Jeg skal giftes - giv mig inspiration :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2013

2babygirls

TrineMine86 skriver:

Det lyder som en super ide med det træ der, jeg har prøvet til et bryllup hvor vennerne havde købt et rigtig træ hvis alle gæsterne skulle skrive en hilsen til dem og hænge på træet og brudeparret skulle så åbne en hilsen hver dag, synes det var super sødt 

Jeg vil lige tjekke det ud med de bånd, tror ikke helt jeg er med på hvad det går ud på, men 1000 tak for ideerne 

Vi havde købt tykke lys til vores dåb og bundet båndet rundt om
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

An&Jo

TrineMine86 skriver:

Ja i har vidst styr på det meste så  

Det synes jeg også så småt vi har, vi har booket kirke, lokale og mad, næsten booket musik. 

Jeg aner dog ikke hvilke farve tema vi vil køre, hvordan indbydelserne osv skal være, håber på god inspiration herinde 

Her er farvetemaet sort, hvid og guld

Anmeld

23. september 2013

TrineMine86

2babygirls skriver:

Vi havde købt tykke lys til vores dåb og bundet båndet rundt om

Åh på den måde  Super fint

Anmeld

23. september 2013

TrineMine86

An&Jo skriver:

Her er farvetemaet sort, hvid og guld

Det lyder også smukt, oh hvid skal det jo selvfølgelig være, men er i tvivl om hvad ellers 

Anmeld

23. september 2013

LinLin

Hehe... Jeg blev gift 12.12.12 - arrangeret af min mand en måned før indbydelser var pr sms, vi blev gift på rådhus og havde 14 gæster med som var med hjemme ved os bagefter til hyggelig, totalt afslappet aftensmad
Men jeg havde dog kjole på (h&m) og også en buket ... (Går aldrig i kjole )

Det var en rigtigt dejlig dag med de mennesker der betyder mest for os

Dagen efter tog vi på tre dages "bryllupsrejse" til kbh med vores to drenge ,,,

Anmeld

23. september 2013

LinLin

Dobbelt

Anmeld

24. september 2013

CarinaSB

TrineMine86 skriver:

1000 tak 

Og tak for de fine billeder, det er godt med noget inspiration  Må jeg spørge om det er en lille jakke du har på, eller om det er et sjal, jeg vil nemlig gerne have en lille jakke på og synes din er meget sød 

Det er en lille jakke .. :) Købt hos Lilly :)

Anmeld

25. september 2013

TrineMine86

LinLin skriver:

Hehe... Jeg blev gift 12.12.12 - arrangeret af min mand en måned før indbydelser var pr sms, vi blev gift på rådhus og havde 14 gæster med som var med hjemme ved os bagefter til hyggelig, totalt afslappet aftensmad
Men jeg havde dog kjole på (h&m) og også en buket ... (Går aldrig i kjole )

Det var en rigtigt dejlig dag med de mennesker der betyder mest for os

Dagen efter tog vi på tre dages "bryllupsrejse" til kbh med vores to drenge ,,,

Det var også en sjov dato og det var jo også sådan vi havde arrangeret først, men vi har jo så fundet ud af at det ikke er sådan vi ønsker at fejre vores bryllup alligevel.. 

Anmeld

25. september 2013

LinLin

TrineMine86 skriver:

Det var også en sjov dato og det var jo også sådan vi havde arrangeret først, men vi har jo så fundet ud af at det ikke er sådan vi ønsker at fejre vores bryllup alligevel.. 

Min mand arrangerede det selv som en surprise ca en måned før
Han er vildt dårlig til datoer (han glemte min fødselsdag et år) men den her mente han han kunne huske

Anmeld

25. september 2013

TrineMine86

LinLin skriver:

Min mand arrangerede det selv som en surprise ca en måned før
Han er vildt dårlig til datoer (han glemte min fødselsdag et år) men den her mente han han kunne huske

Haha, det var ikke så godt 

Ja det må da være en dato der er til at huske, og sikke da en sød og frisk mand du har, lige at arrangere et spontant bryllup, det er sgu da fedt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.