Jeg skal giftes - giv mig inspiration :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2013

TrineMine86

An&Jo skriver:

Jamen det hele startede jo med at vi blev enige om at vi bare ville have drengene med, men så efterhånden begyndte min kæreste at trække i land fordi han var lidt bange for familiens reaktion.. Så vi blev enige om at så kunne vi lige så godt tage familien med, men så ville jeg i kirken, og så blev det ændret og en dato blev fundet

Nu har vi så bestilt ringe og de kommer på torsdag og så bliver familien oplyst om vores planer

Ja det er lidt sjovt som man lige pludselig kan ændre mening 

Hvor meget har i så fået styr på indtil videre? 

Det bliver da super spændende at dejligt at få ringene hjem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

An&Jo

TrineMine86 skriver:

Ja det er lidt sjovt som man lige pludselig kan ændre mening 

Hvor meget har i så fået styr på indtil videre? 

Det bliver da super spændende at dejligt at få ringene hjem 

Jamen vi har faktisk styr på det mest overordnede..

Vi ved hvordan invitationers skal se ud, jeg skal bare have dem lavet, og det samme med bordkortene der bliver i stil med invitationerne.. Menuen er bestemt, festen skal holdes i haven i et telt, og det skal vi bare have reserveret.. Så faktisk er vi ret langt allerede syntes jeg..

Mangler kjolen, men skal også lige have tabt mig 15kg først, eller ihvertfald næsten.. fotografen skal vi lige have hjem fra Tyrkiet igen, og så skal vi finde ud af noget transport og bord dekorationer

Anmeld

22. september 2013

2babygirls

TrineMine86 skriver:

HEJ ALLE

Ja, sørme om min kæreste og jeg ikke lige har arrangeret bryllup til sommer

planen var først (blev booket for flere måneder siden) at vi skulle vies i al hemmelighed, på min 27 års fødselsdag d. 11.12.13 på rådhus, men efter nøje overvejelser har vi besluttet at det slet ikke er os. Vi vil hellere have et kirkebryllup, med al hvad det høre med sig

datoen bliver på vores 8 1/2 års dag d. 05.07.14

så kære kvinder, jeg manhler inspiration til stort set ALT

hvis i vil dele billeder af

indbydelser
kjole
borddækning
brudebuket
osv?

Så vil jeg blive super glad

Tiger sælger sådan et Hvidt pap træ hvor du kan hænge balloner op og gæster evt kan hænge en lille hilsen påtog jer.

og personligebaand.dk kan i få lavet et bånd med skrift på til evt at sætte om lysene eller andet

Anmeld

22. september 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
TrineMine86 skriver:

HEJ ALLE

planen var først (blev booket for flere måneder siden) at vi skulle vies i al hemmelighed, på min 27 års fødselsdag d. 11.12.13 på rådhus, men efter nøje overvejelser har vi besluttet at det slet ikke er os. Vi vil hellere have et kirkebryllup, med al hvad det høre med sig

indbydelser
kjole
borddækning
brudebuket
osv?

Først stort tillykke med det kommende bryllup

Vi har faktisk "halv-årsdag" d 4/7 og næste gang (altså d 4/7-14) har vi sørme 16 1/2 års dag Det er lidt vildt Vi blev gift d 9/7-05 efter 7 1/2 år sammen

Jeg skal prøve og se, om jeg kan finde billeder - de er på en ekstern harddisk

/ Taco78 

Anmeld

22. september 2013

CarinaSB

TrineMine86 skriver:

HEJ ALLE

indbydelser
kjole
borddækning
brudebuket
osv?

Stort tillykke med det kommende bryllup :) Vi blev gift i april og smider da lige et par billeder ind :)

Vores tema var rød/hvid og sort :)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. september 2013

L&V

Narhj trine stort tillykke. har ingen fif eller råd da det der bryllups noget ik er mig men er sikker på du bliver så smuk og får det planlagt så fint og elegant

Anmeld

23. september 2013

TrineMine86

An&Jo skriver:

Jamen vi har faktisk styr på det mest overordnede..

Vi ved hvordan invitationers skal se ud, jeg skal bare have dem lavet, og det samme med bordkortene der bliver i stil med invitationerne.. Menuen er bestemt, festen skal holdes i haven i et telt, og det skal vi bare have reserveret.. Så faktisk er vi ret langt allerede syntes jeg..

Mangler kjolen, men skal også lige have tabt mig 15kg først, eller ihvertfald næsten.. fotografen skal vi lige have hjem fra Tyrkiet igen, og så skal vi finde ud af noget transport og bord dekorationer

Ja i har vidst styr på det meste så  

Det synes jeg også så småt vi har, vi har booket kirke, lokale og mad, næsten booket musik. 

Jeg aner dog ikke hvilke farve tema vi vil køre, hvordan indbydelserne osv skal være, håber på god inspiration herinde 

Anmeld

23. september 2013

TrineMine86

2babygirls skriver:

Tiger sælger sådan et Hvidt pap træ hvor du kan hænge balloner op og gæster evt kan hænge en lille hilsen påtog jer.

og personligebaand.dk kan i få lavet et bånd med skrift på til evt at sætte om lysene eller andet

Det lyder som en super ide med det træ der, jeg har prøvet til et bryllup hvor vennerne havde købt et rigtig træ hvis alle gæsterne skulle skrive en hilsen til dem og hænge på træet og brudeparret skulle så åbne en hilsen hver dag, synes det var super sødt 

Jeg vil lige tjekke det ud med de bånd, tror ikke helt jeg er med på hvad det går ud på, men 1000 tak for ideerne 

Anmeld

23. september 2013

TrineMine86

CarinaSB skriver:

Stort tillykke med det kommende bryllup Vi blev gift i april og smider da lige et par billeder ind

Vores tema var rød/hvid og sort

1000 tak 

Og tak for de fine billeder, det er godt med noget inspiration  Må jeg spørge om det er en lille jakke du har på, eller om det er et sjal, jeg vil nemlig gerne have en lille jakke på og synes din er meget sød 

Anmeld

23. september 2013

TrineMine86

Månsson skriver:

Narhj trine stort tillykke. har ingen fif eller råd da det der bryllups noget ik er mig men er sikker på du bliver så smuk og får det planlagt så fint og elegant

Mange tak 

Nej det er jo smag og behag om sådan noget bryllup 

Jeg ønsker bare en afslappet stemning med buffet osv og så skal der ellers bare festes 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.