Hvad ville i vælge(barnevogn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad ville i vælge

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.627 visninger
32 svar
15 synes godt om
23. september 2013

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg laver altså lige et sidste indlæg om barnevogne. Hvilken barnevogn ville i vælge af dem vi kigger på? eller vil i vente til der kom en Odder eller Emmaljunga på tilbud og er der nogen der kan fortælle mig hvornår de er på tilbud eller om der er et sted hvor de er på tilbud nu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

Brams

Anonym skriver:

Hej 

Jeg laver altså lige et sidste indlæg om barnevogne. Hvilken barnevogn ville i vælge af dem vi kigger på? eller vil i vente til der kom en Odder eller Emmaljunga på tilbud og er der nogen der kan fortælle mig hvornår de er på tilbud eller om der er et sted hvor de er på tilbud nu. 

Jeg har stemt blankt, da jeg sværger til Emmaljunga Big Star Supreme Uniq - den bedste barnevogn EVER

Anmeld

23. september 2013

NovemberBaby2013

Brio og Scandia ville jeg ALDRIG købe, da jeg kender mange der har haft disse vogne, og de er gået meget ofte i stykker og så har de haft bøvl med garantien osv. Personligt ville vi ikke bruge de helt vilde penge på en vogn, så vi har købte en Basson Grande Nuovo. Den var oven i købet på tilbud til 3000,- kr. inkl. lift og pusletaske. Vi har dog købt en Gaia og Ko. pusletaske, da den der fulgte med ikke er stor nok til vores behov. -Men vi glæder os meget til at tage vognen i brug

Anmeld

23. september 2013

Maja88

Klart en trille gigant og gernr luksus modellen

Anmeld

23. september 2013

Anonym trådstarter

Brams skriver:

Jeg har stemt blankt, da jeg sværger til Emmaljunga Big Star Supreme Uniq - den bedste barnevogn EVER

Okay Uniq stellet laves hvis ikke mere. Hvis vi kan finde en emmaljunga på tilbud så kunne det godt blive sådan vi valgte. 

Anmeld

23. september 2013

AnonymMor

Brams skriver:

helt enig 

Anmeld

23. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har stemt scandia, fordi jeg synes den er pænest af de 4  Jeg tror alle vogne kan holde til at blive brugt! det er mere et spørgsmål om hvad der føles bedst i hænderne på jer og om den kan være i jeres bil, hvis i har en ud og grams på de forskellige, ellers er det svært at vide hvad der er bedst for JER.

Anmeld

23. september 2013

Anonym trådstarter

DecemberBaby2013 skriver:

Brio og Scandia ville jeg ALDRIG købe, da jeg kender mange der har haft disse vogne, og de er gået meget ofte i stykker og så har de haft bøvl med garantien osv. Personligt ville vi ikke bruge de helt vilde penge på en vogn, så vi har købte en Basson Grande Nuovo. Den var oven i købet på tilbud til 3000,- kr. inkl. lift og pusletaske. Vi har dog købt en Gaia og Ko. pusletaske, da den der fulgte med ikke er stor nok til vores behov. -Men vi glæder os meget til at tage vognen i brug

Okay vi har også Basson Grande i tankerne 

Anmeld

23. september 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Klart en trille gigant og gernr luksus modellen

Okay

Anmeld

23. september 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeg har stemt scandia, fordi jeg synes den er pænest af de 4  Jeg tror alle vogne kan holde til at blive brugt! det er mere et spørgsmål om hvad der føles bedst i hænderne på jer og om den kan være i jeres bil, hvis i har en ud og grams på de forskellige, ellers er det svært at vide hvad der er bedst for JER.

Vi har været lidt ude og kigge, men den endelig beslutning er svær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.