update på : vægttabs gruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
14 svar
9 synes godt om
13. oktober 2013

Kay

nu har jeg lavet en gruppe kaldet " de seje tabere " 

der skal ansøges om medlemskab, men alle er velkomne  

der ud over arbejder jeg på om en veje liste skal ligge i denne kategori eller om den skal ligge i gruppen... den vil selvfølgelig havde mulighed for anonymitet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

FrkZier

Kay skriver:

nu har jeg lavet en gruppe kaldet " de seje tabere " 

der skal ansøges om medlemskab, men alle er velkomne  

der ud over arbejder jeg på om en veje liste skal ligge i denne kategori eller om den skal ligge i gruppen... den vil selvfølgelig havde mulighed for anonymitet  

er det ikke noget med man kun kan skrive i grupperne hvis man er plus-medlem?

Anmeld

13. oktober 2013

Kay

FrkZier skriver:

er det ikke noget med man kun kan skrive i grupperne hvis man er plus-medlem?

jo det er der... men hvis du læser den første tråd kan du se hvad og hvorfor vi har gjort for at i andre også kan være med... 

Anmeld

13. oktober 2013

An&Jo

Jeg har ansøgt, simpelthen fordi jeg trænger til et skub til at komme igang så jeg kan være slank til mit bryllup næste år

Anmeld

13. oktober 2013

Kay

An&Jo skriver:

Jeg har ansøgt, simpelthen fordi jeg trænger til et skub til at komme igang så jeg kan være slank til mit bryllup næste år

du er godkendt  

Anmeld

13. oktober 2013

Moma

Øh så spørger jeg dumt, hvordsn man ansøger? 

Anmeld

13. oktober 2013

Kay

Moma skriver:

Øh så spørger jeg dumt, hvordsn man ansøger? 

Indenunder termins og mødregrupper kan man finde de andre grupper havde også svært ved at finde ud af det  

Anmeld

14. oktober 2013

Kay

15. oktober 2013

fairlady

Kay skriver:

op

Vil også gernevære med. Jeg er lige startet på dukan kuren i dag, men jeg kan heller ikke finde gruppen!? Er du sikker på man kan se den, hvis man ikke er + medlem?

Anmeld

15. oktober 2013

EnGodMor

fairlady skriver:

Vil også gernevære med. Jeg er lige startet på dukan kuren i dag, men jeg kan heller ikke finde gruppen!? Er du sikker på man kan se den, hvis man ikke er + medlem?

Du skal gå op i toppen og trykke på "de private klubber" når du kommer ind i den, så skal du bare finde den gruppe der hedder "de seje tabere" eller hvad gruppen nu hedder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.