Anonym skriver:
kenkendkendekenderHej 
Jeg laver altså lige et sidste indlæg om barnevogne. Hvilken barnevogn ville i vælge af dem vi kigger på? eller vil i vente til der kom en Odder eller Emmaljunga på tilbud og er der nogen der kan fortælle mig hvornår de er på tilbud eller om der er et sted hvor de er på tilbud nu.
Jeg kender ingen af de listet modeller. Hvis du vil vente til Odder eller Emmaljunga kommer på tilbud sjæl du vente LÆÆÆÆNGE.. De er, som hovedregel, kun på tilbud når de kommer med nye modeller, og de er de begge lige kommet med.
Personligt ville jeg aldrig vælge en Emmaljunga, da den har 2 fjedrings system. Jeg har hørt meget dårligt om Emmaljunga, ved mange også har positive oplevelser men deler min erfaring og information, så jeg ville ikke vælge sådan én.
Odder har 1 fjedrings system hvilket blandt andet betyder, at vognen aldrig vil komme til at hælde, modsat f.eks. alle andre barnevogne.
Tror du skal gøre op med dig selv hvad du vil betale og hvad du præcis søger i en barnevogn - skal den kunne holde til nr. 2 osv.
Anmeld