Vågner rigtig tit - Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2013

L&V

DenLykkelige2013 skriver:

Det vil jeg da lige undersøge nærmere 

Det er også det jeg tænker vi skal prøve, vil give det et forsøg i aften 

Det ka kun anbefales har brugt det til begge børn og mig selv.. Super gi lige en update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

Mimbi

Tusind tak for svar, vil da helt sikkert prøve at udskifte det med vand og se hvad der så sker 

Han har ikke rigtig nogen rytme om dagen, det skifter ufatteligt meget, men han kan godt sove en time om formiddagen hvis vi er heldige, og ellers så er det en halv time/tre kvarter mange gange i løbet af dagen, nogle dage sover han en halv time fordelt på en 5-6 gange, har prøvet at samle hans lure til en lang om eftermiddagen, men det resultere bare i en meget sur og træt baby, han har godt kunne samle dem om eftermiddagen hvor han snildt tog 3-4 timer, men de dage findes ikke mere  Så nu kan han max komme op på at sove 1½ time om eftermiddagen. 

Har du tænkt at prøva at ha faste tid hvor i står op om morgenen, spiser, leger og så putte han igen til formiddagslur. Så spise og lege og så en efttermiddagslur ?

Ikke fordi at jeg har prøvet det selv, men har kun hørt godt om at man har faste "stå op" og "putte" tider

Men ved godt fram min at det er enormt svært og stressende at få faste tider

Håber det vil gå godt for jer

Anmeld

24. september 2013

DenLykkelige2013

Mimbi skriver:

Har du tænkt at prøva at ha faste tid hvor i står op om morgenen, spiser, leger og så putte han igen til formiddagslur. Så spise og lege og så en efttermiddagslur ?

Ikke fordi at jeg har prøvet det selv, men har kun hørt godt om at man har faste "stå op" og "putte" tider

Men ved godt fram min at det er enormt svært og stressende at få faste tider

Håber det vil gå godt for jer

Vi har faktisk lige for en time siden snakket om at lave faste tider for sovning og spisning 

Så det vil vi håbe fungere 

Anmeld

24. september 2013

DenLykkelige2013

Månsson skriver:

Det ka kun anbefales har brugt det til begge børn og mig selv.. Super gi lige en update

Puha, natten gik slet ikke som håbet, han vågnede mange gange og var vågen i 1½ time omkring kl 1, så det var ikke så hyggeligt, men tror måske det var fordi hans mave skal vænne sig til et ekstra ske-måltid, for der blev godt nok pruttet igennem 

Men nu har vi snakket om at lave faste sove tider, og faste spise tider, det bliver jo nok en kamp til at starte med, men hvis det kan give bonus i sidste ende er det jo dejligt 

Anmeld

25. september 2013

Mimbi

Vi har faktisk lige for en time siden snakket om at lave faste tider for sovning og spisning 

Så det vil vi håbe fungere 

Så krydser jeg fingre og tæer for at det virker

Anmeld

25. september 2013

DenLykkelige2013

Mimbi skriver:

Så krydser jeg fingre og tæer for at det virker

Tusind tak 

Anmeld

2. oktober 2013

Giraffen

Varer et appetitspring så længe? 

Han får også flasken i sengen, og nogle gange passer det herren at sove videre men andre gange skal han op og lave ballade 

der ka jeg ikke helt snakke med for Nina er halvandet og er frst for nyligt begyndt ikke at vågne så meget om natten 

men mere grød og grøntsagsmos til aftensmad kan være en go måde at komme den der nattesult i møde

Anmeld

2. oktober 2013

L&V

Puha, natten gik slet ikke som håbet, han vågnede mange gange og var vågen i 1½ time omkring kl 1, så det var ikke så hyggeligt, men tror måske det var fordi hans mave skal vænne sig til et ekstra ske-måltid, for der blev godt nok pruttet igennem 

Men nu har vi snakket om at lave faste sove tider, og faste spise tider, det bliver jo nok en kamp til at starte med, men hvis det kan give bonus i sidste ende er det jo dejligt 

Det tager lidt tid ja og ka bare være super hårdt men tror os i bliver glade for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.