Er der nogen der vil give feedback på puttesituation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2013

2babygirls

Janne T. skriver:

Kan godt følge dig! Og det tager jeg/vi lige til os!

Det er hendes protest-gråd man hører, ikke ked af det gråd! Men hvis så hun bliver ked af det, hvad ville du så gøre? Stadig bare lægge hende ned og sige godnat?

Problemet er hun er pisse stædig, så hvis jeg fysisk tager og ligger hende ned, starter sirenen for alvor og hun går ud i et decideret hysterisk anfald

Ja, stadig bare gøre det samme.

har selv en stædig hysterisk trunte herhjemme, og i perioder var hun også styg.  Pt er hun rigtig let at putte.

vi laver en aftale der hedder at hun må kigge i en bog og 19.30 kommer vi og slukker lyset.. Den bruger min veninde også med hendes dreng på 2 år (1 juli 2011 er han fra) og så High five'er de som at de giver hinanden hånd på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

StudPsyk

22. september 2013

Janni.

Åh den er sørme svær, jeg synes jo netop du gør som jeg ville gøre.  Dog taler vi ikke så meget når vi putter. Jo første gang, men ikke de næste gange vi evt går ind til vores søn. 

Anmeld

22. september 2013

StudPsyk

2babygirls skriver:

Ja, stadig bare gøre det samme.

har selv en stædig hysterisk trunte herhjemme, og i perioder var hun også styg.  Pt er hun rigtig let at putte.

vi laver en aftale der hedder at hun må kigge i en bog og 19.30 kommer vi og slukker lyset.. Den bruger min veninde også med hendes dreng på 2 år (1 juli 2011 er han fra) og så High five'er de som at de giver hinanden hånd på det.

Problemet med de hysteriske anfald er, at hun ikke bare kommer ud af dem igen - altså de kan virkelig fortsætte i over en time, hvor hun er så hysterisk hun er lige ved at brække sig, og det stopper først når problemet er løst.

Det kan godt ske vi skal prøve det, er dog ikke helt sikker på hun vil forstå tidskonceptet?

Anmeld

22. september 2013

StudPsyk

Janni. skriver:

Åh den er sørme svær, jeg synes jo netop du gør som jeg ville gøre.  Dog taler vi ikke så meget når vi putter. Jo første gang, men ikke de næste gange vi evt går ind til vores søn. 

Tager i hvert fald den til mig med ikke at sige så meget hver gang

Anmeld

22. september 2013

Janni.

Janne T. skriver:

Problemet med de hysteriske anfald er, at hun ikke bare kommer ud af dem igen - altså de kan virkelig fortsætte i over en time, hvor hun er så hysterisk hun er lige ved at brække sig, og det stopper først når problemet er løst.

Det kan godt ske vi skal prøve det, er dog ikke helt sikker på hun vil forstå tidskonceptet?

Ang tidskonceptet kan i evt sætte et æggeur, og sige når det ringer, skal lyset slukkes? 

Blot lige en idé herfra.  

Håber i snart finder en holdbar løsning. 

Anmeld

22. september 2013

Janni.

Janne T. skriver:

Tager i hvert fald den til mig med ikke at sige så meget hver gang

Men det er svært, så forstår dig 100 %.  Hvor lang tid tager det før hun overgiver sig og falder i søvn?

Anmeld

22. september 2013

StudPsyk

Janni. skriver:

Ang tidskonceptet kan i evt sætte et æggeur, og sige når det ringer, skal lyset slukkes? 

Blot lige en idé herfra.  

Håber i snart finder en holdbar løsning. 

Det kunne vi også! Har også overvejet at prøve at leje en kædedyne afhængigt af hvad det koste, fordi hun har så meget motorisk uro og krudt i numsen. Og også den der natlampe der viser stjernebilleder. Ja, faktisk overvejer vi ALT

Anmeld

22. september 2013

2babygirls

Janne T. skriver:

Sådan er Madeleine også nogle gange.. Hun lader også bare lavinen rulle  Og hun forstår heller ikke tiden... Hihi, tit siger vi om 10 min skal du i seng og efter 5 min putter vi hende 

Men M kunne snildt lade den kører i 2 timer, hvor vi gik til og fra. Heldigvis i perioder... Nu blir Rose 2 om lidt.. Har i overvejet en juniorseng.. M fandt en helt anden ro, og vi kunne sidde i sengen og læse lidt og så putte. Selvfølgelig med sengehest på.

Anmeld

22. september 2013

2babygirls

Janne T. skriver:

Det kunne vi også! Har også overvejet at prøve at leje en kædedyne afhængigt af hvad det koste, fordi hun har så meget motorisk uro og krudt i numsen. Og også den der natlampe der viser stjernebilleder. Ja, faktisk overvejer vi ALT

Den skildpadde lampe har Anemone, som Madeleine så låner og den nyder hun også at skifte farve på og så er den jo blød. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.