Hvad ville i vælge(barnevogn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2013

Anonym trådstarter

Basson er af prøvet og den virker stor at køre med så den skal vi ikke have selvom manden synes den var fin. Vi prøvede også Emmaljunga og den er godt nok lækker. Vi kiggede lige hurtig på Brio Sense og den så også fin ud. Nu håber jeg lidt på at finde en Emmaljunga på tilbud. Jeg ved at babysam har kø tilbud her torsdag, måske der en Emmaljunga eller er der nogen der ved om de er på tilbud lige nu og hvorhen?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Mother-love

Vi har en trillegigant og vi er super glade for vores. Jeg synes ikke der er noget dårligt at sige om den

Anmeld

24. september 2013

Sijac

Anonym skriver:

kenkendkendekenderHej 

Jeg laver altså lige et sidste indlæg om barnevogne. Hvilken barnevogn ville i vælge af dem vi kigger på? eller vil i vente til der kom en Odder eller Emmaljunga på tilbud og er der nogen der kan fortælle mig hvornår de er på tilbud eller om der er et sted hvor de er på tilbud nu. 

Jeg kender ingen af de listet modeller. Hvis du vil vente til Odder eller Emmaljunga kommer på tilbud sjæl du vente LÆÆÆÆNGE.. De er, som hovedregel, kun på tilbud når de kommer med nye modeller, og de er de begge lige kommet med.

Personligt ville jeg aldrig vælge en Emmaljunga, da den har 2 fjedrings system. Jeg har hørt meget dårligt om Emmaljunga, ved mange også har positive oplevelser men deler min erfaring og information, så jeg ville ikke vælge sådan én.

Odder har 1 fjedrings system hvilket blandt andet betyder, at vognen aldrig vil komme til at hælde, modsat f.eks. alle andre barnevogne.

Tror du skal gøre op med dig selv hvad du vil betale og hvad du præcis søger i en barnevogn - skal den kunne holde til nr. 2 osv.

Anmeld

24. september 2013

asff

Anonym skriver:

Basson er af prøvet og den virker stor at køre med så den skal vi ikke have selvom manden synes den var fin. Vi prøvede også Emmaljunga og den er godt nok lækker. Vi kiggede lige hurtig på Brio Sense og den så også fin ud. Nu håber jeg lidt på at finde en Emmaljunga på tilbud. Jeg ved at babysam har kø tilbud her torsdag, måske der en Emmaljunga eller er der nogen der ved om de er på tilbud lige nu og hvorhen?? 

Vi fik at vide, at odder næsten ALDRIG er på tilbud, desværre.. Men at emmaljunga kommer på tilbud når der er nye modeller.. Det var info fra babysam kolding

Anmeld

24. september 2013

komodo

jeg har haft brio, scandia, odder og emmaljunga, savner stadig min scandia

Anmeld

24. september 2013

sulo

asff skriver:

Vi fik at vide, at odder næsten ALDRIG er på tilbud, desværre.. Men at emmaljunga kommer på tilbud når der er nye modeller.. Det var info fra babysam kolding

Det samme fik vi at vide, har holdt øje med det knap 5 mdr og ingen tilbud på Odder, så nu turde jeg ikke vente længere og har bestilt en.

Emmajunga har lige været på bud, big star supreme der skulle sælges ud inden 2014 modellen kom, men de er væk nu i de butikker jeg har været i

Anmeld

24. september 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar Så bliver det hvis ikke Odder eller Emmaljunga vi skal have hvis de ikke kommer på tilbud inden for den nærmeste fremtid. Så må vi ud og kig på Scandia

Anmeld

24. september 2013

Anonym trådstarter

Vi har snakket lidt frem og tilbage omkring barnevogn og vi har bestemt os for Emmaljunga 

Anmeld

24. september 2013

Anonym trådstarter

Hvilket stel ville i vælge af de nye? Uniq findes jo ikke mere. Vi vil ikke have det med dreje hjul. 

Anmeld

25. september 2013

Anonym trådstarter

ingen der kender til de nye emmaljunga stel?   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.