Hvad ville i vælge(barnevogn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej 

Jeg laver altså lige et sidste indlæg om barnevogne. Hvilken barnevogn ville i vælge af dem vi kigger på? eller vil i vente til der kom en Odder eller Emmaljunga på tilbud og er der nogen der kan fortælle mig hvornår de er på tilbud eller om der er et sted hvor de er på tilbud nu. 

Jeg har stemt Basson, vi har den og er super glad for den!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Hej 

Jeg laver altså lige et sidste indlæg om barnevogne. Hvilken barnevogn ville i vælge af dem vi kigger på? eller vil i vente til der kom en Odder eller Emmaljunga på tilbud og er der nogen der kan fortælle mig hvornår de er på tilbud eller om der er et sted hvor de er på tilbud nu. 

Tror desværre ikke du finder Emmaljunga på tilbud det næste stykke tid, da 2014 modellerne lige er kommet i butikkerne.. Så skal du være super heldig, hvis du skulle støde ind i en butik der havde en 2013 model tilbage..

Anmeld

23. september 2013

modesty

Anonym skriver:

Hej 

Jeg ville vælge ud fra hvilken du synes er pænest, da jeg ikke tror der er den store forskel på kvaliteten.

Og så ville det for mig være afgørende at vognen havde alustel og lufthjul.

Anmeld

23. september 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Hej 

Ville vælge en Odder.
De er som regel på bud i august og januar

Anmeld

23. september 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

Anmeld

23. september 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hej 

Skriv dog til sælgeren her  eller en anden på dba.dk og spørg, om du ikke kan få en ekstra god pris. Så får du jo en Emmaljunga til billige penge..

Anmeld

23. september 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Skriv dog til sælgeren her  eller en anden på dba.dk og spørg, om du ikke kan få en ekstra god pris. Så får du jo en Emmaljunga til billige penge..

Vi vil gerne have en ny som vi selv køber

Anmeld

23. september 2013

Clisolka

Trille Giganten - har den selv, nu til 2. barn 

Anmeld

23. september 2013

L&V

Anonym skriver:

Hej 

Jeg ville vælge en scandia vi har en og den er bare super fantastisk til prisen. har både haft emmaljunga og brio og det var det værste skrammel så de blev solgt igen.. Nu har vi scandia og odder og det dutter bare

Anmeld

23. september 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. 

Vi tager ud og kigger på Basson 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.