være med Jeg er startet på de danske vægtkonsulenter for to uger siden og skulle faktisk have været til vejning i dag for anden gang - men hende der har det er blevet syg, så det er aflyst. Første uge tabte jeg 2,7 kg

Det ville da være godt med en ekstra motivation (gruppe)

/ Taco78 

Anmeld

26. september 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Super fint initiativ

Jeg ville gerne, men synes det for mig er en smule grænseoverskridende at skulle skrive vægt ind her på et ret åbent forum - så jeg hepper bare på jer andre

Anmeld

26. september 2013

Team Putte

Kay skriver:

Nogen der er med på sådan en?

Jeg tænker på en gruppe hvor vi der stadig er runde og kæmper for at blive sunde?

En gruppe hvor vi kan motivere hinanden og veje os sammen, vi kan fx sige at alle i gruppen indreporter vægt senest søndag kl 10 og så laver jeg et fint skema med hvor meget hver i Sær har tabt og hvor meget vi har tabt til sammen :-) 

Så kan vi alle gøre på vores egen måde og måske inspirere hinanden... Med vores ideer og hvad der motivere os i hverdagen?

Nogle der vil være med på Det?

Jeg vil også gerne være med var også med på madlog men bruger ikke siden mere.. Har holdt pause sommeren over men vil gerne starte op igen på mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.