Arvekonflikt og hussalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2013

M&F&C

Noneother skriver:

Jeg ved heller ikke hvorfor de gør det. og ja. De er sgu nogle lidt sørgelige mennesker.

Gik ind i det med den intention at vi skulle være "gode venner", men nogen gange må man trække en grænse, og jeg trak den ved afpresning og trusler.

men som sagt. De har ikke min underskrift på et eneste stykke papir. De havde jo ikke engang oplyst mig om det nye bud. Så jeg undres en smule.

Ja, man skal altså ikke finde sig i hvad som helst. Og slet ikke være overbærende med folk der åbenbart hellere ville ønske man ikke eksisterede i sammenhæng med dem.

Jeg synes også du har god grund til at undre dig.

Kom endelig med en update Er nu sikker på du har ''retten'' på din side, når du ikke har skrevet under på noget eller afgivet nogen former for fuldmagt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

Noneother

M&F skriver:

Ja, man skal altså ikke finde sig i hvad som helst. Og slet ikke være overbærende med folk der åbenbart hellere ville ønske man ikke eksisterede i sammenhæng med dem.

Jeg synes også du har god grund til at undre dig.

Kom endelig med en update Er nu sikker på du har ''retten'' på din side, når du ikke har skrevet under på noget eller afgivet nogen former for fuldmagt.

Will do. Jeg tror muligvis at jeg skriver en mail til advokaten. Men jeg er ikke sikker på at jeg går videre med det, selvom jeg eventuelt har ret.

Det giver en god følelse bare at kunne være ude af det. Osse selvom det koster lidt i den anden ende.

men jeg har i hvert fald lidt at tænke over.

Anmeld

22. september 2013

Pcokate

M&F skriver:

Tænker du på en kurator???

Jeg vil også mene, at med mindre der foreligger en fuldmagt, kan intet gennemføres uden din underskrift....

Og så tænker jeg at de er meget sørgelige mennesker! Uanset hvor meget man kender hinanden burde man i det mindste kunne samarbejde og tale om tingene... De er jo tvunget til at dele så hvorfor trække prisen ned.... får de jo ikke mere ud af :-S

Det var lige sådan en ja tak

det er super sørgeligt.

Vi har en jurist i fam. Der står for det. Det tog et par mdr. at støve alle arvinger op. Men det lykkes at nå til enighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.