Kugledyne ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

mn

morstinus skriver:

Havde også forstået på min søster (som jeg også lige ringede til) at min nevø som havde fået bevilliget en voksen kugledyne, pga. adhd, at man skal bruge lidt tid med at vænne sig til den, og han fik aldrig rigtig brugt den.
min yngste niece har så arvet den, og er fuldstændig vild med den, så tror også vi skal igang hurtigtist muligt, for at min søn kan få noget ud af det, og vi måske ku være heldige med noget søvn  

Det lyder som en god ide, så må I have held og lykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

SjeBets

Min søn har en kædedyne. Den valgte vi fordi vores ergoterapaut sagde at den "larmede" mindre end en kugledyne-

Vi lånte den til en start af kommunens hjælpemiddelcentral, og det har bare været en super ting nu sover han godt, han har haft store søvn problemer hele hans liv, han er 8.

Det kan kun anbefales og jeg ville sådan have ønsket at jeg kendte til den da han var spæd og mindre fordi hans søvnproblemer har været der altid desværre. Hvis vi ikke havde fået lov til at låne den pga hans diagnose så havde jeg fundet pengene, fordi den er bare guld værd-.

Han brugte ikke voldsom lang tid på at tilvende sig den. Det gode ved den er at vi kan vaske den og den passe vores sengetøj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.