Er der nogen der vil give feedback på puttesituation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.936 visninger
31 svar
6 synes godt om
20. september 2013

StudPsyk

Jeg har lavet en 3,5 minut lang video af vores puttesituation med Rose herhjemme. Sådan lidt hjemmelavet Marte Meo agtigt Man kan ikke se så meget, primært høre. Men er der nogen der vil se den og evt komme med feedback og gode råd? Kan sende link i PB. Og så må i gerne give feedbacken her i tråden, det er lidt nemmere.

Vi har altid haft problemer med at få hende til at sove om aftenen, det veksler hvor slemt det er, lige nu er det særlig slemt. Og vil bare med det samme sige, at grunden til vi går relativt hurtigt ind til hende er for hun ikke vækker James.

Nårhja, og der hvor jeg sukker - bare rolig, det kunne hun ikke høre

Den er filmet efter putteritualet er gennemført og vi har sagt godnat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

EnGodMor

Altså vil du have feedback på om det er en god eller dårlig måde at putte på?

Jeg giver gerne min mening

Anmeld

20. september 2013

skoust

Janne T. skriver:

Jeg har lavet en 3,5 minut lang video af vores puttesituation med Rose herhjemme. Sådan lidt hjemmelavet Marte Meo agtigt Man kan ikke se så meget, primært høre. Men er der nogen der vil se den og evt komme med feedback og gode råd? Kan sende link i PB. Og så må i gerne give feedbacken her i tråden, det er lidt nemmere.

Vi har altid haft problemer med at få hende til at sove om aftenen, det veksler hvor slemt det er, lige nu er det særlig slemt. Og vil bare med det samme sige, at grunden til vi går relativt hurtigt ind til hende er for hun ikke vækker James.

jeg vil gerne 

Anmeld

21. september 2013

2babygirls

Janne T. skriver:

Jeg vil gerne prøve. Men det er ikke sikkert i ikke har afprøvet det

Anmeld

22. september 2013

StudPsyk

Har sendt jer linket

Anmeld

22. september 2013

Janni.

Jeg vil gerne se om jeg kan hjælpe.

Anmeld

22. september 2013

2babygirls

Har lige kigget din film, og jeg synes du snakker for meget med hende. 

Alt det du siger her gang du er inde ville jeg sige når I putter hende 1 gang, og hver gang hun så græder ville jeg gå ind i stilhed, lægge hende ned, evt give sutten og stille sige godnat.. Ikke mere. Og så samme procedure hver gang.

er det hendes rigtige gråd man hører ??? For ellers ville jeg bare lade hende klynke, og når det så er rigtig gråd ville jeg gå derind.

ved godt det måske vækker James, vi har papir vægge mellem vores børne værelser så forstår godt din bekymring, men hun skal jo også lærer at i ikke kommer med udrykning hver gang og james skal vel vænne sig til familien omkring ham godt kam være der uden han behøver vågne ???!!

Anmeld

22. september 2013

_-Kathrine-_

Vil også gerne prøve om jeg kan hjælpe

Anmeld

22. september 2013

L&V

Gir det os gerne et kig

Anmeld

22. september 2013

StudPsyk

2babygirls skriver:

Har lige kigget din film, og jeg synes du snakker for meget med hende. 

Alt det du siger her gang du er inde ville jeg sige når I putter hende 1 gang, og hver gang hun så græder ville jeg gå ind i stilhed, lægge hende ned, evt give sutten og stille sige godnat.. Ikke mere. Og så samme procedure hver gang.

er det hendes rigtige gråd man hører ??? For ellers ville jeg bare lade hende klynke, og når det så er rigtig gråd ville jeg gå derind.

ved godt det måske vækker James, vi har papir vægge mellem vores børne værelser så forstår godt din bekymring, men hun skal jo også lærer at i ikke kommer med udrykning hver gang og james skal vel vænne sig til familien omkring ham godt kam være der uden han behøver vågne ???!!

Kan godt følge dig! Og det tager jeg/vi lige til os!

Det er hendes protest-gråd man hører, ikke ked af det gråd! Men hvis så hun bliver ked af det, hvad ville du så gøre? Stadig bare lægge hende ned og sige godnat?

Problemet er hun er pisse stædig, så hvis jeg fysisk tager og ligger hende ned, starter sirenen for alvor og hun går ud i et decideret hysterisk anfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.