Vågner rigtig tit - Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2013

Mother-love

Jeg tænker han måske har behov for noget mere fast føde senere på dagen også? For Isabella gjorde også det når hun ville have et fast måltid mere begyndte hun at vågne om natten for at ville spise. Og så snart vi kørte et ekstra fastføde måltid ind så sov hun godt igen.
Men hendes startede utrolig tidligt.
For allerede da hun var 2 mdr kunne mme ikke mætte hende nok så med råd fra sp fik hun vælling da hun var 2,5 mdr. Og problemet var der så igen efter en uge. Så da hun var 3,5 mdr begyndte vi på grød. Og smagsprøve var der ikke noget der hed. Hun spiste en hel skål første gang hun smagte det. Og derefter fik vi af råd fra sp at vi bare skulle køre et nyt ske måltid på hver 2-3 uge. Og da Isabella var 7,5 mdr nægtede hun at få mere flaske. Ikke engang en nat flaske gad hun.

Så jeg ville prøve et give et skemåltid mere. Og se hvad der sker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

modesty

DenLykkelige2013 skriver:

Har haft snakket med SP ang mad om natten fordi han fra da han var en måned gammel faktisk ikke vågnede om natten for at få mad, og hun sagde at jeg bare skulle lade ham sove fordi så havde han brug for det, men hvis han vågner og er sulten så får en også en flaske  

Har prøvet at give sutten og det giver ham ro i 2min og så er han vågen igen, men tror simpelthen det er tryghed han har brug for om natten, for prøvede i nat da han vågnede kl halv 1 at tage ham op, give ham sutten, og så bare holde ham tæt ind til mig, der gik 2 min så var han fuldstændig i drømmeland igen og vågnede først igen kl 4 for så at få noget mad 

Har du overvejet at sove sammen med ham og se om det ændrer noget? Hvis det er tryghed han søger? Jeg kunne ikke selv falde i søvn med min søn helt tæt på, men det fungerer rigtig godt for nogen.

Anmeld

23. september 2013

L&V

Jeg har hørt om en kranio sakral, men hvad gør de præcist? 

Vi prøvede at give ham noget grød om aftenen, men det gjorde ikke nogen forskel. Ang putning der falder han som regel i søvn hos mig eller faren, vi prøver at få ham til at falde i søvn i sin egen seng, hvilket han også kunne i en periode, men så var han syg for en lille måned siden og der kunne han ikke falde i søvn hos andre end mig, så den hænger stadig lidt ved 

Det er hel let berøring af bindevævet, central nervesystemet og ja et eller andet mere. De rør simpelthen så blidt men det er møj effektivt.. Hvis man finder en der er go til børn tager det sjældent mere end 2-3 gange..

Jeg er personligt ik glad ved kiropraktore da der er lidt for mange der ska gå til det for længe fordi det ik er en vedvarende behandling tit hvor imod kranio s er.

Derud over ville jeg prøve og ændre på putte metoden. Det er ikke rart at falde i søvn et trygt sted også vågne helt alene.. I ku evt prøve og mini mere krops kontakten gradvis, måske med i holder i hånd i en uge derefter bare sidder ved siden af sengen osv osv så i lige så stille trækker jer ud af værelset hvis du forstår

Anmeld

23. september 2013

l.kjoeller

Har en søn der bliver 5 måneder her D 30, og han har fra han var en måned gammel sovet igennem, men de sidste 3 uger ca er han begyndt at vågne hver nat, nogle nætter 3 gange andre nætter kun 1 eller 2, synes vi har prøvet alt, maden er blevet skiftet fra allomin til nan1 da han virkede som om han ikke kunne lide allomin, han får grød om formiddagen, madrassen i hans seng er blevet skiftet da den anden ikke kunne mere og da han går til kiropraktor går jeg meget op i at madrassen skal være god. Der bliver luftet godt ud om dagen når han ikke sover der.

en nat kører som regel med at han kommer i seng et sted mellem 20 og 22, vågner kl 1 og får en flaske som han falder i søvn med, vågner igen kl 4 hvor han engang imellem også får flaske til at sove videre på, og så står vi op igen imellem 6 og 7. Og de ødelægger faktisk alt hans søvn når han sover så dårligt om natten, fordi han ender med at sove rigtig dårligt i løbet af dagen også. 

Synes jeg er lidt på bar bund med hvad vi kan gøre for at hjælpe bassen, nogen der har nogle råd? 

Giver i grød til nat ? Prøv det inden han skal sove. 

Anmeld

23. september 2013

DenLykkelige2013

Havanagila skriver:

Jeg tænker han måske har behov for noget mere fast føde senere på dagen også? For Isabella gjorde også det når hun ville have et fast måltid mere begyndte hun at vågne om natten for at ville spise. Og så snart vi kørte et ekstra fastføde måltid ind så sov hun godt igen.
Men hendes startede utrolig tidligt.
For allerede da hun var 2 mdr kunne mme ikke mætte hende nok så med råd fra sp fik hun vælling da hun var 2,5 mdr. Og problemet var der så igen efter en uge. Så da hun var 3,5 mdr begyndte vi på grød. Og smagsprøve var der ikke noget der hed. Hun spiste en hel skål første gang hun smagte det. Og derefter fik vi af råd fra sp at vi bare skulle køre et nyt ske måltid på hver 2-3 uge. Og da Isabella var 7,5 mdr nægtede hun at få mere flaske. Ikke engang en nat flaske gad hun.

Så jeg ville prøve et give et skemåltid mere. Og se hvad der sker

Tusind tak for svar!  

Vil prøve at putte et ekstra ske måltid ind samtidig med at vi får mad, han er simpelthen også så ivrig og ser helt nyforelsket ud når vi andre spiser foran ham, så han virker bare så klar til at få noget mere, så det prøver vi  

Det er ikke sådan med sådan nogle mad-øre 

Anmeld

23. september 2013

DenLykkelige2013

modesty skriver:

Har du overvejet at sove sammen med ham og se om det ændrer noget? Hvis det er tryghed han søger? Jeg kunne ikke selv falde i søvn med min søn helt tæt på, men det fungerer rigtig godt for nogen.

Har prøvet, men jeg kommer til at ligge så uroligt osv fordi at jeg ikke kan falde til ro, og det ender bare med at forstyrre ham 

Anmeld

23. september 2013

DenLykkelige2013

Månsson skriver:

Det er hel let berøring af bindevævet, central nervesystemet og ja et eller andet mere. De rør simpelthen så blidt men det er møj effektivt.. Hvis man finder en der er go til børn tager det sjældent mere end 2-3 gange..

Jeg er personligt ik glad ved kiropraktore da der er lidt for mange der ska gå til det for længe fordi det ik er en vedvarende behandling tit hvor imod kranio s er.

Derud over ville jeg prøve og ændre på putte metoden. Det er ikke rart at falde i søvn et trygt sted også vågne helt alene.. I ku evt prøve og mini mere krops kontakten gradvis, måske med i holder i hånd i en uge derefter bare sidder ved siden af sengen osv osv så i lige så stille trækker jer ud af værelset hvis du forstår

Det vil jeg da lige undersøge nærmere 

Det er også det jeg tænker vi skal prøve, vil give det et forsøg i aften 

Anmeld

23. september 2013

DenLykkelige2013

l.kjoeller skriver:

Giver i grød til nat ? Prøv det inden han skal sove. 

Vil prøve at give ham det i aften samtidig med at vi spiser aftensmad 

Anmeld

23. september 2013

Mother-love

Tusind tak for svar!  

Vil prøve at putte et ekstra ske måltid ind samtidig med at vi får mad, han er simpelthen også så ivrig og ser helt nyforelsket ud når vi andre spiser foran ham, så han virker bare så klar til at få noget mere, så det prøver vi  

Det er ikke sådan med sådan nogle mad-øre 

Jame så tror jeg skam også det er det rigtige at gøre. Og ja det er dejligt at de gerne vil spise meget. Det gør man slapper meget af som forældre, for så ved man de trives

Anmeld

23. september 2013

DenLykkelige2013

Havanagila skriver:

Jame så tror jeg skam også det er det rigtige at gøre. Og ja det er dejligt at de gerne vil spise meget. Det gør man slapper meget af som forældre, for så ved man de trives

Ja, det har du helt ret i 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.