Jeg skal giftes - giv mig inspiration :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.989 visninger
31 svar
14 synes godt om
21. september 2013

TrineMine86

HEJ ALLE

Ja, sørme om min kæreste og jeg ikke lige har arrangeret bryllup til sommer

planen var først (blev booket for flere måneder siden) at vi skulle vies i al hemmelighed, på min 27 års fødselsdag d. 11.12.13 på rådhus, men efter nøje overvejelser har vi besluttet at det slet ikke er os. Vi vil hellere have et kirkebryllup, med al hvad det høre med sig

datoen bliver på vores 8 1/2 års dag d. 05.07.14

så kære kvinder, jeg manhler inspiration til stort set ALT

hvis i vil dele billeder af

indbydelser
kjole
borddækning
brudebuket
osv?

Så vil jeg blive super glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

Frk.S

Tillykke med det kommende bryllup. 

Jeg blev gift i maj - og jeg poster da lige lidt billeder, hvor du kan se kjole, brudebuket, bordopdækning, osv. 

Jeg ved også jeg har taget et billede af indbydelserne, men det ligger vist ikke lige på denne pc. Men de er lavet at det samme som bordkortene. Poster det lige, hvis jeg får det gravet frem.

Og ellers kan jeg da anbefale siden www.bryllupsklar.dk 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. september 2013

Isabella_mor

jeg kan kun sige EEN ting...

PINTEREST..!!!!

hvis du ikke ved hvad jeg mener så er det en virtuel opslagstavle og den er SUPER fantastisk til netop bryllupsplanlægning, du kan finde stort set alt du skal bruge af inspiration til dit bryllup og til DIY ting osv... jeg er så vild med det selv... og når jeg engang skal giftes så skal jeg også have et bryllups board derinde...

men det er på www.pinterest.com og så kan du logge ind via Facebook og så søger du på weddings (det er på engelsk) og så går du bare igang med at pinne alt det du finder interessant..  

Anmeld

21. september 2013

An&Jo

Hvor sjovt.. Vi er også lige gået fra hemmelig rådhus bryllup, til at holde kirkebryllup med alt hvad der tilhører.. Dog først i starten af august..

Jeg ar meldt mig ind på bryllupsklar.dk

Anmeld

21. september 2013

TrineMine86

Frk.S skriver:

Tillykke med det kommende bryllup. 

Jeg blev gift i maj - og jeg poster da lige lidt billeder, hvor du kan se kjole, brudebuket, bordopdækning, osv. 

Jeg ved også jeg har taget et billede af indbydelserne, men det ligger vist ikke lige på denne pc. Men de er lavet at det samme som bordkortene. Poster det lige, hvis jeg får det gravet frem.

Og ellers kan jeg da anbefale siden www.bryllupsklar.dk 

hold op hvor er det bare smukt, wauw det er lige mig det hele

vildt flot og enkel kjole og super smukke dekorerede borde, eeej hvor er det smukt

1000 tak for inspiration og du må gerne sende billeder af invitationer hvis du finder det, var de hjemmelavede?

jeg er medlem af bryllupsklar, men kan sgu ikke rigtig finde ud af at bruge det hehe

Anmeld

21. september 2013

TrineMine86

Isabella_mor skriver:

jeg kan kun sige EEN ting...

PINTEREST..!!!!

hvis du ikke ved hvad jeg mener så er det en virtuel opslagstavle og den er SUPER fantastisk til netop bryllupsplanlægning, du kan finde stort set alt du skal bruge af inspiration til dit bryllup og til DIY ting osv... jeg er så vild med det selv... og når jeg engang skal giftes så skal jeg også have et bryllups board derinde...

men det er på www.pinterest.com og så kan du logge ind via Facebook og så søger du på weddings (det er på engelsk) og så går du bare igang med at pinne alt det du finder interessant..  

1000 tak for info, er simpelthen en dør til engelsk, tror jeg vil bruge mere tid på at sidde og google translate det hele hehe

men vil da prøve at tjekke det ud, tak

Anmeld

21. september 2013

TrineMine86

An&Jo skriver:

Hvor sjovt.. Vi er også lige gået fra hemmelig rådhus bryllup, til at holde kirkebryllup med alt hvad der tilhører.. Dog først i starten af august..

Jeg ar meldt mig ind på bryllupsklar.dk

ej hvor sjovt

hvad gjorde at i skiftede mening?
hvor langt er I, i planlægning?

jeg er inde på bryllupsklar, men kan ikke rigtig finde ud af at bruge det

Anmeld

21. september 2013

Isabella_mor

TrineMine86 skriver:

1000 tak for info, er simpelthen en dør til engelsk, tror jeg vil bruge mere tid på at sidde og google translate det hele hehe

men vil da prøve at tjekke det ud, tak

det er billeder du pinner. det er bare søgeordet du skal skrive på engelsk du kan IHF prøve at tjekke det ud

Anmeld

22. september 2013

TrineMine86

Isabella_mor skriver:

det er billeder du pinner. det er bare søgeordet du skal skrive på engelsk du kan IHF prøve at tjekke det ud

Hehe nå okai, ja så lyder det jo straks lidt nemmere 

Anmeld

22. september 2013

An&Jo

TrineMine86 skriver:

ej hvor sjovt

hvad gjorde at i skiftede mening?
hvor langt er I, i planlægning?

jeg er inde på bryllupsklar, men kan ikke rigtig finde ud af at bruge det

Jamen det hele startede jo med at vi blev enige om at vi bare ville have drengene med, men så efterhånden begyndte min kæreste at trække i land fordi han var lidt bange for familiens reaktion.. Så vi blev enige om at så kunne vi lige så godt tage familien med, men så ville jeg i kirken, og så blev det ændret og en dato blev fundet

Nu har vi så bestilt ringe og de kommer på torsdag og så bliver familien oplyst om vores planer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.